Advertisement

Responsive Advertisement

Top 30 cele mai bune cărți citite în 2020

Top 2020

Anul acesta a fost unul foarte productiv și a fost primul an în care mi-am setat un reading challange pe Goodreads. Am pus 50 de cărți inițial, dar am trecut de acest număr și am ajuns la 85. Îmi e foarte greu să aleg, așa că mai jos voi pune câteva dintre titlurile care m-au impresionat și care mi-au plăcut la nebunie.

   Îmi este greu să aleg pentru că au fost o mulțime de titluri de acest gen, dar o să le aleg pe cele cu care eu mi-am creat o conexiune și peste care a fost greu să trec, iar acolo unde simt nevoia să pun întreaga serie voi pune doar volumele mele preferate. :) 

Also-puteți da click pe recenzie la fiecare titlu pentru a o putea vedea. Enjoy!


1. Manuscrisele roșii ale magiei de Cassandra Clare-recenzie


2. Roșu de rubin de Kerstin Gier-recenzie


3. Până la ultima suflare de Jennifer L. Armentrout-recenzie



4. Puterea de Jennifer L. Armentrout-recenzie



5. Verity de Colleen Hoover-recenzie


6. Ecouri din strada Scoția de Samantha Young-recenzie



7. Aerul pasiunii de Brittainy C. Cherry-recenzie



8. Freddie Mercury de Peter Freestone-recenzie




9. Cumpăna destinelor de Veronica Roth-recenzie



10. Harry Potter and the prisoner of Azkaban by J. K Rowling-recenzie


11. Harry Potter and the half blood prince by J. K. Rowling-recenzie



12. Harry Potter and the deathly hallows by J. K. Rowling-recenzie



13. Te-am ales pe tine de Mia Sheridan-recenzie



14. Vocea lui Archer de Mia Sheridan-recenzie



15. Cum să furi o inimă cu un sărut de L.J. Shen-recenzie


16. Mai întunecat de E.L. James-recenzie



17. Bad Romance de Heather Demetrios-recenzie



18. Ascensiunea de Rebecca Ross-recenzie



19. Cioburi de stele de Amie Kaufman & Meagan Spooner-recenzie



20. Prin ochii ei de Sarah Pinborough-recenzie



21. Intimidare (recitită-always in my heart)-recenzie



22. Mâine de Guillaume Musso-recenzie



23. Corupt de Penelope Douglas-recenzie



24. Șarpe și porumbel de Shelby Mahurin-recenzie


25. Jack Spintecătorul de Kerri Maniscalco-recenzie


26. Orașul Semilunii. Casa pământului și a sângelui de Sarah J. Maas-recenzie



27. Jurnalul unui burlac. Conversații cu mama de Mihai și Emilia Bendeac-recenzie



28. Harry Potter and the cursed child by J.K. Rowling-recenzie



29. Toate luminițele de Jamie McGuire-recenzie


30. After the bridge by Cassandra Clare (nuvelă)

   Acestea au fost unele dintre cele mai frumoase titluri de anul acesta. 85 de cărți si 114 postări publicate pe blog. Puteți vedea la secțiunea Goodreads și restul titlurilor pe care le-am citit. Să sperăm că și 2021 va fi cel puțin la fel de productiv!

Vă doresc un an nou fericit, dragilor! :)




Trimiteți un comentariu

0 Comentarii