Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Corupt de Penelope Douglas

   Titlu: Corupt


   Autor: Penelope Douglas


   Editura: Epica Publishing House


   Nr. Pagini: 491


   Traducere: Adrian Deliu


   Punctaj: 4.8/5


   Seria Devil's Night:

   1) Corupt

   2) Hideaway (recenzie)

   3) Kill Switch

   4) Nightfall


   ,,Dragostea lor îi poate distruge sau îi poate salva.”


   Erika Fane s-a mutat acum în Meridian City într-un penthouse de la etajul douăzeci și doi al unui zgârie-nori iar toate visele ei sunt pe cale să se împlinească. Sau să se prăbușească până la ultimul.

   Acum ea este departe de Michael Crist, fratele mai mare al lui Trevor, fostul ei iubit, dar asta nu înseamnă că nu se gândește la el în fiecare clipă. Iar atunci când se intersectează cu el pe holurile de la Delcour, atracția dintre ei este la fel de mare ca întotdeauna. 

   ,,Vrei să știi de ce ai venit aici? Pentru că ești la fel ca mine, Rika. Ești aici pentru că mulți încearcă să ne dicteze ce avem de făcut și să ne țină închiși într-o cutie.

   Michael a fost mereu centrul universului ei, fantezia ei, singurul care îi capta atenția și singurul care  o ignora. El era mai mare cu trei ani iar tocmai cu trei ani în urmă trăiseră una dintre cele mai frumoase seri din viețile lor-ea, Michael, Will, Kai și Damon, cei patru Călăreți renumiți.


   Dar tot acum trei ani, prietenii lui Michael au ajuns la închisoare iar singura care este vinovată pentru asta este Rika. Iar acum trebuie să plătească pentru ceea ce a făcut. Și va plăti scump, și va pierde tot ceea ce are.

   ,,Noi am așteptat. Am avut răbdare. Iar acum, absolut toate coșmarurile ei vor deveni realitate.”
   ,,Este singură. În orașul meu. Fără apărare. Ocazia este prea frumoasă ca să fie adevărată, la fel și sincronizarea.”


   Călăreții reapar în viața ei și sunt mai înfrioșători decât oricând. Dar cum de Erika nu știuse că  au  ieșit din închisoare? Acum nu mai conta. Erau în orașul în care era ea. Și erau schimbați. Copilărise în casa lui Michael și a lui Trevor și îi știa de o viață întreagă iar aceștia mereu o înspăimântaseră.

   ,,-Îți place când te simți speriată, nu? Asta e plăcerea ta perversă.”

   Dar când Damon și Will o urmăresc, când încep să o amenințe și când vede că nici măcar Kai care era cel mai blând dintre toți, nu o apără, Erika știe că ei vor să se joace cu mintea ei, știe că totul este un alt joc de-al lor.
   

   Iar Michael începe să o urmărească și nu poate să își stăpânească dorința de fiecare dată când este în preajma lui. Știe că el a făcut planul, el a adus-o în Meridian City, el a adus-o în complexul de apartamente al familiei lui, el a făcut totul. Dar cum ar putea să o rănească, indiferent de răutatea cu care i-a zdrobit ea?

   Când încep să îi smulgă pe rând câte puțin din viața ei, Erika se arată puternică și înfocată să lupte cu ei și să le facă jocurile nebunești. Chiar și când mama ei este în pericol, chiar și când pierde și ultima amintire prețioasă pe care o avea, chiar și când Michael se strecoară pe sub pielea ei, chiar și după ce se culcă cu ea și le spune Călăreților totul, chiar și după ce se comportă mizerabil cu ea, Erika le ține piept. Dar nu și lui Michael.


   Însă când vine ziua răzbunării, totul ia o întorsătură șocantă. Ce s-a întâmplat în urmă cu trei ani? Ce s-a întâmplat în Noaptea Diavolului la care participaseră toți și care le adusese căderea? Când cei patru își dau seama de greșeala uriașă pe care au făcut-o, Erika este mai rănită ca niciodată.

   Dar nu toți cred adevărata poveste iar întunericul și răzbunarea încă pândesc din întuneric. ,,Toți fuseserăm singuri și pierduți, rătăcind fără țintă, din cauză că niciunul dintre noi nu era capabil să recunoască”.


   Dar unele jocuri sunt de fapt reale iar viețile lor sunt acum în pericol. Ce faci când cei la care nu te așteptai sunt tocmai cei care te trădează? Ce faci când adevărul este destăinuit și greșelile sunt prea scumpe ca să fie plătite?

   S-au corupt unul pe celălalt dar o singură seară le-a corupt viitorul. Mai sunt câteva secunde pentru ca totul să se sfârșească iar tot ce le rămâne de făcut este să se unească din nou la fel cum au făcut-o în Noaptea Diavolului, căci numai așa pot câștiga. Și oare vor supraviețui? Sau vor sfârși împreună în infern?

   După cât am râvnit la cartea asta, atunci când am cumpărat-o am pus în primele câteva minute un semn de carte în ea și eram ceva de genul I choose you! Ei bine, și am început-o și mi-a plăcut, și-a fost atât de diferită și de ciudată dar frumoasă și atipică și aveam nevoie de acest gen de carte!

   După ce m-am îndrăgostit de personaje ca Emilia și Vicious, Jared și Tate, Wolfe și Francesca, știam că probabil îi voi adora pe Michael și Erika. Însă nu mă așteptam la așa ceva. Credeam că este o glumă când am auzit dark romance. Cât putea fi de rău? Și apoi am înțeles, atât de rău!

   Cei patru Călăreți mă intrigau și mă scoteau din sărite cu răutățile lor, cu intimidările și actele îngrozitoare pe care le făceau și toți cei care au citit mă vor înțelege iar restul vor vedea că acești patru bărbați sunt niște nenorociți. Da, îmi păstrez opinia!

   Scenele dintre cei doi sunt ca un montagne-russe și au de toate. Erika este puternică în fața fiecărei provocări, în fața fiecărei lovituri și totuși slabă în fața lui Michael. Și desigur, el în fața ei. Erika este un personaj aparte, unul special, ieșit din comun, nebunesc pentru alegerile pe care le face și pentru modul în care ripostează. Este intrigantă iar eu am adorat-o. Am adorat scenele în care se repezea cu palmele spre unul dintre ei, scenele în care smulgea fața de masă și dărâma totul, am adorat adrenalina care îi curge prin vene.

   Dar și lui Michael, și lui Kai, Will și Damon le curge aceeași adrenalină prin vene și au același gust pentru pericol, pentru ilegal, imoral, pentru nebunesc și pentru teamă. A simți sau a induce teamă. Tocmai de asta ei sunt niște ticăloși. Ei fac parte din a doua categorie băgând în sperieți pe toată lumea. Iar multe dintre acțiunile lor sunt destul de bolnave, recunosc asta!

   Numai că Erika știe să joace jocul lor. Iar astfel, toți se clatină și împreună sunt o gașcă terifiantă și înnebunită să piardă controlul. Totuși, uneori îl pierd mult prea mult. Dar asta mi-a plăcut și am înțeles de ce Corupt este un dark romance

   Și știu că nu mulți îl vor adora sau măcar agrea, tocmai de aceea cred că această carte este pentru iubitorii acestui gen (printre care CLAR mă număr și eu) sau pentru cei care sunt foarte deschiși către genuri noi. Cred că trebuie să fim conștienți că acest gen nu este pentru oricine și deși nu am spus-o până acum, cred că acum este momentul să spun că ar trebui să se țină cont de limita de vârstă de pe spate. Chiar ar trebui!

   Acum nu îmi rămâne decât să aștept fiecare volum și să văd cât de corupt este fiecare, cât de contradictoriu și de interesant, cât de întunecat și de înfocat este fiecare Călăreț în parte. Până atunci presimt că nu mai este atât de mult...

   Aventura continuă!


Găsiți romanele scrise de Penelope Douglas la editura Epica Publishing House
   Le puteți achiziționa de pe site-ul editurii cât și de pe CartepediaLibrex și Libris
Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii