Recenzie-Legământul lui Grayson de Mia Sheridan

Nr. Pagini: 367

Traducere: Andreea Șeler

Punctaj: 5⭐/5⭐

,,-Cred că o să descoperi că, acolo unde e vorba de iubire adevărată, speranța nu moare niciodată.”
,,-E-n regulă, i-am spus. Sunt aici, cu tine
-Îi spuse dragonul vrăjitoarei, a rostit ea, cu o mică scăpărare în ochii încă înlăcrimaţi.”

Kira Dallaire este pe cale să ia cea mai nebunească decizie atunci când își dă seama că este falită și că trebuie să se rupă de tatăl ei și de fostul ei logodnic cu care are un trecut întunecat. Așa că aceasta dispare din peisaj și decide să înceapă o nouă viață departe de cei doi bărbați care au distrus-o.

Atunci îl întâlnește pe Grayson Hawthorne, un bărbat care a făcut închisoare timp de cinci ani și care este privit ca un criminal. Să fie oare o simplă întâmplare, să fie oare jocul unui destin nesigur? Grayson se află într-o încurcătură la fel de mare ca și Kira, femeia care într-o zi oarecare se prezintă pe moșia lui și îi propune acestuia să se însoare cu ea.

Grayson pufnește în râs privind-o pe Kira, genul de femeie pe care nu și-ar dori-o niciodată în viața lui, o femeie răsfățată care pare că obține de fiecare dată ce vrea și care joacă lumea pe degete. Numai că amândoi sunt disperați. Amândoi au nevoie de bani, iar statutul lui Grayson nu îi permite să ajungă la ei atât de ușor. Gray se chinuie să țină pe linia de plutire podgoria pe care a moștenit-o de la tatăl său, tocmai pentru că acesta a făcut un legământ, jurând că podgoria lor iubită va fi din nou un succes.

Dar pentru asta e nevoie de sume de care Grayson nu dispune. Însă ar putea, dacă s-ar însura cu mica vrăjitoare frumoasă care i-a ieșit în cale. Se pare că bunica Kirei Dallaire i-a lăsat o moștenire uriașă pe care, însă, aceasta o poate primi numai în momentul în care se va căsători.

,,Iată că am făcut-o și pe asta. Singurul lucru rămas de făcut era să ne căsătorim. Să mă căsătoresc. Cu un dragon. Un dragon enervant, total neatrăgător. Pentru bani. Am scos un geamăt în sinea mea. Acesta era, de departe, cel mai nebunesc plan pe care l-am născocit vreodată. Argumente contra: nebunesc, ridicol, probabil ruşinos. Clar ruşinos. O ofensă la adresa sfinţeniei căsătoriei. O ofensă la adresa bunicii mele."

Așa că acum Kira este gata să treacă peste promisiunile făcute bunicii ei, este gata să se mărite pentru bani. Amândoi credeau că se vor căsători din iubire, însă nu a fost să fie. Povestea lor nu este menită să aibă un final fericit. Kira va fi soția unui dragon care scoate foc pe nări, iar Grayson va fi soțul unei mici vrăjitoare intrigante. Amândoi trebuie să facă față timp de un an, apoi pot depune actele de divorț. Douăsprezece luni, nimic mai mult. Însă oare vor reuși să ajungă la final doi oameni care sunt gata să se sfâșie de fiecare dată când se află în aceeași cameră?

O căsătorie aranjată, un legământ și o iubire falsă. Toate într-o poveste care pare să ia o întorsătură periculoasă. Și, până la urmă, în povești nu ajung mereu dragonul și vrăjitoarea să se îndrăgostească?

Încă de când am citit Vocea lui Archer și Te-am ales pe tine, am știut că Mia Sheridan este autoarea acelui gen de cărți care îți intră în suflet, în inimă și care nu mai ies vreodată de acolo. De atunci am reușit să cumpăr fiecare carte de-a ei care s-a tradus la noi și sunt gata să cumpăr și restul cărților ei în engleză. Atât de mult îmi plac!

Dar până atunci, să vorbim despre Legământul lui Grayson, o carte cumpărată de mama de la chioșc, o carte pe care am pus-o pe raft acum câteva luni, așteptând să îi vină rândul. Iar acum i-a venit și m-am îndrăgostit de povestea asta aproape la fel de mult ca cea din Cum să furi o inimă cu un sărut, cartea cu care am asociat povestea Kirei și a lui Gray.

Numai că aici totul este mult mai siropos, povestea este mult mai dulce, iar Grayson nu este cap de mafie, ci doar un fost deținut. Intrigant, nu-i așa? Însă și mai intrigantă a fost Kira, tânăra de 22 de ani, cu un suflet de copil, cu o agilitate de vrăjitoare, cu un suflet mare, copilăros, gata să facă cele mai nebunești lucruri pentru a fi fericită. Mi-a plăcut incredibil de mult personajul ei și am simțit ceca așa cum rar pățesc să simt, m-am atașat exagerat de mult de ea și de povestea ei!

În primul rând, subiectul este unul după care mă topesc pur și simplu! Căsătoriile aranjate sunt un subiect picant pentru poveștile de dragoste, iar genul acesta de cărți scot scântei când le răsfoiești! Grayson mi-a furat inima încă de când a avut grijă de Kira în prima lor scenă împreună și am știut că personajul lui va fi unul cu de toate. Și așa a și fost. Acum un bărbat dulce și tandru, acum un bărbat nervos înconjurat de sticle sparte de vin!

Totul a fost exact așa cum trebuia, o poveste minunată, cu un subiect minunat, într-un loc minunat! Aproape că simțeam mirosul strugurilor, aproape că puteam să vizualizez podgoria Hawthorne și labirintul de lângă conac!

Cred că vă puteți da seama din felul în care descriu totul cât de mult mi-a plăcut! Legământul lui Grayson nu doar că este o carte tipică Miei, dar este o poveste care ne învață că dragostea adevărată are propriile mijloace de a lăsa lucrurile să se petreacă!

Iar dacă și voi vreți să aflați povestea dintre un dragon fioros și o vrăjitoare frumos de copilăroasă, Kira și Grayson vă așteaptă în frumoasa lor poveste de iubire, presărată cu personaje controversate, enervante, cu lacrimi, cu intrigi și cu râsete. Pentru că nu țin minte de câte ori am bufnit în râs citind ceea ce a ieșit din talentul Miei Sheridan! Să nu uit și cât de mult i-am îndrăgit pe Charlotte și pe Walter care, deși nu au două personaje care să iasă în evidență ca Grayson și Kira, fără ei povestea nu ar fi fost aceeași, ei sunt temelia acestei cărți!

Acestea fiind zise, faceți și voi un legământ și promiteți că veți citi cartea aceasta frumoasă? Vă asigur că vă veți îndrăgosti de podgoria ce înconjoară turnul unui dragon cu o inimă incredibil de mare!

Aveți aici bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Găsiți cărțile scrise de Mia Sheridan la editura Litera.
Le puteți achiziționa de pe site-ul editurii, de pe CartepediaLibrex sau de pe Libris