Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Cei șapte soți ai lui Evelyn Hugo de Taylor Jenkins Reid

   Titlu: Cei șapte soți ai lui Evelyn Hugo


   Autor: Taylor Jenkins Reid


   Editura: Corint, colecția Leda Bazaar


   Nr. Pagini: 447


   Traducere: Loredana Frățilă-Cristescu


   Punctaj: 5/5


   ,,Îmi permisesem să mă avânt prea tare cu visele mele. Iată-mă, Evelyn Herrera, defilând prin lume de parcă mă chema Evelyn Hugo și puteam să mă mărit cu un star de cinema.”


   La cei șaptezeci de ani ai ei, strălucitoarea și uimitoarea actriță Evelyn Hugo decide să iasă iar în lumina reflectoarelor. După ce donează cincisprezece dintre cele mai celebre rochii ale ei, aceasta decide să dea un interviu la o revistă.

 

   Însă acesta este un simplu pretext, pentru că Evelyn o vrea ca intervievatoare pe Monique Grant. Pe cât de șocată este Monique, pe atât de ascunse sunt intențiile lui Evelyn. Ce pune aceasta la cale?

 

   Când îi dezvăluie adevărul lui Monique, și anume că această dorește ca împreună cu ea să își scrie autobiografia care va fi publicată abia după moartea lui Evelyn, Monique nu înțelege de ce a ales-o pe ea și de ce îi oferă ei șansa de a publica un bestseller care se va vinde cu milioane de dolari.



   Viața lui Monique nu se află tocmai într-un punct fericit, iar decizia pe care o va lua o va schimba și va juca un mare rol în viitorul ei. Astfel, aceasta ajunge să își petreacă fiecare zi în prezența extraordinarei Evelyn Hugo, având șansa de a afla toate secretele vieții ei, toate iubirile, aventurile și dramele pe care le-a trăit vreodată.

 

   Așa începe această carte și așa începe biografia lui Evelyn, o aventură, o viață, o femeie care a avut șapte soți și care dezvăluie acum adevărul din spatele fiecărei căsnicii pe care a avut-o.

 

   Acum când toți oamenii pe care i-a iubit s-au dus, Evelyn mai poate doar să scrie despre ei, despre cei pe care i-a iubit, despre cei care au rănit-o, despre toți cei care au trecut prin viața ei. În fond, nimeni nu mai este în viață și nu are cui să îi păteze imaginea.

 

   Însă viața ei este atât de scandaloasă și de intrigantă, iar dacă s-ar întoarce timpul, Evelyn nu ar schimba nimic din ceea ce a făcut. Regretele nu își au loc în sufletul ei, poate doar unul singur despre iubirea vieții ei, despre greșelile pe care le-a făcut și despre timpul pe care l-a pierdut.

 


   Într-un mod sfâșietor, Monique asistă cu emoții la ceea ce a fost viața celebrei Evelyn Hugo, o femeie puternică, dorită de toți bărbații încă de când avea paisprezece ani, o femeie care a primit tot ce și-a dorit, care a știut să influențeze și să intre pe sub pielea oricui. Însă care sunt cele mai mari secrete ale ei?

 

   ,,Evelyn, tu nu ești în stare să renunți si nici n-o să fii vreodată. O să fie tragedia vieții mele că nu te pot iubi suficient cât să te fac a mea. Că nu poți fi iubită suficient cât să fii a oricui."

 

   Care este motivul pentru care aceasta a ales-o pe Monique Grant? Ce se ascunde în spatele intenției ei și ce s-a întâmplat cu toți oamenii pe care i-a iubit? Acum când lui Evelyn i-au rămas doar amintirile, viața ei se îndreaptă către ultimul act.

 

   Însă va putea Monique să treacă peste ceea ce va afla? Sau va realiza că Evelyn Hugo este aceeași starletă egoistă și manipulatoare? Adevărul este dureros, dar nu așa este. de fapt. viața? Și iubirea? Toate sunt o fericire dulce-amară care în final se transformă în durere și în amintire.

 

   Care sunt secretele bine ascunse ale minunatei Evelyn Hugo?

 

 

   Cartea asta m-a frânt. Poate pentru că este scrisă exemplar, poate pentru că am retrăit emoții pe care nu credeam că le voi mai trăi a doua oară, simțite când citeam biografia dragului meu Freddie Mercury. Poate pentru că am empatizat cu Evelyn, femeia care a suferit atâtea, poate pentru că am simțit-o ca pe o prezență care și-a pus amprenta în lumea asta, am simțit-o ca pe o stea care a existat cu adevărat, într-un mod bulversant de frumos și de dureros. Poate pentru toate acestea și pentru încă multe alte motive, însă cert este că Cei Șapte soți ai lui Evelyn Hugo, mi-a rupt inima și m-a fermecat.

 

   Această carte superba și dureroasă, este scrisă într-un fel pe care nu l-am mai experimentat niciodată. Nu aș fi crezut vreodată că voi simți atât de mult dorința ca un personaj să fi existat cu adevărat. Cred că este nevoie de un talent uriaș pentru a scrie o astfel de carte, pentru a crea un astfel de personaj pe care mai apoi, cititorii să îl caute pe internet, realizând că el de fapt nu există.

 

   Faptul că Evelyn Hugo a fost pentru mine ca o persoană reală a făcut totul mult mai profund. Dramele unei copile care fuge la Hollywood și care face sacrificii uriașe pentru a-și îndeplini visul, cât și greșelile și modurile meschine prin care a obținut totul, m-au pus la mijlocul a două sentimente contradictorii. Nu știu dacă să o admir enorm pe Evelyn sau dacă să o judec crunt. Nu știu dacă a fost un om bun sau unul rău, cu toate că am înțeles foarte bine că ea nu voia să fie văzută ca o persoană bună.


   Cu toate acestea, povestea ei de viață mi-a rupt inima. M-am trezit plângând de nenumărate ori și am suferit împreună cu ea de fiecare dată când își pierdea iubirea vieții. Am iubit enorm de mult replicile acestei cărți, am iubit profunzimea lor și faptul că nu a existat nici măcar o secundă vreo replică clișeică. Au fost rânduri și replici care mi-au presărat lacrimi pe rănile deja deschise în fața durerii lui Evelyn, au fost nenumărate citate pe care le-am salvat și care mi-au rămas în suflet și indiferent de cum a fost Evelyn Hugo, aceasta va rămâne în sufletul meu multă vreme.

 

   Mi-a rupt inima și m-a lăsat cu gândul la celebritate, cât de crudă poate fi ea și cum poate fi totul transformat într-o realitate falsă, dar jucată foarte bine. Evelyn Hugo este un personaj uluitor de complex și sper ca și voi să o cunoașteți, pentru că povestea ei merită auzită, merită citită, chiar dacă Evelyn nu a existat cu adevărat.

 

   Citiți Cei Șapte soți ai lui Evelyn Hugo și lăsați-vă fascinați de povestea unei femei de calibrul lui Marilyn Monroe, povestea unei inimi, a unei actrițe celebre, a unui personaj cu care va fi imposibil să nu empatizați. Doar citiți-o și lăsați-vă purtați în cele mai ascunse povești ale Hollywood-ului. Sper că v-am făcut curioși și sper să îi acordați o șansă, pentru că nu veți regreta! Până data viitoare, vă doresc lecturi magice, dragilor! Și nu uitați să străluciți!



Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Găsiți cartea la Editura Corint în colecția Leda Bazaar.
O puteți achiziționa de pe site-ul editurii, de pe CartepediaLibrex sau Libris.


Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii