Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Te-am ales pe tine de Mia Sheridan

 
   Titlu: Te-am ales pe tine
   Autor: Mia Sheridan
   Editura: Epica Publishing House
   Nr. Pagini: 379
   Traducere: Adina Pintea
   Punctaj: 5/5
   Fetița care cândva se numea Eloise și care trăia o viață fericită acum nu mai exista. Ellie nu mai exista și se ascundea în spatele unei măști de gheață, o mască grosolană care o înfățișa pe Crystal, personajul în care tânăra se regăsise, personajul unei stripteuze.
   Ea lucra acum la Platinum Pearl iar tot ce trebuia să facă era să se dezbrace în fața bărbaților și să danseze. Iar ea ar fi ales de mii de ori să își dezbrace trupul în loc să își dezbrace sufletul în fața celor care erau meniți doar să o folosească. Crystal știa că iubirea aduce doar suferință și că ea este doar un obiect în fața celor care o priveau dansând.
   Iar mica ei cochilie o ascundea perfect de orice emoție, de orice sentiment. Asta până când Gabriel Dalton pășește în Platinum Pearl iar privirea lui se intersectează cu a ei.
   Gabriel Dalton este un tânăr care are nevoie de ajutor, un tânăr angelic ce nu ar avea ce căuta într-un club de streaptease însă ceea ce a rugat-o pe Crystal a făcut-o pe aceasta să își pună întrebări întorcându-i lumea pe dos atunci când ea l-a recunoscut.
   Gabriel suferise lucruri chinuitoare în copilărie când fusese agresat timp de șase ani împreună cu Dominic, fratele lui, de un pedofil care i-a ținut captivi. Când Gabriel a scăpat, acesta a aflat că părinții lui se stinseseră din viața cu doar un an în urmă, veste ce i-a îngenunchiat sufletul încă o dată. 
    Dar în ciuda a tot ceea ce trăise, Gabriel își păstrase același suflet pur, aceeași speranță în bunătate și inocența zguduitoare care de obicei nu se găsește la un bărbat. Însă Gabriel are ceva aparte...iar Crystal vede asta atunci când el îi cere să îl învețe cum să fie atins de o femeie pentru a trece peste traumele din trecutul său.

   După ce Crystal realizează că este o mare greșeală să îl ajute, Gabriel continuă să apară în viața ei, să insiste și să spere că ea este femeia potrivită să îl învețe. Dar atunci când Crystal este abuzată, molestată, când sufletul și spiritul ei sunt zdrobite, tot ceea ce face este să țină strâns în pumnul ei un bilețel cu numele și numărul lui.

   Când Gabriel este anunțat de Kayla, prietena lui Crystal, de ceea ce aceasta a pățit, el vine la spital și nu o părăsește nici măcar o clipă. Fără familie, fără prieteni la care să poată locui, fără ajutor din partea nimănui, fără bani, cu răni grave și cu un picior în gips, Crystal nu știe ce se va întâmpla cu ea. Dar Gabriel cu sufletul său bun îi anunță că el o va lua acasă și va avea grijă de ea până se va recupera.

    Și tot ce îi rămâne lui Crystal de făcut este să accepte.

   ,,-Numele meu e Eloise.”
   ,,-Poți să îmi spui Ellie, dacă vrei.
   Îmi oferise atât de mult, făcuse sacrificii ca să poată avea grijă de mine, iar eu nu îi dădusem nimic în schimb.
   De aceea îi spusesem numele meu. 
   Era singurul lucru care îmi mai rămăsese de oferit pe lumea asta.”


   Iar Ellie habar nu avea că numele ei fusese cel mai important pentru Gabriel când acesta trecuse prin infern.


   Asta avea de gând să încerce Gabriel în fiecare zi în care Ellie avea să locuiască în casa lui. Printre orele în care sculpta, printre pasiunea și munca sa se strecura și Eloise cu care începea să petreacă tot mai mult timp pe măsură ce se recupera. Diminețile priveau răsăritul, ea îl privea pe el sculptând iar totul făcea ca el să se apropie de ea, să învețe să scape de temerile lui dar cel mai greu, se îndrăgostea de ea.


   Ceea ce făcuse și cu ea în ciuda greutăților prin care au trecut. Însă atunci când Ellie iubește primul bărbat din viața ei, când trăiește lucruri pe care nu le-a mai trăit niciodată, atunci când iubirea îi împlinește iar piepturile lor sunt gata să explodeze de profunzimea emoțiilor și sentimentelor lor, fărâme din trecut se strecoară în viața lor și fac ca dragostea lor să se clatine.

  ,, -O să te întorci?
   -Am nevoie să-ți continui viața ca și cum nu m-aș mai întoarce.”

   ,,-O să fii mereu dragostea vieții mele, Gabriel Dalton.”

   Ellie pleacă din viața lui luând-o și pe Eloise cu ea, numele fără chip al călăuzei lui din copilărie. Zdrobiți de suferință și de dragoste, Ellie și Gabriel trebuie să meargă mai departe. Dar cum poți să renunți la singura persoană pe care ai iubit-o atât de mult în toată viața ta?

   Când Gabriel riscă totul, singurul lui gând este la Ellie. Când Ellie își repară bucățile fragile care s-au sfărâmat din inima ei, singurul ei gând este la Gabriel. Cu un ultim act demn de un înger, Gabriel e gata să își dea viața pentru o faptă de bunătate. Cu o ultimă bucățică lipită, Ellie e gata să își întregească sufletul distrus cu mult prea mult timp în urmă.

   Dar poate iubirea să vindece două inimi pe care viața le-a îngenunchiat? Poate iubirea să îi aducă iar împreună?

      
   Mia Sheridan pentru mine a fost o surpriză uimitor de plăcută. Auzisem numai păreri bune despre cărțile ei și vânam de ceva vreme Vocea lui Archer dar, iată că am pus mâna de fapt pe Te-am ales pe tine!

   Nu găsesc cuvinte ca să exprim cât de mult l-am adorat pe Gabriel. Inocența atipică bărbaților din restul cărților pe care le-am citit, inima lui bună și sufletul pur mi s-au strecurat pe sub piele pentru că este doar al doilea personaj masculin de acest fel pe care l-am întâlnit în ,, cariera ” mea de cititor.

   Povestea lor a fost dureroasă de la bun început, atât poveștile lor de viață, trecutul și încercările la care au fost supuși, cât și povestea lor. Crystal nu i s-a potrivit niciodată ca nume, așa cum i s-a potrivit Eloise lui Ellie. Tocmai acest gen de cărți sunt cele în care mă regăsesc și care îmi fac inima să se strângă de suferință.

   Gabriel Dalton este un bărbat care îmi va rămâne mereu în inimă cu imaginea unui înger. În ciuda a tot ceea ce a trăit el reprezintă speranță iar speranța lui o învăluie și pe Ellie în drumul către povestea lor.

   L-am iubit și pe George, personajul tipic înțelept, plin de sfaturi, nelipsit din cărți. Și, deși poate suna ciudat, mi-a plăcut enorm și de Dominic de la bun început. Dar o să înțelegeți voi de ce după ce o să citiți...

   Cred că Te-am ales pe tine ocupă acum locul unde se află Aerul Pasiunii și Totul se termină cu noi iar tot ceea ce vă spun este că trebuie să citiți povestea lui Gabriel și a lui Eloise și sper să adorați la fel de mult călătoria aceasta prin câmpuri de narcise! Până data viitoare, lectură plăcută, dragilor!


Cărțile scrise de Mia Sheridan sunt publicate la Editura Epica Publishing House.
Puteți achiziționa volumele de pe site-ul editurii, de pe Libris.ro sau de pe Cartepedia.ro
Lectură plăcută, dragilor! :)



Trimiteți un comentariu

0 Comentarii