Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Johnny Depp. Omul din spatele măștilor de Thomas Fuchs

   Titlu: Johnny Depp. Omul din spatele măștilor


   Autor: Thomas Fuchs


   Editura: Publica, colecția de biografii Victoria Books


   Nr. Pagini: 257


   Traducere: Irina Cristescu & Ioana Rădulescu


   Punctaj: 5⭐/5⭐


   “Life's pretty good, and why wouldn't it be? I'm a pirate, after all.”― Johnny Depp


   Cu toții îl cunoaștem pe Johnny Depp, fie că l-am văzut sub forma lui Jack Sparrow, The Mad Hatter, a lui Edward Scissorhands, Barnabas Collins, Sweeney Todd sau sub forma unor dealeri de droguri, spărgători de bănci sau criminali în serie.


   Atatea măști, atătea fețe, un singur om, un actor, un bărbat de care a auzit toată lumea și care a făcut unele dintre cele mai frumoase filme din câte există și din câre vor exista probabil vreodată în această lume.


   Thomas Fuchs ne prezintă în această biografie viața lui Johnny, de când era doar un puști problemă, aproape la fel ca Dennis pericol public. Avem aici povestea vieții lui, adolescența sa marcată de problemele și nebuniile pe care numai un tânăr cu o asemenea fire rebelă le poate face.


   Aflăm aici despre primul film în care a jucat Johnny, despre cum Nicholas Cage a fost cel care l-a introdus pe acesta în lumea cinematografiei, printre actori, aflăm despre unele dintre cele mai slabe filme și seriale ale sale, cât și despre cele mai bune și, nu în ultimul rând, descoperim aici o mulțime de detalii și mici aspecte din viața actorului despre care nu mulți știam până la această biografie.



   Johnny Depp este un nume care va rămâne în istorie, este numele unui bărbat blând și prietenos, al unui actor extraordinar de talentat și al unui om adevărat. Deși nu a câștigat vreun Oscar, Johhny este unul dintre cei mai buni actori care au existat vreodată.


   Considerat în anii 2000 ca fiind cel mai sexy bărbat din lume, Johnny Depp a furat mințile unui număr infinit de femei. Deși cu toții știm despre relațiile sale cu Winona Ryder, Vanessa Paradis, Kate Moss, însă despre primele sale iubiri ne povestește Thomas Fuchs.



   O biografie nu este întotdeauna pe placul tuturor, nu dacă nu ești fan al persoanei căreia îi aparține. Însă eu sunt convinsă că mulți și-ar dori să citească povestea vieții actorului care l-a jucat pe cel mai îndrăgit pirat din lume și care a dublat vocile atâtor personaje de desene animate.


   Filmele în care a jucat Johnny au mereu ceva aparte, iar de-a lungul timpului, Warner Bross, Disney și Tim Burton și-au spus cuvântul în cariera sa. Odată ce a jucat în Edward Scissorhands, Johnny a devenit cea mai bună variantă a sa ca actor, oferindu-ne șansa să facem cunoștință cu cele mai frumoase personaje din care am întâlnit. 


   Omul din spatele măștilor este un bărbat care a avut o copilărie grea și care nu a terminat nici măcar liceul, este cel care a dovedit întregii lumi că dacă iubești ceea ce faci, poți ajunge departe. Așa a ajuns și el, indiferent de obstacolele pe care le-a întâmpinat în drumul său, pentru că indiferent de ceea ce s-a spus și se va spune despre Johnny, oamenii cunosc adevărul și mereu vor vedea că sub toate măștile personajelor sale se află un om de aur. 


   Cartea aceasta face parte dintre titlurile care au devenit o obsesie pentru mine. Cu toții cred că știm și am auzit de Johnny Depp, mai ales de când cu toată nebunia cu procesul dintre acesta și fosta sa soție (the one who shall not be named). Proces pe care l-am urmărit full în fiecare zi, până când s-a dat verdictul și am avut atâtea emoții, deși eram sigură că Johnny va câștiga!


   Așa cum îmi creez obsesii de obicei, evident că am dat de această biografie și am vrut să o cumpăr și să o citesc. Problema era că nu se mai găsea nicăieri, stocurile erau epuizate, iar eu timp de două săptămâni am răscolit internetul zi de zi, în jur de vreo două ore în fiecare zi, în căutarea acestei cărți. Și, în cele din urma, după multe căutări am găsit-o și am citit-o și mă bucur din suflet că am continuat să o caut, cu toate că nu speram să o mai găsesc undeva.


   Pentru mine Johnny Depp este unul dintre, dacă nu chiar cel mai bun actor din lume. Am început să văd toate filmele lui și am ajuns la douăzeci și cinci, mai am vreo treizeci și ceva, wish me luck! E o persoană minunată și un om talentat și voiam să aflu și mai multe despre viața lui, iar această carte a fost exact ceea ce îmi trebuia!


   Cu toate că a fost o carte bună, mă așteptam să fie la fel ca biografia lui Freddie care se află în această colecție de la Editura Publica. Mi-aș fi dorit ca Thomas Fuchs să îl fi cunoscut în realitate pe Johnny. Altfel citești o biografie când știi că autorul povestește din propriile amintiri și experiențe alături de persoana despre care a scris.


   Cu toate acestea, Thomas Fuchs a scris o carte foarte bună și am reușit să descopăr destul de multe lucruri pe care nu le știam despre Johnny, însă totul îmi întărește convingerea că, într-adevăr, Johnny Depp este un om minunat și extraordinar de talentat!


   Dacă sunteți fanii lui și ale filmelor lui, vă recomand să citiți această biografie și să aflați detalii despre viața, adolescența și cariera acestui actor minunat. Asta dacă o veți mai găsi, desigur! Până la următoarea recenzie, vă doresc lecturi magice, dragilor! Nu uitați să citiți tot ce vă iese în cale, pentru că s-ar putea să descoperiți adevărate comori!

“Now, bring me that horizon.”


Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Cartea este publicată la Editura Publica, în colecția Victoria Books, însă anticariatele sunt singurele unde puteți avea noroc să o mai găsiți.


Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii