Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Jocul cu focul de L. J. Shen

   Titlu: Jocul cu focul 


   Autor: L. J. Shen 


   Editura: Epica Publushing House 


   Nr. Pagini: 412


   Traducere: Sorin Petrescu 


   Punctaj: 5⭐/5⭐


,,La urma urmei, fiecare dintre noi e un Phoenix ce răsare din propria cenușă, luandu-și zborul spre o destinaţie necunoscută."


   Grace Shaw a fost cândva o fată normală, o fată populară și foarte frumoasă, o tânără care știa să își pună în evidență frumusețea și să profite de darurile ei. Era majoretă și toți o iubeau, iar ea își iubea viața. 


   Până într-o seara, când un incendiu i-a furat totul, iar de atunci, precum o pasare Phoenix, Grace așteaptă momentul în care va renaște din propria cenușă. 


   În prezent ea locuiește cu bunica Savvy, cea care a crescut-o încă de când mama ei a murit. Grace muncește într-o mică rulotă unde vinde Tacos tuturor oamenilor din Sheridan, chiar și celor care obișnuiesc să o batjocorească. Mânecile lungi, hanoracele și șapca purtată pentru a-i acoperi fața plină de cicatrice sunt de fiecare dată motivele glumelor celor din jur. 


   Însă Grace continuă să treacă peste glumele lor, continuă să fie invizibilă. Problema este că atunci când West St. Clare apare la rulota cu Tacos pentru a se angaja acolo, Grace nu mai poate fi fata invizibilă cu o viață simplă. Ea devine prietena lui West, a renumitului West St. Clare care face bani din lupte ilegale și care are un trecut aproape la fel de dureros ca al ei.



   Deși toate fetele din facultate se țin după el, acesta se află într-o continuă stare de amorțire. După ce a pierdut totul, tot ce și-a mai dorit West de la viață a fost moartea. Zi de zi și-a dorit ca totul să se sfârșească și să plătească pentru ceea ce a făcut. Însă aceste gânduri se sfârșesc când Grace intră în viața lui.


   Neașteptat și fulgerător, mica pasăre Phoenix aprinde un foc mistuitor în inima lui West, iar acesta este gata sa își încalce toate regulile pentru ea. Dar nimic nu este atât de simplu, mai ales când actorii poveștii de dragoste sunt amândoi distruși și au inimile frânte. 


   ,,-Ai și tu puţină încredere în tine!

Aveam de gand să pun mâna pe fata asta nebună, indiferent dacă o meritam sau nu."



   West a apărut în micul ei oraș texan și i-a furat inima, însă acum, acesta trebuie să o scoată din carapacea ei, din spatele zidurilor pe care aceasta le-a construit după incendiul care i-a furat frumusețea. 


   ,,Nu pot să nu simt, să nu-mi amintesc, să anulez tot ce s-a întâmplat între noi. Nu pot să nu te mai iubesc, Grace Shaw! Mi te-ai strecurat în inimă, în carne. Mi-am pierdut capacitatea de a gandi logic. Te devoram, apoi te respingem findcă nu voiam să te amestec in problemele mele. Te-am împins departe de mine, pe urmă te-am tras mai aproape, te-am fugărit, te-am rănit și te-am venerat în toate felurile. Te iubesc!" 


   Iubirea care se naște între ei este asemenea focului pe care amândoi îl cunosc foarte bine, căci atât West, cât și Grace știu că dacă te joci cu focul, mai mult ca sigur o să te arzi. 


   Oh vai, ce carte minunată! Asemănătoare cu November 9 de Colleen și cu Rămâi cu mine de Jennifer L. Armentrout, povestea lui Grace și a lui West este emoționantă și frumoasă, genul de poveste care îți face inima să se strângă de suferință și de compasiune. 


   Pe tot parcursul cărții am văzut-o pe Grace ca fiind extraordinar de frumoasă și am asemănat-o foarte tare cu Calla și cu Fallon. West a fost tipul arogant, bad boy-ul tipic lui L. J. Shen care fură inima cititorilor! 


   Am fost curioasă până la final de trecutul lui și mi s-a rupt inima în fața poveștilor acestor personaje frumoase și complexe. Jocul cu focul este, într-adevăr, un titlu perfect pentru povestea scrisă de Shen. Știu că s-au vehiculat multe lucruri despre această autoare, dar eu nu pot să nu iubesc poveștile ei. Le citesc așa cum respir și mă îndrăgostesc de fiecare dată de personajele ei și de stilul de scriere! 


   Jocul cu focul are romance, are sarcasm din plin și multe scene înduioșătoare! Sunt convinsă că, la fel cum au făcut-o și celelalte povești ale ei, și aceasta va rămâne multă vreme cu mine, în inima mea! Dacă vreți să aflați povestea lui Grace, o tânără care s-a schimbat pentru totdeauna din cauza unui incendiu și a lui West, un tip cu un trecut dureros care nu își mai dorește nimic de la viață, trebuie să citiți povestea lor de dragoste! Este emoționată și fierbinte! 


   Sper să îi dați o șansă, pentru că merită cu adevărat, iar eu am vărsat câteva lacrimi pe parcursul acestei cărți frumoase! Până data viitoare, la următoarea recenzie, eu vă doresc lecturi magice, dragilor!



Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Romanele scrise de L.J.Shen sunt publicate la editura Epica Publishing House, acolo unde puteți urmări și viitoarele ei apariții.
   Puteți achiziționa cartea de pe site-ul editurii cât și de pe Cartepedia și Libris
Lectură plăcută, dragilor! 😊

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii