Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Trei moduri în care m-ai trădat de Karina L. Alexandra

Titlu: Trei moduri în care m-ai trădat

Autor: Karina L. Alexandra

Editura: Royal Ink Books

Nr. Pagini: 480

Punctaj: 5⭐/5⭐

Seria Secrete Încătușate:

1) Trei moduri în care m-ai trădat

2) Două moduri în care m-ai rănit (recenzie)

3) Unicul mod în care te iubesc (recenzie)


,,Mai vrei să îmi spui ceva? l-am întrebat. 
-Vreau să îţi spun multe, dar nu cred că este momentul perfect pentru asta.
Mi-am lăsat dezamăgită privirea în jos.
-Pierdem clipe preţioase așteptând momentul perfect, i-am șoptit.”


   Sophia Evans nu a avut niciodată o viață ușoară, mai ales de când mama ei a murit într-un accident de mașină, lăsând-o pe Sophia cu regretul ultimelor cuvinte pe care i le-a aruncat. Ani de zile ea a supraviețuit, însă acum învață să trăiască.

   Tatăl ei s-a ocupat mereu cu afacerile ilegale cu mașini, motiv pentru care a fost mereu departe de fiica sa. Viața lui a fost mereu un pericol pentru Sophia, și tocmai din cauza afacerilor sale aceasta îl vede foarte rar și nu știe niciodată unde se află propriul ei părinte.

   Din cauza pericolului de a fi fiica lui, Sophia a trebuit să părăsească Florida și să se mute în Seattle. Vremurile dureroase au trecut de când ea o are pe Stephania în viața ei și împreună cu cea mai bună prietenă a ei și cu amicii lor și-a construit o nouă viață. Cursele cu mașini și petrecerile sunt totul pentru ei, dar ceva lipsește în viața Sophiei.

   Cel puțin, lipsea până să apară arogantul, enigmaticul și misteriosul Ethan Morgan. El i-a cutremurat lumea și i-a pus stăpânire pe suflet, iar ea a fost destul de naivă să lase un om în inima ei încă o dată. A intrat accidental în viața ei, ca o furtună, ca un uragan care a zguduit totul în urma sa. 

   ,,-Este bine să vrei. Visurile te ajută să treci mai uşor prin viaţă. 

-Dar visurile devin realitate. 

-Acelea sunt visele, Dita. lar tu nu visezi să scapi de mine, ci să mă ai din ce în ce mai aproape.”

   Însă adevărata furtună avea să vină abia după. Cum să mai supraviețuiești, cum să mai respiri când tot ce ai iubit în viața ta a fost, de fapt, o minciună? Cum să mai poți face față când adevărul este sufocant, sfâșietor? Totul era perfect, până când adevărul a ieșit la iveală, iar toți oamenii ei dragi s-au dovedit a fi niște mincinoși. 

   Sophia a mai suferit și înainte. Dar acum totul este diferit. Asemenea unui fluture strivit în pumnul trădării, totul se stinge în inima ei...și cum să mai zbori când ai aripile rupte? 

   Dragii mei cititori, Karina este Karina. Iar această propoziție ar trebui să spună multe. Pe Karina am cunsocut-o în urmă cu câțiva ani, poate doi? Însă în timpul de când o cunosc și de când vorbesc cu ea am înțeles de ce îmi este atât de dragă. Mă regăsesc în felul ei de-a fi, aș putea vorbi ore în șir cu ea, este un om frumos și un artist și, ce să vedeți, împărțim multe obsesii. Dar mai presus de toate, este foarte talentată!

   Am început cu Efectul lui Lucifer care mi-a plăcut la nebunie, am cumpărat restul cărților ei, însă prioritatea a devenit acum seria Secrete Încătușate pe care am primit-o și care a și fost publicată de curând și pentru care îi mulțumesc din suflet! 

   Și știți cum mă simt acum după ce am citit primul volum? Uluită, șocată, îndrăgostită. Cum să începi la 16 ani să scrii o poveste atât de frumoasă? Karina a avut grijă să mă avertizeze că aceasta este prima care scrisă și finalizată de ea și că nu ar trebui să am mari așteptări. Pentru un motiv neștiut de mine, aveam așteptări uriașe. Nu am prea băgat-o în seamă.😅

   Așa că am început primul volum într-o seară, după o zi lungă, cu gândul că voi citi puțin înainte să ma culc. Iar orele au trecut, suspansul a crescut, Sophia și Ethan mi s-au strecurat în suflet și în acea seară am terminat Trei moduri în care m-ai trădat

   M-am îndrăgostit când am citit prima pagină în care am aflat despre cursele de mașini! Am o slăbiciune pentru acest gen de cărți și pentru acest subiect, însă am o slăbiciune și mai mare pentru acest tip de povești de dragoste care ascund dramă, trecuturi întunecate și pericol! Am simțit un strop de magie din Bully de Penelope Douglas, puțin din Wait for You de J. Lynn, puțin și puțin din Destine la limită de Katie McGarry. Pe scurt, m-am simțit exact ca atunci când citeam seriile mele preferate pentru prima oară! 

   Am fost propulsată în lumea lui Ethan și a Sophiei, prin suspansul de a citi povestea vieții lor și am iubit fiecare capitol! M-am îndrăgostit de poveste, de ideea seriei, de stilul de scriere și, desigur, de Ethan Morgan, un tip delicios de arogant! Nu am ținut cont de timp și aproape că am amorțit stând în același loc și citind până la final această carte minunată. Presupun că știți cum e când pui mâna pe o carte bună și uiți de orice altceva, chiar și să mai bei apă. Oh well, așa am făcut eu cu primul volum din seria Karinei. 

   Și vă închipuiți cât de fericită am fost să descopăr o serie atât de frumoasă și să o și contrazic pe Karina care îmi repetase deja de multe ori să nu îmi fac așteptări! Finalul m-a șocat, m-a intrigat și m-a scos din minți, m-a umplut de adrenalină și m-a cucerit! 

   Așa am început imediat volumul doi și tot ce pot spune acum, după ce am experimentat încă o carte de-a ei, este că pentru mine Karina este singurul scriitor român descoperit până acum care scrie exact ca autorii străini. Cred că este nevoie de mult talent și de multă emoție presărate printre paginile unei povești pentru a reuși să faci cititorul să simtă totul atât de intens. 

   Așadar, cred că deja știți că recomand din suflet această carte și presimt că voi recomanda toată seria ei, pentru că merită cu adevărat! Eu încep acum cu Ethan și cu Sophia noua lor aventură și sper că v-am făcut curioși, dragilor! Sper să dați o șansă cărților scrise de Karina, acest om frumos și talentat și sper ca până dată viitoare să aveți parte de lecturi magice! 

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Seria Karinei  este  publicată la Editura Royal Ink Books și o puteți achiziționa de pe site-ul editurii.


Lectură plăcută, dragilor! 😊

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii