Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie #ti amo di Francesco Sole

Titlu: #ti amo

Autor: Francesco Sole

Editura: Mondatori

Nr. Pagini: 197

Punctaj: 5⭐/5⭐ 


,,Mi fai brillare il mondo anche di notte e i giorni trovano pace anche quando pieni di guerre.”


   Despre o carte de poezii nu poți face o recenzie prea stufoasă, însă nu pot încheia anul 2022 fără a scrie acest articol, această recenzie despre una dintre cele mai frumoase cărți de poezii citite de mine.

   La începutul anului 2022 am făcut o listă de dorințe, iar una dintre dorințele mele era aceea de a termina o carte în limba italiană până la finalul anului. Deși nu a fost o carte în proză, care știu că ar fi fost mult mai complicată, tot sunt mândră că am reușit să termin de citit prima mea carte în italiană! 

   Francesco Sole a scris o carte minunată, poemele sale fiind pline de emoție și de iubire, scrise din suflet, din inimă. Împărțită în cele patru anotimpuri, cartea lui Francesco Sole este plină de mesaje de la Lună, presărate poetic printre poeziile sale. Iar acest lucru este explicat la început de către scriitor pentru a înțelege de ce Luna s-a strecurat în cartea sa...

   În simple cuvinte Sole a reușit să înfățișeze viața unui om, iubirile sale, trădările, suferințele, bucuriile și toate lucrurile pe care un om le trăiește într-o viață. Poemele despre familie, despre prietenie și despre dragoste mi-au atins inima, însă limba în care au fost scrise fac totul! 

   Poeziile au fost mereu slăbiciunea mea, însă poeziile în italiană sunt infinit mai speciale și mai frumoase decât m-aş fi așteptat. Tocmai de aceea știu că dacă această carte ar fi tradusă în limba română sau în orice altă limbă, nu ar avea același farmec.

   Nu degeaba se spune că limba italiană se cantă, nu se vorbește. (La lingua italiana si canta, non si parla). Este cea mai melodioasă limbă, iar mie mi se pare a fi cea mai frumoasă limbă de pe tot globul!

   Cartea a fost superbă, am citit-o într-o seară și abia aștept să cumpăr și restul cărților scrise de Francesco Sole! #ti amo emană dragoste prin toate paginile ei, o dragoste care îți face inima să se înduioșeze. Am citit cu o emoție și cu o fericire uriașă o carte despre toate etapele iubirii prin care trece un om. În cele din urmă, cu toții trăim o iubire demnă de mesajele lăsate de Lună pentru noi... 

   Iubirea care mișcă Soarele și alte stele...(L'amor che move il sole e l'altre stelle).

Cartea este publicată la Editura Mondatori.
Din păcate, cărțile lui Francesco Sole nu se găsesc în România.

Lectură plăcută, dragilor! 😊

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii