Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Twisted Pride by Cora Reilly

    Titlu: Twisted Pride


   Autor: Cora Reilly


   Editura: Independently Published


   Nr. Pagini: 353


   Punctaj: 5/5


   Seria The Camorra Chronicles:

   1) Twisted Loyalties (recenzie)

   2) Twisted Emotions (recenzie)

   3) Twisted Pride

   4) Twisted Bonds (recenzie)

   5) Twisted Hearts (recenzie)

   6) Twisted Cravings (recenzie)


   "She's meant to be the ultima triumph in this twisted game of revenge. Will the Mafia princess be the one to bring the monster to his knees?"


   Toată lumea a auzit de Remo Falcone, toți se tem de el, cel mai crud și cel mai rau dintre toți mafioții, Capo-ul Las Vegas-ului și căpetenia familiei Falcone. Remo e un monstru care se hrănește cu suferința și cu frica celor din jur. Cu toții știu asta și toți se feresc de el.

 

   Dar când Remo vrea să înceapă un război cu Outfit-ul, nimeni nu îl poate opri, nici măcar Nino, nici măcar Fabiano sau Savio. Așa că aceștia pleacă într-o misiune de răpire a nepoatei lui Dante Cavallaro. Serafina Mione se afla în ziua nunții ei cu cel căruia îi fusese promisă deja de cinci ani. Atunci a răpit-o Remo din sânul familiei ei, de la propria nuntă, îmbrăcată în rochia albă de mireasă.

 

   Planul lui nebunesc este de a o ține captivă pe Serafina, trimițând familiei ei videoclipuri și dovezi care să arate că Fina este torturată, totul pentru a le tortura lor sufletele. Totul pentru a începe un război ca la carte. Numai că adevărul este știut doar de cei din casa familiei Falcone. Iar adevărul este că Remo nu are intenția de a o răni pe Serafina.



   Arogantă, crescută pentru a-și ține capul sus, Serafina a jurat că nu i se va dărui lui Remo, oricât ar insista acesta. Dar totul pare să se schimbe când chimia dintre ei le dă lumea peste cap. Iar Serafina a promis să îl facă pe Remo să îngenuncheze în fața ei, oricât ar costa-o acest lucru.

 

   Și cel mai rău este că Remo Falcone, bărbatul care nu ar putea iubi vreodată pe altcineva în afară de frații lui se îndrăgostește de Serafina. Incendiară și dureroasă, relația și povestea lor este atât de greșită, însă atât de dulce...



   Timpul trece, până în ziua când Serafina trebuie eliberată, iar ceea ce avea să urmeze îl va schimba pe Remo pentru totdeauna. Pericolul războiului și dorința de a-și proteja familia fac ca Remo să ajungă în punctul în care e gata să își piardă viața. Serafina a fost pentru el ca un înger, iar el a fost întunericul care i-a pătat aripile. Ar putea oare acest înger să simtă mai mult decât ură față de cel care a răpit-o și care i-a schimbat viața pentru totdeauna?

 

   Însă cum ar putea Remo și Serafina să învingă fără o trădare?

 

   Remo leaned closer, his lips brushing my ear.

"I own you, Angel, Remember that, You gave me a part of yourself and you'll never get it back. It's mine no matter what happens next.

 I turned my head slightly, meeting Remo's cold gaze.

"I'm not the only one who lost something, I whispered. You gave me part of your cruel black heart, Remo, and one day you will realize it."


   M-am gândit și m-am răzgândit cum să scriu recenzia asta, pentru că nu mă așteptam ca Remo să îmi placă atât de mult, exagerat de mult și îmi era puțin teamă de această parte unde îmi spun opinia, pentru că îmi doresc să transmit toate emoțiile mele cât mai bine posibil și sper să pot face asta.


   În Born in blood mi-a transmis o uriașă teamă, însă în Camorra m-am îndrăgostit de el și de nebunia lui, de cruzimea și mintea lui sucită și dură, m-am îndrăgostit de tot ce înseamnă Remo Falcone și de povestea lui de dragoste.


   Mă așteptam ca Twisted Pride să fie unul dintre cele mai bune volume ale seriei, dar tot este o încântare să văd câtă dreptate am avut. Acest volum este mai mult decât complex și cred că este singurul din serie care mi-a transmis atâtea senzații și sentimente.


   Serafina aproape că mi-a dat-o pe Kiara la o parte de pe primul loc în topul personajelor feminine preferate din mafia, însă cred că au decis amândouă de comun acord să împartă acest loc. Mi-a plăcut enorm caracterul ei și deciziile pe care le-a luat, deși mi-a părut rău de familia ei și de relațiile care odată cu intrarea in familia Falcone au fost distruse.


   Însă Remo Falcone merită asta, iar relația lor este pur și simplu incendiară și extremă, cu toate că m-am gândit de nenumărate ori la Sindromul Stockholm în timp ce citeam și am gândit asta de multe ori la aceste serii, nu numai la Twisted Pride. Însă așa cum Mafia e Mafia și cum Remo și Serafina mi-au amintit de Denver și Monica din La casa de papel, nu pot critica decizia Serafinei. 😊


   Twisted Pride a fost primul volum care mi-a topit inima și dacă veți citi seria veți înțelege de ce. A doua jumătate a cărții este un întreg carusel de scene emoționante și pline de adrenalină, iar finalul mi-a rupt inima în două de drag.


   Se pare că Remo poate fi și un dulce în nebunia și în violența lui, iar Serafina l-a transformat pe acesta dintr-un monstru în monstrul ei drag, oricât de rece ar suna caracterizarea aceasta. Eu îl ador și nu pot alege dintre Remo și Nino, pentru că îi ador pe amândoi în mod egal și îmi este imposibil să aleg, așa că, la fel ca și în serie, îi iau la pachet! Relația celor doi este impresionantă și emoționantă, deci nu mă voi pune în ipostaza în care ar trebuie să aleg.


   Așadar, acestea fiind zise despre acest volum superb și întunecat, sper să dați o șansă seriei cu mafia și sper ca până data viitoare să aveți parte de lecturi cât mai magice, dragii mei! 




 Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Cartea este citită pdf în engleză și, din păcate, nu a fost tradusă și în română.
Site-ul de unde descarc eu pdf-urile pentru E-book este Z-Library



Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii