Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Descătușat de Erika L. James

   Titlu: Descătușat


   Autor: Erika L. James


   Editura: Grupul Editorial Trei, colecția Eroscop


   Nr. Pagini: 810


   Traducere: Oana Dușmănescu


   Punctaj: 5/5


   Seria Fifty shades:

   1) Cincizeci de umbre ale lui Grey (recenzie)
   2) Cincizeci de umbre întunecate (recenzie)
   3) Cincizeci de umbre descătușate (recenzie)
   4) Grey (recenzie)
   5) Mai întunecat


   ,,Va reuși Christian să rupă cătușele și să se elibereze?”


   În cele din urmă, seria Fifty shades se încheie și nu oricum, ci cu perspectiva lui Grey asupra celui mai așteptat volum al seriei! Enigmaticul Christian Grey, CEO-ul care a sucit mințile tuturor femeilor își spune ultima parte a poveștii, iar tot ce ne rămâne de făcut este să savurăm fiecare pagină!

   Nunta lui Christian Grey și a Anastasiei Steele se apropie, însă Grey nu poate trece peste gândul că viitoarea sa soție nu vrea să i se supună. Pe lângă asta, coșmarurile despre amintirile dureroase ale copilăriei lui nu au dispărut, iar demonii trecutului său sunt și acum prezenți în viața lui.

   ,,De ce-mi este încă atât de greu să-i aud uneori declarațiile de dragoste?”


   Viața își poartă cursul obișnuit, petrecerea burlacilor se apropie, totul pare normal. Dar nimic nu poate fi normal la Christian Grey. Nimic nu poate fi normal când îndoiala și nesiguranța se strecoară în mintea lui mereu. Oare va rămâne Ana cu el? Oare va reuși să fie un soț bun?

   Paradisul lor pare visul oricărui cuplu, dar nimeni nu știe cu adevărat tot ce se întâmplă între ei. O schimbare, un secret și o greșeală sunt cele care amenință să le distrugă colțul de rai celor doi oameni care se iubesc cu o dragoste nebunească și profundă.

   Sunt lucruri care nici măcar pe ei nu îi pot scuti de suferință. Când Anastasia se află în pericol, Grey este gata să riște totul pentru a-și salva soția. Dar dacă va fi prea târziu? Acum este momentul să renunțe la toate temerile sale, la toate prejudecățile și la stilul său de viața. Totul pentru a se descătușa și pentru a îmbrățișa o nouă viață alături de Anastasia.


      Un om se poate schimba într-o singură clipă, atunci când tot ce iubește pare să îi scape printre degete. Așa se întâmplă acum și cu Christian Grey care trebuie să lupte pentru femeia pe care o iubește. Și trebuie să facă asta cu toate armele pe care le are.

     ,,Va reuși Christian să rupă cătușele și să se elibereze?”

   Nu știu dacă am spus-o atât de des pe cât ar fi trebuit, dar seria aceasta este una dintre seriile mele preferate! Este prima serie din acest gen pe care am citit-o vreodată și dacă acum este foarte controversată, la vremea aceea, când era cea mai cunoscută și cea mai citită serie a genului, cu toții o adoram!

   Cred că și asta contează foarte mult, pentru că azi, când există atâtea serii care au urmat modelul și povestea din Fifty shades, cititorii își pot găsi repede o altă serie preferată sau pot critica povestea similară din Fifty cu cele citite decătre ei. Însă, pentru mine, citind-o fix la scurt timp după ce au fost cele trei volume din perspectiva Anei publicate, a ajuns să fie seria mea preferată de la Eroscop și din tot acest gen. Alături de Crossfire, desigur!

   Țin minte când mi-am cumpărat primul volum din perspectiva lui Grey, cu mulți ani în urmă. La vremea aceea, nici măcar nu erau anunțate celelalte două, ci doar speram ca Erika L. James să continue toată serie și cu perspectiva lui!

   Iată că după atâția ani, în sfârșit seria Fifty shades este cu adevărat completă! Descătușat a fost volumul pe care l-am așteptat cel mai mult din perspectiva lui, datorită scenelor din a doua jumătate a cărții. Eram atât de curioasă de gândurile lui Christian și de acțiunile sale de care nu știam din volumul Anei, încât aproape că am vrut să scriu mesaj editurii să întreb dacă se va traduce și acest volum.

   Iată că s-a tradus și mi-a adus atâta melancolie și m-a făcut să trăiesc niște emoții atât de frumoase, încât îmi pare rău când mă gândesc că nu ne mai așteaptă și alte volume ale seriei. Cred că voi reciti cu drag peste ani această poveste frumoasă care va avea mereu un loc în inima mea.

   Poate că ar suna ironic pentru o serie erotică, dar Fifty shades este mult mai mult decât atât, este complexă, plină de momente emoționante și dramatice, cu o evoluție uluitoare a personajelor, încât poate fi simplu încadrată într-o mulțime de genuri. Eu prefer să o consider o serie romance foarte, foarte bună!

   Dacă până acum nu ați făcut cunoștință cu Christian Grey, cred că este momentul să o faceți, pentru că nu veți regreta, vă asigur! Până data viitoare, până la următoarea recenzie, eu vă doresc lecturi magice, dragilor!

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Fifty shades este publicată la Editura Trei.
Puteți achiziționa seria de pe site-ul editurii, de pe Libris sau de pe Cartepedia

Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii