Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Șeful de Vi Keeland

   Titlu: Șeful


   Autor: Vi Keeland


   Editura: Trei, colecția Eroscop


   Nr. Pagini: 364


   Traducere: Daniela Purgaru


   Punctaj: 4.8/5


   ,,Nu te aștepți ca la birou să dai peste bărbatul visurilor tale...”


   Când Chase Parker a apărut în viața lui Resse, ea se afla la o întâlnire dezastruoasă de la care încerca să scape. Chase a apărut lângă ea tocmai atunci când își suna prietena pentru a o salva de la întâlnirea eșuată, cu clasicul apel fals în care o chema acasă.

 

   Chase a auzit totul, iar după un schimb de replici sarcastice, Resse s-a întors în restaurant unde l-a văzut pe bărbatul misterios la o întâlnire cu o blondă.

 

   Tocmai când nu se aștepta, Chase a venit la masa lor pretinzând că este fostul lui Resse din școala generală și întrebându-i dacă pot lua masa toți patru. Așa a început aventura ei cu Chase Parker, bărbatul pe care și-ar fi dorit să îl mai vadă și după acea seară, așa-zisul ei iubit din adolescență, cel mai arătos bărbat pe care l-a văzut vreodată.



   Acest lucru avea să fie simplu, pentru că foarte curând, Chase devine Șeful ei, iar aici începe povestea lor. Acesta o avertizează că va face tot ce este posibil pentru a o avea, pentru că este atras de ea, iar Resse abia așteaptă lupta Șefului ei în goana de a o câștiga.

 

   Însă o relație la muncă, tocmai la un post nou, nu ar da bine în ochii lumii, iar Resse încearcă să evite cât mai mult posibil direcția prăpăstioasă în care se îndreaptă ea și Chase. Dar cum ar putea vreodată să îl evite pe cel mai frumos bărbat pe care l-a văzut vreodată?

 


   Curând, amândoi trebuie să admită că s-au îndrăgostit, dar oare relația lor este, într-adevăr ce trebuie? În urmă cu șapte ani, Chase a trecut prin cea mai dureroasă experiență a vieții lui și de atunci, nu a îndrăznit să își mai deschidă inima în fața unei femei. Până la Resse, care la rândul ei a avut o copilărie plină de suferință și drame. 


   Amândoi poartă cicatricile trecutului și sunt presați de aventura înfocată a prezentului. Vor putea oare să treacă peste traume, prejudecăți și bariere și vor putea oare să lase trecutul să revină în viața lor fără să îi distrugă încă o dată?

 

   ,,Cu tine vreau mai mult. Nu-ți pot promite ce anume va fi sau unde se va ajunge, dar e mai mult decât ceva fizic. Mă atrage totul la tine. . . ești deșteaptă, sinceră, amuzantă curajoasă, puțin sărită. . . și mă faci să zâmbesc fără un motiv anume. Nu neg că te doresc în patul meu. Cred că te-ai prins de asta până acum. Dar vreau și asta. M-am săturat să privesc în urmă. A trecut multă vreme de când mi-am dorit să trăiesc clipa."


 

   Atâția șefi și toți sunt superbi! Am citit cartea asta imediat după Indecent și recunosc că speram să avem și aici parte de o poveste tristă și emoționantă și se pare că am avut, cu toate că Șeful nu a reușit să depășească Indecent.

 

   Chiar și așa, deja m-am îndrăgostit de relația asta șef-angajată și cred că Vi Keeland a crescut destul de mult în ochii mei cu aceste două cărți, oricât de greu mi-ar fi să înțeleg cum poate cineva să scrie poveștile astea, apoi să o dea în bară cu o poveste de genul celei din Rivalii.

 

   Dar acum vorbim despre Chase Parker, șeful și bărbatul superb din povestea asta. Cărțile astea nu se compară cu romance-urile mele dragi citite de-a lungul timpului, dar au fost niște povești frumoase pe care le-am citit cu drag, cu emoție și cu lacrimi în ochi de multe ori, ceea ce înseamnă ceva pentru colecția Eroscop.

 

   Deși ambele, și Indecent și Șeful au fost foarte asemănătoare, le recomand cu toată inima și cred că sunt niște lecturi foarte simple, sexy și amuzante.

 

   Pe mine m-au cucerit tachinările și sarcasmul celor doi, ceea ce a făcut ca Chase și Resse să îmi fie cu atât mai dragi! Sper că v-am făcut curioși, sper să dați o șansă cărților scrise de Vi, în special acestor două cărți care pentru mine sunt cele mai bune cărți ale ei citite până acum.

 

   Până data viitoare, îl las pe Chase Parker să vă aștepte, iar vouă vă doresc lecturi magice, dragilor!



Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Puteți găsi acest volum cât și restul celor scrise de aceleași autoare la Editura Trei în colecția Eroscop. Le puteți achiziționa  atât de pe site-ul editurii cât și de pe CartepediaLibrex sau de pe Libris
Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii