Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Regatul flăcărilor argintii de Sarah J. Maas

   Titlu: Regatul flăcărilor argintii


   Autor: Sarah J. Maas


   Editura: Rao


   Nr. Pagini: 753


   Traducere: Andra-Elena Agafiței


   Punctaj: 5/5


   Seria Regatul spinilor și al trandafirilor:

   1) Regatul spinilor și al trandafirilor (recenzie)

   2) Regatul ceții și al furiei (recenzie)

   3) Regatul aripilor și al pieirii (recenzie)

   3.5) Regatul ghețurilor și al înstelării (recenzie)

   4) Regatul flăcărilor argintii


   ,,Într-o lume pârjolită de război și copleșită e incertitudine, Nesta și Cassian au de luptat cu monștri dinăuntrul lor și cu cei din lumea exterioară, căutând în același timp acceptare și vindecare unul în brațele celuilalt.”


   După ce războiul cu Hybernul s-a sfârșit, Nesta a decăzut tot mai mult, bântuită de vinovăție, de regrete și de ură. Toate acestea, împreună cu noile ei puteri împrumutate de la cazan, sunt de ajuns pentru a o împinge pe Nesta la o viață haotică, printre sticle de vin și masculini necunoscuți.

 

   Totul până când Feyre pune piciorul în prag și refuză să mai accepte ca sora ei să păteze imaginea Regatului Nopții. Așa că decid cu toții să o aducă pe Nesta la Casa de lângă râu, acolo unde va locui cu Azriel și Cassian. Ba mai mult, Cassian va fi cel care o va antrena pe Nesta.

 

   Deși toți o cunosc pe Nesta, încăpățânata, aroganta, răutăcioasa și malefica Nesta, cea care încă nu știe de ce este în stare, cea care își rănește surorile cu o singură vorbă, cea care nu are un loc în familia lor și, cel mai important, cea care pentru Cassian reprezintă o provocare, o luptă și o iubire imposibilă.

 


   ,,Nesta eşuase în toate aspectele vieţii. Eșuase pe deplin și spectaculos, iar să îi împiedice pe ceilalți să își dea seama de asta fusese principalul ei scop. ÎI alungase și se izolase pentru că apăsarea tuturor acelor eșecuri ameninţă să o spargă într-o mie de bucăţi."

 

   Când un nou război le bate la ușă, când Reginele umane formează o alianță menită să distrugă pacea, când Tezaurul străvechi care s-a pierdut cu mult timp în urmă trebuie găsit, când viața lui Feyre și a lui Rhys sunt în pericol, când totul se apropie de un destin dureros, Nesta pare a fi cheia rezolvării tuturor problemelor lor.

 

   Dar cum ar putea ea să îi iubească și să îi salveze pe cei din jur, când se urăște pe sine atât de mult încât nu crede că merită iubirea lor? Singură într-o casă cu Cassian, antrenându-se zi de zi cu acesta, departe de sânul familiei ei, preotesele și femeile Illyriene devin singurele ei prietene.

 

   Iar această prietenie le va purta prin cele mai dureroase și periculoase încercări ale vieții lor, acolo unde dragostea, speranța și magia sunt singurele care le mai pot salva.

 

   Nesta a furat de la cazan, iar moartea plutește în jurul ei întunecată, grandioasă și asurzitoare, la fel ca toate suferințele care o însoțesc clipă de clipă. Însă Nesta are nevoie de o schimbare, iar dacă iubirea oamenilor din viața ei este de ajuns pentru a-i topi inima de gheață?

 


   Când totul părea să le iasă conform planului, Nesta și prietenele ei sunt aruncate într-o bătălie sângeroasă, menită să le zdrobească, menită să le arunce în fața morții. Dar oare moartea știe cine este Nesta Archeron și de ce este capabilă inima ei?

 

   ,,Am să-ţi spun ai să reuşeşti. Că ai să înfrunţi totul și că ai să treci mai departe. Că lacrimile astea sunt bune, Nesta. Lacrimile astea înseamnă îi pasă. Am să-ţi spun că nu este prea târziu pentru nimic. Si nu îți pot zice când, sau cum, dar situaţia o să se îmbunătăţească. Ce simţi tu, vinovăţia, suferinţa și dezgustul, ai să le depășești pe toate. Însă numai dacă ești dispusă să lupți. Doar dacă ești dispusă să le înfrunți, să le accepţi şi să treci peste ele, ca să ieși în partea cealaltă. Și poate că ai să mai simţi o urmă de durere, dar există o altă parte. Una mai bună."


   Pentru mine, Regatul spinilor și al trandafirilor a devenit o serie de suflet, o poveste care va face parte din inima mea pentru totdeauna, una dintre cele mai sfâșietoare, complexe și minunate serii citite vreodată. În urmă cu un an, atunci când nu știam că vom avea și un al patrulea volum, trebuie să recunosc că Nesta îmi era antipatică, însă nu am urât-o niciodată.

 

   Am încercat să înțeleg personajul ei și să empatizez cu ea, iar mai dese decât scenele în care mă enerva, erau cele în care mi se făcea milă de ea.

 

   Regatul flăcărilor argintii a venit ca o continuarea perfectă a poveștii lui Rhys și a lui Feyre și recunosc, aveam așteptări uriașe, dar nu mă așteptam să mă cucerească și să mă vrăjească la fel de mult cum au făcut-o primele trei volume.

 

   Evoluția și transformarea Nestei sunt uluitoare și nu am cuvinte să exprim cât de mândră sunt de acest personaj și, desigur, de Emerie și Gwyn, noile personaje din această carte care mi-au rupt sufletul și m-au înduioșat până la lacrimi.

 

   Timp de multe zeci de pagini, spre final, am vărsat un râu de lacrimi, mare cât Sidra din Velaris. Adrenalina era mult prea mare, iar emoția și sentimentele personajelor erau atât de puternice, încât aproape că am trăit cu ele toate scenele pe care le-am citit.

 

   Ceea ce este diferit de primele volume sunt scene dintre Nesta și Cassian care au fost minunate, fierbinți și zguduitoare și, evident, am savurat tot sarcasmul și aroganța lor! Exact cum îmi place mie!

 

   Sarah J. Maas a reușit încă o dată să se joace cu inima mea și mă înclin în fața ei și a talentului ei, iar pe voi vă rog să citiți Acotar și să faceți cunoștință cu universul ăsta magic și splendid care vă va fura inima și care vă va fermeca! Vă spun eu, nu este cale de ieșire din Velaris, din Regatul Nopții. O parte din voi va rămâne mereu acolo!

 

   Sper să le dați o șansă acestor personaje superbe, acestei povesti minunate și acestei autoare geniale! Până data viitoare, până la următoarea recenzie, vă doresc lecturi la fel de magice ca stelele lui Rhys și ale lui Feyre!




Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Seria scrisă de Sarah J. Maas este publicată la Editura Rao.
   Puteți achiziționa toate volumele de pe site-ul editurii, de pe  CartepediaLibrex și Libris
Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii