Advertisement

Responsive Advertisement

BookNation-Colaborarea unui redactor, cititor și iubitor de cărți


   Bună dragilor! Scriu pentru prima dată un articol atipic pentru blogul meu pentru a scoate în evidență bucuria pe care o am față de ceea ce urmează să spun. În urmă cu șaizeci și nouă de zile am început o colaborare cu cei de la BookNation.ro. Inițial nu știam dacă ar trebuie să îi contactez, întrebându-mă permanent dacă vor dori sau nu o colaborare dar am încercat și iată-mă aici, spunând în sfârșit că sunt redactor la BookNation! 

   Am fost plăcut surprinsă încă de la început când am aflat vestea, mai ales când am văzut că toată echipa este primitoare, dornică să discute orice nelămurire și am fost uimită și nerăbdătoare să încep să postez atunci când am aflat de concursul lunar pentru redactori. 

   Având în vedere circumstanțele, acum este o perioadă mai liberă și am putut citi un număr destul de mare de cărți și am putut face recenzii tuturor, pe care le-am postat, ceea ce a dus la surpriza lunii! La fiecare final de lună este ales redactorul lunii și, cu toate că sunt încă la început de drum în echipă, pot spune cu mândrie că sunt redactorul lunii martie! M-am bucurat nespus pentru această realizare și voiam să îmi exprim admirația aici, pe blog.

   Mi se pare minunat faptul că redactorul lunii este premiat și le mulțumesc celor de la BookNation pentru premiu, pentru viteza cu care au parcurs toate recenziile, au desemnat redactorul lunii și m-au contactat cât și pentru disponibilitatea de care au dat dovadă încă de la început. Nu mă așteptam să îmi placă atât de mult în echipa lor și să văd atâta muncă și dedicație din partea tuturor dar totul este posibil întrucât suntem legați de dragostea pentru lectură.

   Aici aveți prima recenzie pe care am postat-o pe BookNation iar mai jos puteți vedea și restul articolelor postate de mine până în momentul de față, de la prima, până la ultima. Puteți vedea pe pagină o mulțime de alte recenzii ale colegilor din echipă, interviuri cu autori, noutăți despre cărți, topuri de cărți minunate pentru cei care sunt în pană de idei și au nevoie de titluri noi în bibliotecă, booklist-uri cât și numeroase concursuri! 

   Probabil că dacă BookNation cât și echipa ar fi avut un punctaj la fel ca și cărțile, ar fi avut cu siguranță cinci steluțe din partea mea! :)
   Le mulțumesc încă o dată celor de la BookNation și, dacă aveți curiozități sau vreți să știți informații despre orice din universul cărților, BookNation.ro este locul perfect pentru că aici o să te regăsești printre zeci de prieteni pasionați de lectură!

                                                                                                    
   Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii