Advertisement

Responsive Advertisement

Topul favoritelor din 2022

 Topul favoritelor din 2022


   La mulți ani, dragilor! Sper ca 2023 să fie pentru voi un an care să vă împlinească, un an frumos și mai bun decât tot ceea ce a fost înaintea lui! Sper ca 2023 să vă aducă fericirea la care visați și sper ca în aceste 12 luni care vor urma să vă îndepliniți visurile și dorințele care până acum au stat ascunse într-un sertar, așteptând momentul potrivit! 2023 va fi anul nostru!

   La mulți ani, dragi cititori, dragi iubitori de artă și de frumos! La mulți ani tuturor celor care au citit recenziile de pe blogul meu în acest an și nu numai, celor care se numără printre acei șoricei de bibliotecă!

   Se pare că am reușit cumva ca anul acesta să citesc tot 112 cărți, exact ca în 2021, iar asta am observat abia acum. Am avut noroc ca și în acest an să descopăr serii minunate, cărți care m-au emoționat, cărți la care am plâns, la care am râs și cărora le-am dat din inimă cinci steluțe.

   Și nu ar fi păcat să nu le amintesc pe acelea care mi-au atins cel mai tare inima? Așa că, după cum v-am obișnuit, avem aici topul anual al favoritelor din anul care a trecut. De această dată m-am oprit la 36 de cărți din 112. Eu zic să e decent. 😊

   Așadar, sper ca măcar unul dintre titlurile de mai jos să vă facă cu ochiul, guys! Aplauze pentru favoritele anului 2022 🙌:

Undă verde de Matthew McConaughey (recenzie aici):


Soarele de la miezul nopții de Stephenie Meyer (recenzie aici):


Cei șapte soți ai lui Evelyn Hugo de Taylor Jenkins Reid (recenzia aici):


Șeful de Vi Keeland (recenzia aici):


Indecent de Vi Keeland (recenzia aici):


Regatul flăcărilor argintii de Sarah J. Maas (recenzie aici):


Mercury and me by Jim Hutton (recenzie aici):


Sfârșitul șoaptelor. Decembrie 1989 de Ruta Sepetys (recenzie aici):


Descătușat de Erika L. James (recenzie aici):


Femei puternice de Louise Hay (recenzie aici):


   Seria The Camorra Chronicles de Cora Reilly:

   1) Twisted Loyalties 

   2) Twisted Emotions 

   3) Twisted Pride (preferata mea)

   4) Twisted Bonds 

   5) Twisted Hearts 

   6) Twisted Cravings 


    Seria Mesagerul de Jennifer L. Armentrout (recenzii aici):

   1) Furie și furtună 

   2) Ruină și blestem 

   3) Har și destin 


Portretul lui Dorian Gray de Oscar Wilde (recenzie aici):


Johnny Depp. Omul din spatele măștilor de Thomas Fuchs (recenzie aici):


Hoțul fulgerului de Rick Riordan (recenzie aici):


Jocul cu focul de L. J. Shen (recenzie aici):


   Seria P.S. I love you de Cecelia Ahern (recenzii aici):

   1) P.S. Te iubesc

   2) Post-Scriptum 


Orașul Semilunii. Casa cerului și a aerului de Sarah J. Maas (recenzie aici):


Același suflet, mai multe trupuri de Brian Weiss (recenzie aici):


Hoțul de umbre de Marc Levy (recenzie aici):


Suflete pereche de Cecelia Ahern (recenzie aici):


    Seria Flawed de Cecelia Ahern (recenzii aici):

   1) Defecți

   2) Perfecți


Mincinoșii de E. Lockhart (recenzie aici):


Femei puternice de Louise Hay (recenzie aici):


Ce-aș fi eu fără tine? de Guillaume Musso (recenzie aici):


The History of the Kings of Britain by Geoffrey of Monmouth (recenzie aici):


Frânturi din el de Colleen Hoover (recenzia aici):


Seria Secrete Încătușate de Karina L. Alexandra (recenzii aici):

1) Trei moduri în care m-ai trădat

2) Două moduri în care m-ai rănit 

3) Unicul mod în care te iubesc 


The Phantom of the Opera de Gaston Leroux (recenzie aici):


Legământul lui Grayson de Mia Sheridan (recenzie aici):


Cele mai frumoase povești de Hans Christian Andersen:

   Acestea fiind zise, acestea au fost titlurile mele preferate din acest an, 36 de cărți fizice din 112 pe car le-am citit, depășindu-mi reading challange-ul de pe Goodreads cu mult mai mult decât aș fi crezut! Am adăugat și câteva citite pdf pe E-book! Se pare că anul acesta am descoperit povești și personaje minunate care vor rămâne mereu în inima mea!

   Încă nu știu ce număr voi alege pentru RC-ul de anul acesta, însă până atunci să ne bucurăm cu toții de ultimele ore din acest an, dragilor!

   Un an nou fericit, la mulți ani, vă îmbrățișez! Ne reCitim la anul!


Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Un an nou fericit, dragilor!
🥂🎇✨

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii