Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Ce-aș fi eu fără tine? de Guillaume Musso

Titlu: Ce aș fi eu fără tine? 

Autor: Guillaume Musso

Editura: All

Nr. Pagini: 378

Traducere: Diana Morărașu

Punctaj: 5⭐/5⭐ 


,,Inima tânărului o luă razna, mintea i se înceţoșă, sfașiată de dorinte contradictorii. Dorinţa de a-și dovedi că e în stare să-l aresteze pe Archibald. Dar și dorinţa de a afla mai multe despre el. Dorința de a o iubi pe Gabrielle, căci era limpede că ea era jumătatea lui. Dar și dorinţa de a-i intoarce răul pe care ea insăși i-l făcuse odinioară. Caci sufletul tău pereche poate fi, în același timp, și sufletul tău blestemat."


   Martin și Gabrielle au fost cândva suflete pereche, au fost tot ceea ce și-at fi dorit, au avut totul, până în ziua în care scrisorile lui Martin nu au mai primit răspuns. Gabrielle nu i-a mai scris, iar el nu a aflat niciodată de ce.

   I-a luat inima si i-a zdrobit-o la doar 21 de ani, iar din tânărul profound, poetic și visător, a rămas doar un suflet gol. Viitorul pare negru, iar ceea ce iubea azi nu îi mai bucură sufletul. Așa ajunge Martin să aleagă o meserie care nu îi va bucura vreodată inima rănită.

   Au trecut cincisprezece ani de când iubirea vieții lui a renunțat la el, iar în cariera sa de polițist, tot ce contează acum este Archibald McLead, celebrul hoț pe care nici FBI-ul nu a reușit să pună mâna. De ani de zile, Archibald fură tablouri celebre și tot de ani de zile Martin încearcă sa îl prindă.

   Numai că bătrânul are mai mulți ași în mânecă decât ar crede Martin. Cu toate acestea, Martin a descoperit mecanismul jafurilor sale, iar acum pleacă pe cont propriu să îl vâneze pe cel care i-a devenit dușman. Archibald și Martin aproape că au un dans al lor, hoțul fiind mereu cu un pas mai în față.

   Dar e nevoie de o scăpare pentru că polițistul să intre in prețiosul plan al lui Archibald. Însă dacă nimic nu ține de coincidențe? Martin a jurat că va face orice să pună mâna pe el, oricât de scump va fi prețul. Și vai, ce scump avea să plătească.

   Asta este povestea a doi bărbați uniți de ură. Doi bărbați care iubesc aceeași femeie în sensuri atât de diferite...Căci acum, după cincisprezece ani, cei trei se reunesc, iar Gabrielle este cea care îi leagă pe cei doi bărbați care ar face orice pentru ea.

   Numai că aceasta este pusă in ipostaza de a alege. Oare ce ar fi viața ei fără unul dintre cei doi bărbați regăsiți pe care nu vrea să îi mai piardă? Să sperăm că nu va trebui să afle. Dar ce ar mai fi oamenii fără iubire și fără suferință?

   ,,Cât despre Martin, el se gândea la Gabrielle. Ea a fost enigma, iubirea și rana lui. Dintotdeauna și pentru totdeauna. Căci există în viață dureri de care nu te poți vindeca.”

   Îmi era atât de dor de o carte scrisă de Musso! Astfel, cu Ce-aș fi eu fără tine? închei pentru moment colecția de cărți de la Editura All, aceasta fiind ultima de la ei scrisă de Musso pe care nu o aveam și pe care nu o citisem încă. Spun pentru moment, căci sper ca pe viitor să avem parte tot aici și de noile publicații ale acestui scriitor minunat!

   Ca de fiecare dată avem în față o poveste minunată de dragoste, o poveste inedită, specială, aparte și cu o tentă de paranormal. Musso reușește cu cele două personaje ale sale să cucerească și să creeze o poveste plină de suspans!

   Martin, Gabrielle și Archibald au fost o încântare, au fost protagoniștii unei povești nemaiîntâlnite, exact așa cum îi place lui Musso! Am avut parte de o intorsătură de situație incredibilă, iar finalul m-a emoționat până la lacrimi. Recunosc că simpatia mea față de această carte a apărut încă după prima pagină, de când Musso m-a impresionat cu această idee ce s-a dovedit a fi o frumoasă poveste de dragoste.

   Încă de la început am simțit o emoție foarte mare și foarte frumoasă și m-am lăsat purtată în această poveste cu aceleași sentimente dragi și familiare care mă încearcă de fiecare dată când citesc ceva scris de Musso!

   M-a vrăjit, m-a cucerit și mi-a intrat în suflet alături de toate celelalte povești ale sale! Musso este și va rămâne unul dintre autorii mei preferați din toate timpurile. Este un rege al acestor cărți și mai ales al thriller-ului psihologic și tot ce pot spune este că baby Musso va fi mereu pe rafturile bibliotecii mele!

      Sper că v-am făcut curioși, dragilor, sper să acordați o șansă acestei cărți, acestui om talentat, pentru că vă va cuceri și nu îi veți mai putea lăsa cărțile din mână! Până data viitoare, eu vă doresc lecturi cât se poate de magice și de spooky, în ton cu luna aceasta!

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Cărțile lui Guillaume Musso sunt publicate la Editura All
    le puteți achiziționa de pe site-ul editurii sau de pe CartepediaLibrex și Libris
Lectură plăcută, dragilor! 😊

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii