Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Frânturi din el de Colleen Hoover

   Titlu: Frânturi din el

   Autor: Colleen Hoover 

   Editura: Epica Publishing House 

   Nr. Pagini: 367

   Traducere: Ioana Socolescu

   Punctaj: 5⭐/5⭐ 


,,-Uite ce o să faci. O să citești toate cărțile din bibliotecă. O să trăiești în lumile luxoase din cărți, nu în lumea oribilă din închisoarea asta.”


   Viața la care Kenna Rowan a visat a devenit o tragedie, iar de cinci ani trăiește un coșmar. În urmă cu cinci ani a trăit drama vieții ei, după ce a aflat pe pielea ei că o greșeală te poate costa totul. A stat cinci ani în închisoare, iar acum a revenit în orașul în care s-a petrecut cel mai cumplit moment al vieții ei.

   Kenna s-a întors și vrea să își găsească fiica în vârstă de patru ani căreia i-a dat viață și pe care nu a apucat să o vadă nici măcar o clipă. Este gata să lupte pentru ea și să le dovedească tuturor că nu este un om rău. Vrea să fie o mamă bună și vrea să crească fetița care pentru ea reprezintă singurul motiv pentru care mai trăiește.

   Numai că cei care i-ai crescut fiica sunt oamenii pe care ea i-a rănit cel mai rău pe lumea aceasta și știe că nu se vor îndupleca să o lase să o vadă. Dar Kenna este gata să lupte pentru a le câștiga iertarea, dacă acest lucru este posibil.

   A trăit cei mai grei ani ai vieții ei și a trăit din scrisorile pe care le așternea pe hârtie, din lacrimi și singurătate. Nu are pe nimeni, nu are nimic, dar locul mizer în care locuiește este destul pentru ea, dacă asta înseamnă că își va cunoaște fiica. Kenna ți-ar rupe inima dacă ai întâlni-o, dar este puternică.

   Și tocmai pentru că este o femeie puternică, o femeie superbă, ea îl atrage în viața ei pe Ledger Ward, un bărbat incredibil de frumos care deține un bar. Acolo se întâlnesc, iar aerul în jurul lor arde în flăcări când se privesc. Este singurul om în afară de fiica ei care ar putea să o intereseze, este un bărbat pentru care Kenna ar putea risca.

   ,,Suntem singuri. E trecut de miezul nopții. Toată lumea e acasă, dormind, uitându-se la vreun film sau făcând dragoste. Dar eu stau aici, pe strada principală, și strâng în brațe o fată tristă. Mă întreb de ce e tristă și-mi doresc să nu mi se mai pară atât de frumoasă.”

   Numai că abia după, când se cunosc mai bine, ea află adevărul. Afla cine este Ledger și simte că se sufocă. E copleșitor, e groaznic și e minunat. Este singurul care ar putea să o ducă pe Kenna tocmai la fetița ei, pentru că Ledger este unul dintre oamenii care au fost în viața fiicei ei încă de când s-a născut. Cât de mică este lumea, s-ar putea spune. Însă relația lor este periculoasă. 

   Kenna trebuie doar să îi arate lui Ledger că merită iertare și că este un om care merită o șansă. Trebuie ca și ea să aibă încredere în el, însă oare are e puterea de a-i convinge pe acei oameni să o lase lângă fiica ei? Ce mică e lumea, dar și ce crudă...și, totuși, ce frumoasă când în lume sunt încă frânturi din el...

   Îmi adun inima si scriu recenzia asta cu piele de găină și lacrimi în ochi. Uite așa am mai adăugat un titlu topului meu celebru de titluri care mi-au frânt inima. Și vai, cum m-a mai rănit Colleen de data asta...Am iubit-o pe Kenna, acest personaj puternic și complex, am iubit drama vieții ei și scrisorile ei sfâșietoare, am iubit întreaga poveste care m-a frânt în două și l-am iubit pe Ledger!

   Colleen mi-a prins inima în palme și a strâns, iar aceasta a tremurat de milă, durere și dragoste pentru povestea care m-a făcut să simt că am iar cincisprezece ani și tocmai o cunosc pe Colleen. Am avut aceeași senzație ca atunci când citeam Ugly love sau Slam și m-am îndrăgostit de o tragedie.

   Am început cu piele de găină și am continuat cu lacrimi o poveste care și-a făcut loc în suflet. Am plâns atât de mult pentru Kenna, apoi am plâns pentru iubirea ei și a lui Ledger. Am plâns de tristețe, durere si fericire, am simțit că îmi vibrează inima pentru că acesta este genul de carte pentru care iubesc să fiu cititor. 

   Kenna va rămâne mereu unul dintre personajele mele feminine preferate. Viața ei și tragica ei poveste m-au impresionat profound și m-au făcut să mă gândesc la oamenii care trăiesc așa ceva, care trăiesc realitatea unei ficțiuni care mie mi-a rupt inima. 

   Am zâmbit când am citit nota lui Colleen, unde spunea că Frânturi din el ar fi trebuit să fie o comedie romantică, numai că personajele nu au vrut asta. Superb, pentru că tocmai cărțile sfâșietoare sunt specialitatea ei. Cum ar putea fi posibil să exprim în cuvinte ce emoții mi-a dăruit o astfel de poveste? Cum aș putea exprima felul în care inima mi se strângea în piept citind scrisorile Kennei? Și cum să descriu impactul pe care finalul l-a avut asupra mea? 

   Am găsit doar un cuvânt care nu ar trebui să aibă grad de comparație: inimaginabil de superb! Colleen este și va fi mereu regina poveștilor triste si dramatice. Va fi mereu pe rafturile mele si printre recomandările mele. Așa că vă rog să citiți această carte frumoasă! Doar atât mai pot spune. 

   Pe raftul meu cu cărți scrise de Colleen, în poveștile sale și în inima mea mereu vor rămâne frânturi din el și frânturi din ei.

   Melodia pe care am ascultat-o pe tot parcursul cărții: Gavin Luke - A Matter of Trust

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Găsiți cărțile scrise de Colleen Hoover la editura Epica Publishing House
   Le puteți achiziționa de pe site-ul editurii cât și de pe CartepediaLibrex și Libris
Lectură plăcută, dragilor! 😊

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii