Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Intimidare de Penelope Douglas

 

   Titlu: Intimidare


   Autor: Penelope Douglas


   Editura: Epica Publishing House, colecția EpicLove


   Nr. Pagini: 362


   Traducere: Adina Pintea


   Punctaj: 5/5


   Seria: Fall Away:

   1) Intimidare
   2) Rivali
   3) Descătușare (recenzie)
   4) Flacăra dintre noi


   Tatum Brandt ar putea fi o fată normală dacă Jared Trent nu ar urî-o atât de mult. Poate că viața ei ar fi altfel dacă ar avea încă prietenia pe care au pierdut-o în ucmă cu trei ani. Acum trei ani, Jared a plecat la tatăl lui în vacanță iar când s-a întors, toate amintirile și toate sentimentele dintre ei s-au topit și au înghețat.

   De atunci Jared o urăște și și-a creat un scop în viață din a-i face viața un calvar, din a-i întoarce pe toți împotriva ei și din a păta tot ce au avut frumos cândva, când erau copii. Tot ce poate Tate să facă este să-i țină piept. Dar cum să facă asta când sentimentele ei nu au dispărut la fel cum au făcut-o ale lui?


   Dar el nu îi va spune vreodată de ce. Doar va continua să îi distrugă fiecare zi, fiecare amintire. Când ajung să fie parteneri într-un proiect de la școală, ea rămâne uimită de faptul că el se oferă să fie în echipă cu ea. Însă așa este Jared, uimitor, neașteptat și ticălos. Un ticălos care îi rupe zi de zi câte o parte din inimă.

   Iar noua lui promisiune este să o distrugă. Și cum ar putea să facă asta în alt mod decât cuplându-se cu cea mai bună prietenă a ei, K.C, care tocmai a ieșit dintr-o relație și are nevoie de un pansament pentru rănile lăsate de Liam?


   Iar când K.C începe să iasă cu el pe la spatele lui Tate, ea știe că planul ticălosului începe să reușească. Știe că nu va putea suporta să o vadă împreună cu el. Iar asta devine clar atunci când o vede pe K.C acasă la el, la miezul nopții.

   Tate s-ar urca în copacul lor în care au copilărit, în care au stat atâția ani, în furtună și fulgere, în zile însorite, în zile negre și frumoase, s-ar urca și s-ar duce direct la geamul lui dar cu ce scop? Să o batjocorească iar? Pentru că acum Jared vrea să atingă un nou nivel de suferință.


   ,,-Tatum...
   Vocea lui era dulce și prietenoasă și dintr-odată am simțit căldură în tot corpul. Dar apoi vorbi din nou.
   -Puțin îmi pasă dacă trăiești sau mori.”

   ,,Puțin îmi pasă dacă trăiești sau mori.
   Uram să recunosc față de mine că mie îmi păsa dacă el trăia sau murea. Aveam un ghimpe în suflet pentru fiecare zi în care el nu mă dorise lângă el”

   Dar se pare că lui Jared îi păsa mult mai mult decât lăsa să vadă. El era gata să snopească în bătaie pe orice bărbat care ar fi atins-o pe Tate. Și aproape că a făcut asta timp de trei ani. Dar acum toți au început să roiască în jurul ei iar când unul dintre ei îi dă întâlnire, Tate ajunge pe pistă la Loop unde concura Jared cu Mustang-ul lui.

   Iar aici, Tate face un gest incredibil pentru Jared în urma căruia câștigă cursa. Iar zidurile lui încep să se dezghețe.


   Dar cu fiecare intervenție la petrecerile lui, cu fiecare gest, cu fiecare apariție alături de altcineva, cu fiecare pumn tras lui Madoc, celui mai bun prieten al lui Jared, și cu fiecare zi aproape de ea, el începe să regrete.

   Iar atunci când Tate ține un discurs în fața clasei, destăinuirile ei îi spulberă inima împietrită și rece și sufletul negru.


   Dar e nevoie de o petrecere și de un simplu moment de slăbiciune pentru ca Jared să piardă tot controlul. Pentru ca el să simtă nevoia să o protejeze pe cea pe care a vrut să o zdrobească. Dar Tate nu se încrede în el. Nu după tot ce a făcut.

   Însă atunci când un sărut merge prea departe, ea nu poate să ignore ceata de fluturi și de emoții din stomacul și din inima ei. Iar șansa lor pâpâie fragil în întunericul pe care l-au creat în ultimii trei ani.


   Amândoi învață să se iubească și să recupereze tot ce au pierdut. Amândoi se schimbă într-un dans înconjurat de dragoste și ură. Ura celor din jur, ura ce a existat între ei și dragostea de copii pe care au simțit-o și care acum îi copleșește.

   Jared îi destăinuie adevărul dureros și cele mai întunecate secrete a tot ce a trăit, a tot ce a dus la greșelile lui. Iar inima lui Tate se topește, se oprește și bate din nou de mii de ori mai tare și mai strident.

   Amândoi fac câte un pas. Pas după pas. Acum sunt împliniți iar universul se învârte în jurul lor. Până când se oprește brusc și se face țăndări. Iar Tate suferă acum cum n-a suferit toată viața ei. Iar Jared va plăti scump.


   Încrederea este atât de prețioasă încât atunci când o pierzi riști să nu o mai recuperezi vreodată. Acesta este adevărul pe care Jared urma să îl afle. Însă uneori e prea târziu chiar și pentru iubire. Dar dacă totul se rezumă la intimidare?

   Astăzi am terminat de recitit Intimidare iar inima mea s-a înduioșat la fel ca acum șase ani când i-am cunoscut prima dată pe Jared și pe Tate. Când am ales să fac un challange pe bookstagram și am primit cerința de a reciti o carte dragă, mi-a luat enorm de mult să decid care să fie cartea și am rămas la una dintre primele mele iubiri.

    Asta a fost prima mea carte de acest gen în care am întâlnit nebunia love-hate, în care am întâlnit un ticălos minunat dar dur. La acea vreme mai citisem câteva cărți romance dar Intimidare a fost ca o artificie în timpul anului. A fost o surpriză și un amalgam de lacrimi, râsete, emoții și dragoste. 

   Nu pot să spun nimic negativ pentru că nu am ce să spun. Totul este atât de minunat la personaje, la acțiune, la cadrul de liceu și la atmosfera de tineri petrecăreți, bătăuși, înfocați, tulburați, plini de sarcasm, de frumusețe și de lucruri fascinante.

   Jared m-a fermecat, m-a vrăjit și l-am adorat în nesimțirea și cruzimea lui. Era un personaj dulce-amar cu acccent pe dulce, o contradicție și un tumult de compasiune și de adrenalină pur masculină. Comportamentul lui este intrigant și dus la extrem dar atracția dintre ei este atât de mare, de intensă și de profundă încât trăiesc amândoi la extreme.

   Tate este puternică, mult mai puternică decât ar fi crezut oricine, este frumoasă și rănită de destin și de cel pe care l-a iubit dintotdeauna. Dar caracterul ei suferă schimbări delicioase și nu pot spune decât că am adorat toate palmele și pumnii dați de ea tuturor. 

   Nu am cuvinte să pot descrie cât am iubit această carte și, de fapt, această serie. Sentimentele mi-au umplut pieptul când am reîntânit pista de la Loop, copacul lor, vechiul oraș și vechea poveste de care voi fi mereu îndrăgostită iar tot ce pot să spun este că nu știți ce pierdeți dacă nu vă aventurați în poveștile superbe scrise de Penelope


 Găsiți romanele scrise de Penelope Douglas la editura Epica Publishing House
   Le puteți achiziționa de pe site-ul editurii cât și de pe CartepediaLibrex și Libris
Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii