Advertisement

Responsive Advertisement

Top 4 serii fantasy preferate de la Editura Corint, colecția Leda Edge

  În biblioteca mea mare parte din cărțile pe care le am sunt din colecția Leda, așa că m-am gândit să fac un top cu cele care sunt preferatele mele. Sunt unele dintre cărțile care au ajuns la inima mea și pe care le-aș reciti la infinit.





1. Dispozitive infernale de Cassandra Clare:



  Acestea sunt cărțile pe care le-am trăit. Am trăit fiecare pagină , am simțit că mă aflu împreună cu personajele în lumea vânătorilor de umbre , am plâns, am râs și am învățat din greșelile lor. 
  Tessa Gray, o adolescentă de șaisprezece ani, pleacă spre Anglia pentru a-l căuta pe fratele ei , fără să știe ce o așteaptă în Lumea de jos a Londrei unde vampirii, vârcolacii, vrăjitorii și alte ființe supranaturale colindă străzile. Fiind răpită de Surorile Întunecate aceasta află că ea insăși face parte din Lumea de jos iar Magistrul dorește ca puterea acesteia să îi aparțină.


  Tessa ajunge sub aripa vânătorilor de umbre din Institut care vor să o protejeze cu orice preț. Dar ce face aceasta când află că este fascinată de cei doi prieteni ai ei? Ce va alege dintre a salva lumea sau a-l salva pe fratele ei? Ce va face când dragostea va deveni un obstacol și cum va scăpa de Magistrul misterios?

  Această serie a devenit una dintre seriile mele de suflet de la început și a reușit să își facă un loc în inima mea. Totul se petrece începând cu anul 1878 iar  acest aspect m-a făcut să le ador. Ținutele , obiceiurile ,peisajele  și timpurile vechi m-au dus în perioada aceea și am simțit cum e să trăiești în secolul 19 alături de personaje .Trebuie să citiți aceste cărți pentru că sigur le veți adora!



















2.Instrumente mortale de Cassandra Clare
  














 După ce am citit Dispozitive infernale am vrut să aflu despre ce este vorba în următoarea serie a Cassandrei Clare și am fost atât de fericită să aflu că totul se petrece la câțiva ani după întâmplările primei serii și că personajele din aceea sunt strămoșii celor din seria Instrumente mortale.

  Clary Fray asistă la o crimă , întâlnindu-i prima dată pe vânătorii de umbre. După ce mama ei dispare misterios aceasta se confruntă cu un demon care o atacă  și intră astfel în lumea vânătorilor de umbre. Jace știe că aceasta e diferită și o aduce la Institut unde mundanii nu au voie să stea. Totuși, Clary rămâne alături de vânătorii de umbre deoarece toți se întreabă de ce ar ataca un demon o mundană ca ea. Ce are ea special? Și cum va putea să trăiască alături de vânătorii de umbre?

  Nu credeam ca voi găsi o serie mai frumoasă decât Dispozitive infernale și, iată-mă plângând la volumul șase din Instrumente mortale întrebându-mă care va fi finalul. Nu pot alege care este mai frumoasă dar cu siguranță sunt cărțile mele de suflet si le recomand cu drag pentru că ceea ce a scris Cassandra Clare este pur și simplu o mină de aur.

Seria The dark artifices de Cassandra Clare este în curs de apariție la Editura Corint. Puteți găsi primul volum aici: http://www.edituracorint.ro/doamna-de-la-miezul-noptii-cartea-intai-a-seriei-uneltiri-intunecate.html

3. Divergent de Veronica Roth
















 Beatrice Prior trăiește într-o lume distopică iar societatea este împărțită în cinci facțiuni : Candoare (sinceritate), Abnegație (altruism), Neînfricarea (curaj), Prietenia (pace), Erudiție (inteligență). Beatrice trebuie să aleagă dacă va rămâne alături de cei din familia ei sau dacă va alege altă facțiune. Propria alegere o va uimi chiar si pe ea.

  Pe parcursul inițierii, aceasta observă puternica rivalitate. Își schimbă numele în Tris și încearcă să îi cunoască pe prietenii ei și pe băiatul enervant și fascinant care uneori arată un interes pentru ea.
  Dar Tris are un mare secret pe care l-a ascuns de toți și care o poate omorî. Totuși , ce va face când va afla ca secretul ei îi poate salva pe cei dragi dar în același timp o poate distruge?

  Cred că seria Divergent este prima serie S.F pe care am citit-o și de-a lungul timpului a rămas una dintre seriile pe care le iubesc. La momentul la care am citit-o, eram fascinată de propriile trăiri pe care le aveam în timp ce citeam. Știu că le luam la școală și citeam pe ascuns în bancă și cred că într-o săptămână citisem deja toată seria. Deși am auzit multe păreri negative despre ea , părerea mea este că Divergent este o serie frumoasă, care te ține în suspans și care prezintă o poveste imprevizibilă.

4.Seria Lux de Jennifer L. Armentrout



   Katy se mută în Virginia de Vest înaintea ultimului ei an de liceu și îl cunoaște pe Daemon. ,,Daemon este enervant. Arogant. Îmi vine să-l omor. Nu ne înțelegem deloc. Absolut deloc. Dar când un străin mă atacă și Daemon efectiv face timpul să încremenească doar cu o simplă mișcare a mâinii, ei bine, ceva...neașteptat se întâmplă. Vecinul meu extraterestru sexy a lăsat o urmă pe mine.''
  Katy trebuie să fie în siguranță până ce amprenta vrăjii dispare iar asta înseamnă că trebuie să stea aproape de Daemon. Dar vor reuși oare să nu se omoare între ei? Ce se va întâmpla dacă Katy va fi descoperită?

  Nu am cuvinte să spun cât am iubit seria asta. J. Lynn, este o autoare minunată și am fost plăcut surprinsă ca după toate cărțile despre vrăjitori, vampiri și ființe supranaturale să citesc o serie și cu extratereștrii. Toate problemele prin care trec sunt fascinante și sunt sigură că le veți citi cu sufletul la gură exact asa cum am făcut eu și îi veți îndrăgi pe Katy si pe Daemon la fel de mult ca și mine.

  Ultimul volum apare în luna aceasta la Editura Corint. Restul volumelor le puteți găsi aici: https://www.cartepedia.ro/

Lectură plăcută ! :)

Trimiteți un comentariu

3 Comentarii

Unknown a spus…
Le-am citit pe primele două și sunt foarte frumoase❤❤
Angels from books a spus…
Și Doamna de la Miezul Nopții și Cronicile lui Magnus Bane sunt foarte frumoase ! :)
Unknown a spus…
O exprimare asa de elocventa ma determina sa le citesc.