Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Orașul Semilunii. Casa cerului și a aerului de Sarah J. Maas

   Titlu: Orașul Semilunii. Casa cerului și a aerului 


   Autor: Sarah J. Maas


   Editura: Litera, colecția New Moon 


   Nr. Pagini: 959


   Traducere: Loredana Voicilă


   Punctaj: 5⭐/5⭐


   Seria Crescent City:

   1) Orașul Semilunii. Casa pământului și a sângelui

   2) Orașul Semilunii. Casa cerului și a aerului 

   3) în curs de apariție


,,Iubirea noastră este mai puternică decât timpul, mai măreață decât orice distanţă. Iubirea noastră trece dincolo de stele și de lumi. Te voi găsi din nou. Promit."


   După întâmplările zguduitoare din primul volum, Bryce Quinlan și Hunt Athalar încearcă să își trăiască viața cât se poate de normal, într-o lume condusă de Asteri, adaptându-se schimbărilor pentru care aceștia au luptat. 


   Orașul Semilunii este acum în siguranță, numai că oricât de liniștiți ar fi Asterii, aceștia și rebelii vor fi mereu două tabere diferite. Ce le rămâne de făcut lui Hunt și lui Bryce, împreună cu prietenii lor, este să aleagă o tabără.


   Așa încep aceștia să fie simpatizanți ai rebelilor și să investigheze sursa de putere a Asterilor. Însă într-o lume în care își au locul atâtea creaturi magice, într-o lume în care există un Hel, un loc în care sufletele ajung și niște conducători duri și reci, spiritele se încing și totul se transformă curând într-un război.



   După ce locul lui Micah a fost luat de alt arhanghel, în urmă au rămas încă o mulțime de ființe care au mâinile pătate de sânge. Harpia și Căprioara, Polux și Baxian, cât și alte personaje a căror identitate va fi absolut șocantă stau în calea protagoniștilor.


   Însă cel mai dureros pentru Bryce este să afle că Danika a ascuns mai multe secrete decât cele pe care ea le-a descoperit până acum. Cea pe care o considera sora ei a fost o întreagă enigmă, plină de secrete care acum ies la iveală și o rănesc pe Bryce. Dar toate acestea ascundeau un adevăr, cel pe care Regele Toamnei încearcă să îl descopere de atâta amar de vreme...


   Însă ca să ajungă acolo, pe Prințesă și pe fostul Umbra Mortis îi așteaptă un drum presărat cu trădări și cu minciuni, cu alianțe și cu surprize, cu dorințe și cu prietenii, cu pericole și suferință, totul pentru a afla adevărul, cel pentru care Danika și Haita Diavolilor și-au pierdut viața.



   Fynn, Declan, Ithan, Isaiah, Ruhn, Hypaxia, Cormac, Bryce, Hunt, Tharion și alți câțiva o iau pe urma rebelilor și pleacă în cel mai periculos loc, iar cel mai trist este că nu se vor mai întoarce înapoi în aceeași formulă.


   Atatea suflete pierdute, atâția prieteni și atâtea secrete pentru o minciună. Totul se schimbă când adevărul iese la iveală, când Hunt și Bryce riscă totul, iar lumea lor este dată peste cap. În căutarea unui prinț, Bryce ajunge în fața celui mai neașteptat ajutor la care putea visa vreodată. Și oare îi va mai putea salva pe toți cei pe care îi iubește?


   B R I L I A N T! Asta a fost reacția mea după ce am terminat acest volum și am trăit unul dintre cele mai mari șocuri cauzate de o carte din toată viața mea! 


   Mă așteptam ca și acest volum să fie profund și impresionant, aproape sfâșietor cum a fost și primul, numai că acesta a avut multe altele în plus, încât Sarah a șocat încă o dată cu talentul ei nemărginit și de neegalat! 


   Atâtea plot twist-uri pe care le poate duce o inimă de cititor, însă finalul acestei cărți m-a șocat cum nu mă așteptam vreodată să se întâmple. Încă mă gândesc și nu îmi vine să cred ce bombă ne-a lăsat Sarah în finalul acestei cărți superbe! 


   Volumul doi din Orașul semilunii a fost o întreagă aventură, o călătorie prin frumosul univers creat de una dintre cele mai bune scriitoare pe care le-am întâlnit vreodată! Cu toate acestea, a fost destul de diferit de primul volum, acolo unde am întâlnit mult mai multe emoții și unde relația dintre Bryce și Hunt era mult mai profundă, mai specială și mai prețioasă. 


   Mi-au curs lacrimi pe obraji de câteva ori, însă nu am mai plâns cum am făcut-o la primul volum, dovadă că acela a avut mult mai multe scene dureroase și impresionante care mi-au frânt inima. 


   E puțin ciudat cum două volume care fac parte din aceeași serie pot fi scrise în două stiluri atât de diferite, însă amândouă atât de bune. Recunosc că primul volum va rămâne mereu preferatul meu, însă acesta împreună cu plot twist-urile și finalul șocant îmi vor rămâne în suflet și în inimă până când va apărea următorul volum pe care știu deja că îl așteptăm toți cu sufletul la gură! Și știu deja că va fi mind blowing! 


   De această dată, baby Ruhn a fost dragostea mea și și-a făcut loc în inima mea și nu m-aș fi așteptat vreodată la asta. Mi-a plăcut prietenia tuturor și felul în care aceștia erau o echipă unită, însă Ruhn a fost un baby, iar scenele cu Zi și Noapte mi-au umplut inima de magie și, evident, de șoc, în momentul în care am aflat cine era Zi! 


   Cred că oricine trebuie să citească în viața asta ceva scris de Sarah J. Maas, pentru că nu știu cum un om poate avea o minte atât de sclipitoare care să dea naștere atâtor povești magice care au darul să îți rupă inima și să te treacă prin atâtea emoții puternice! 


   Citiți Orașul Semilunii și dați-i o șansă acestei autoare împreună cu comorile pe care le-a scris și nu veți regreta, dragilor! Până data viitoare, sper să aveți parte de cele mai frumoase lecturi și nu uitați să citiți tot ce vă pică în mână, guys!



Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Găsiți seria genială scrisă de Sarah J. Maas la editura Litera.
O puteți achiziționa de pe site-ul editurii, de pe CartepediaLibrex sau de pe Libris
Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii