Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Provocare de L.J.Shen

   Titlu: Provocare


   Autor: L.J. Shen


   Editura: Epica Publishing House, colecția EpicLove


   Nr. Pagini: 186


   Traducere: Sorin Petrescu


   Punctaj: 5/5


   Seria Sinners of Saint: 

   0.5) Provocare
   1) Vicious (recenzie)
   2) Ruckus (recenzie)
   3) Scandalos (recenzie)
   4) Bane

   ,, O iubire interzisă, arzătoare și controversată, capabilă să spulbere convențiile sociale.”





   Când Melody Greene este nevoită să renunțe la visul vieții ei de a deveni balerină, ea se întoarce în orașul Todos Santos unde începe să predea literatură engleză la liceu. Dar ea nu se aștepta ca cei patru HotHoles să îi facă viața un calvar. Și nici nu se aștepta să se îndrăgostească de unul dintre ei.
   Printre bogătași, printre oameni influenți care ar putea avea viața ei la degetul mic, ea începe să calce pe un drum periculos. Când o întâmplare o leagă de Jaime Followhill, fiul directoarei care o ura pe Melody, ea trebuie să accepte că acum Jaime îi este dator. Deși doar ei știu secretul. Iar Melody știa că Jaime avea să își plătească datoria în cele mai necurate feluri.
   ,,-Ești o profesoară bună. De-aia nu ți-am făcut necazuri. Nu e vina ta că suntem o adunătură de ticăloși cu ifose. [...] Durerea ta este și a mea. Vreau să te sprijin, pentru că pot. Pentru că asta fac eu. Îmi port durerea mereu, peste tot. Lasă-mă s-o port și pe a ta. Asta era rugămintea mea mută.” 
   Dar atracția dintre ei este mistuitoare iar când Melody acceptă să înceapă o relație cu beneficii cu elevul ei, totul se schimbă. Totul trebuie să dureze până la sfârșitul anului, când Jaime va pleca la Universitate în Texas.
   Dar cum pot ei să nu se implice emoțional când golurile din inima lor sunt acoperite de relația dintre ei? Și cum pot trece peste diferența de opt ani dintre ei? Când sentimentele se strecoară sub scuturile lor, Melody începe să fie îngrijorată de jocul numit Provocare în care Vicious și ceilalți Desfrânați din Todos Santos îl atrag pe Jaime.
   Curioasă să afle mai multe despre ei, Melody îl întreabă pe Jaime lucruri pe care el nu le-ar fi destăinuit oricui. Când ei încep să joace adevăr și provocare, descoperă că totul s-a complicat și că acum nu mai pot da înapoi.

   Jaime se implică în multe bătăi, în lucruri ilegale de care nimeni nu i-ar amenința pe cei patru Desfrânați. Dar Melody a început să țină la el șă să își facă griji de lucrurile pe care ei le făceau. Iar într-o zi, totul se întoarce împotriva ei.

   Și riscă să piardă totul, inclusiv pe Jaime.
   

   După o noapte de răzbunări, Melody este chemată în biroul directoarei iar viitorul ei este pecetluit. Nimic nu mai contează. Nici slujba ei, nici banii, nici viitorul. Jaime este singurul care contează și singurul pentru care ea trebuie să se țină tare.

   ,,-Mie îmi pari cât se poate de bărbat.[...]
   -Iar tu îmi pari o femeie pentru care merită să lupți, domnișoară Greene.”

   -Spune-mi ce simți. Tonul lui se înmuiase.
   -De ce? am șoptit luotând cu dorința de a închide ochii. Dacă aș fi făcut-o mi-ar fi scăpat o lacrimă. Eu nu plângeam. Ultima oară plânsesem când îmi rupsesem piciorul, în New York. Să te ia naiba, Jaime Followhill! [...]
   Încet, și-a lipit fruntea de a mea și a închis ochii.
   -Pentru că și eu simt același lucru.”


   Când relația lor amenință să se destrame, ei trebuie să facă o alegere. Dar dacă alegerea lor este una greșită? Cum ar putea Jaime și Melody să știe ce este corect și ce nu? Cum ar putea ei să le dicteze propriilor inimi ce să simtă?

   Dar indiferent de alegerea lor, cum ar mai putea trăi vreodată unul fără celălalt?


   O singură decizie le zdrobește inimile iar acum trebuie să suporte consecințele. Ce faci când iubești un Desfrânat? Ce faci când propriul tău suflet este supus celei mai crunte provocări? Melody avea să afle curând.

   Iar finalul lor este provocator. Dar este oare acesta sfârșitul?

   Provocare este, după cum probabil știți deja, nuvela dinaintea poveștii lui Vicious. Este povestea dintre Jaime, unul dintre Desfrânați și faimoasa profesoară de literatură despre care am tot auzit în Vicious.

   Iar povestea lor este atât de dulce și de frumoasă, mult mai cuminte decât povestea lui Vicious și a Emiliei dar la fel de înfocată și de electrizantă, o aventură interzisă care în același timp pare să fie exact ceea ce trebuie.

   O fi Jaime unul dintre cei patru Desfrânați din orașul Todos Santos dar mie mi s-a părut că el este cel mai pașnic și cel mai calm, pe cât de pașnic poate fi un Desfrânat. But still, mi-a plăcut mult de el și de atitudinea lui față de Melody și în special mi-a plăcut hotărârea lui de a lupta pentru ea indiferent de circumstanțe.

   Melody este pierdută și plutește în derivă, asta până când Jaime apare în viața ei, în sufletul ei și îi umple ființa de iubire. Povestea lor este pe cât de drăguță, pe atât de palpitantă. Deși Melody era mult mai mare decât el, au fost momente în care simțeam că Jaime este cel matur iar Melody este eleva de liceu.

   A fost o nuvelă frumoasă iar din moment ce eu mă număr printre cei cărora le-a plăcut Vicious, Provocare primește de la mine cinci steluțe, cu una în plus față de primul volum pentru că aici totul este mai drăgăstos și pentru că Jaime este mai cald și mai inteligent decât prietenul lui controversat pe care l-am cunoscut deja toți. 

   Iar dacă nu l-ați cunoscut încă, ei bine, să știți că ar trebui!


Găsiți romanele scrise de L.J. Shen la editura Epica Publishing House
   Le puteți achiziționa de pe site-ul editurii cât și de pe CartepediaLibrex și Libris
Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii