Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Furie și furtună de Jennifer L. Armentrout

   Titlu: Furie și furtună


   Autor: Jennifer L. Armentrout


   Editura: Litera


   Nr. Pagini: 522


   Traducere: Iulia Dromereschi


   Punctaj: 5⭐/5⭐


   Seria Mesagerul:

   1) Furie și furtună 

   2) Ruină și blestem (recenzie)

   3) Har și destin (recenzie)


,,FACEȚI CUNOȘTINȚĂ CU TRINITY MARROW, O TÂNĂRĂ CU UN SECRET EXPLOZIV."


   Trinity Marrow locuiește într-o familie de Gardieni și ea este motivul pentru care toți trebuie să aibă grijă ca demonii să nu îi găsească. Gardienii sunt gargui de piatră meniți să apere lumea de ființe întunecate, iar toți cei din familia ei ar face orice ca secretul ei să fie păstrat. Ei bine, aproape toți. 


   Trinity este, la fel cum a fost și Layla, unică, iar tatăl ei știe că face parte dintr-un plan măreț, însă nimeni altcineva nu știe asta, iar atunci când patrula clanului din D.C ajunge în casa lor, ei trebuie să ascundă în continuare adevărul. 


   Printre cei din D.C se află și Zayne, Gardianul care a pierdut deja totul. Însă asta l-a învățat să devină vigilent, deci nimic nu îi scapă lui Zayne, iar atunci când acesta se simte tot mai atras de Trinity, lucrurile par să se precipite. Garguiul Gardian pe care l-am cunoscut în Apocalipsa Elementelor s-a schimbat enorm, dar destinul l-a adus lângă Trin, lângă cea care a trecut deja prin destule suferințe, lângă cea care îi va schimba întreaga viață. 


   Deși enigmaticul Zayne are darul de a o scoate pe Trinity din sărite, aceasta nu poate să nu simtă în piept atracția și sentimentul că l-ar cunoaște dintotdeauna.



   Se presupunea că ar trebui să stea doar o perioadă în casa ei, iar apoi Zayne va pleca, dar atunci când familia ei este pusă în pericol, Trinity decide să plece în D.C cu Zayne și cu restul Gardienilor pentru a lupta într-un război pe care nu știe dacă îl va câștiga. 


   Și poate că totul ar fi fost mai simplu dacă ea nu s-ar îndrăgosti de Zayne. Dar trebuie să aibă încredere în el, chiar și atunci când acesta o aduce în fața demonilor și îi arată că tot ce știa până acum despre demoni și despre lumea lor este greșit.


   "-Cred că-ţi place de el, a șoptit Alună

   Am gemut. 

   -Cred că-ţi place mult

   Taci, am zis, închizand ochii.

   -Cred că-ţi place foarte mult, a cantat Alună, iar eu n-am avut ce replică sa-i dau fiindcă era perfect adevarat. 

   Îmi plăcea de Zayne.

   Îmi plăcea mult."


   Natura ei îi va pune în pericol pe toți, pentru că războiul este gata să înceapă și într-o contradicție magică și întunecată, numai Trinity poate salva lumea întreaga. Dar pentru a face asta are nevoie de ajutorul lui Zayne.


   Când viețile lor o iau razna, tatăl ei decide pentru cei doi viitorul. Dar dacă viitorul se arată întunecat și sumbru? Dacă decizia lui nu ar fi fost și a lor? Tot ce le rămâne de făcut lui Trin și lui Zayne este să rămână uniți, pentru totdeauna...


   După seria Apocalipsa Elementelor, serie pe care am iubit-o din tot sufletul, am aflat și de Mesagerul și nu știam ce să cred, având în vedere că urma să fie povestea lui Zayne. În Apocalipsa nu l-am putut suporta pe Zayne și cred că și din acest motiv am amânat seria atât, dar, vai, cât m-am înșelat!


   În Furie și Furtună întâlnim un nou Zayne, total schimbat după drama pe care a trăit-o acesta cu Layla. Recunosc că la început eram reticentă și parcă îmi doream să nu îmi placă de Zayne, însă ușor, ușor, acesta s-a schimbat și mi-a intrat și mie pe sub piele la fel cum i-a făcut lui Trinity.


   Trinity este și ea un personaj complex și colorat și îmi place că Jennifer pune puțină aroganță în fiecare personaj. Se pare că în unele mai mult decât în restul. (Hello, baby Roth!) M-am bucurat atât de mult să îi reîntâlnesc pe Layla și pe Roth în acest volum și presimt că vor face parte destul de mult din seria asta.


   Cel mai curioasă cred că am fost de natura lui Trinity, încercând să îmi explic ce anume e aceasta, cu toate că era destul de evident. Astfel, relația ei și a lui Zayne devine picantă și, de aici încolo, aroganța lor devine și mai delicioasă! 


   Dar ca să nu uit, mai delicios decât orice altceva, mai mult decât toate personajele astea, m-am îndrăgostit de Peanut (Alună) și nu cred că Furie și furtună ar fi avut același farmec fără enigmaticul tânăr fantomă, glumeț și gata să te facă să râzi oricând! Pur și simplu l-am adorat!


   Recunosc că am amânat seria degeaba, pentru că m-a prins atât de mult și îmi place atât de tare încât știu că voi citi restul volumelor la foc automat ca să aflu aventurile prin care vor trece Trinity și Zayne alături de cei din jurul lor. Iar aici îl implicăm și pe Cayman, care a fost mereu slăbiciunea mea. Cred că am fost mai entuziasmată de apariția lui decât de a lui Roth. Nu m-aș supăra dacă i-ar face Jennifer propria lui serie. 😏


   Însă până acolo mai am două volume care sigur se anunță a fi minunate și magice și abia aștept să ajung la ele! Până atunci, sper că v-am făcut curioși să îi dați o șansă lui Jennifer și seriilor ei, pentru că este una dintre cele mai bune autoare fantasy și, în același timp, una dintre autoarele mele preferate. Prima mea serie fantasy ever a fost citită de la ea și nu aș putea să citesc ceva scris de ea care să nu îmi placă!


   Să nu uit și de nota lui Jennifer, care m-a emoționat până la lacrimi! Țin minte că în urmă cu un an, când mama a terminat cartea, m-a sunat și mi-a zis că trebuie neapărat să citesc cartea ca să ajung la nota autoarei, iar acum înțeleg de ce și o îndrăgesc pe Jennifer din toată inima pentru poveștile ei frumoase!


   Așadar, vă doresc și vouă lecturi și povești magice, dragilor, și sper să oferiți șanse tuturor cărților care vă ies în cale, pentru că s-ar putea să fiți surprinși și să descoperiți noi autori preferați!



Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Găsiți seriile scrise de Jennifer la editura Litera.
Le puteți achiziționa de pe site-ul editurii, de pe CartepediaLibrex sau de pe Libris
Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii