Recenzie-Puterea de Jennifer L. Armentrout

Seria Titanii:
1) Întoarcerea (recenzie)
2) Puterea
3) Lupta (recenzie)
4) Profeția (recenzie)

Între impuri și puri totul se transformă într-un război sângeros iar la Universitatea Covenant se stârnește haosul, însă nimeni nu știe planul zeilor.

Seth trebuie să o antreneze pe Josie și să o învețe să își folosească puterile descătușate întrucât de fiecare dată aceasta dă foc la ceva și în curând, acel ceva poate fi Seth, așa că acesta are sarcina de a o învăța să lucreze cu elementele. Împreună, aceștia trebuie să plece în căutarea celorlalți semizei, așa cum a cerut Apollo, și să îi distrugă pe titani. Dar până acolo mai este o cale lungă presărată cu îndoieli, regrete și teama lui Seth de a nu o răni pe Josie.

Când Seth face o greșeală de neiertat, el ia decizia de a nu mai face parte din viața lui Josie, și îi frânge astfel și inima ei dar și pe a lui. Măcinat de greșelile trecutului, Seth nu crede că este demn de iubire și în niciun caz nu o merită pe Josie dar ea a ajuns să îl iubească și încearcă din răsputeri să îi arate că el nu este suma tuturor greșelilor pe care le-a făcut de-a lungul timpului, ci este și bărbatul care o iubește pe ea, care a făcut sacrificii și care a dat dovadă de bunătate.

La Covenant se întorc Alex împreună cu Aiden iar vederea lor pare să îl dea peste cap atât pe Seth cât și pe Josie. Trecutul atârnă dureros între ei dar prezentul și dragostea dintre ei par mult mai puternice.

Josie reușește să îl aducă pe Seth din nou în viața ei dar fericirea lor nu va dura mult timp, întrucât a venit timpul ca aceștia să plece în căutarea celorlalți semizei.

Când planul lor părea că a dat de o fundătură, fiul lui Poseidon iese în calea lor dar totul pare să fi fost mult prea ușor...

Aproape reușiseră când lumea lor s-a întors cu susul în jos iar pericolul amenință să îi înghită pe toți. Puterea pune stăpânire pe Seth când cei pe care îi iubește sunt în pericol iar acesta face o greșeală care îi pune mult mai rău în pericol pe cei dragi lui.

Seth este acum nevoit să fugă iar singura persoană care pare să creadă cu adevărat în el este Josie. Va pleca Josie după el să îl aducă din nou acolo unde îi este locul? Și vor decide și ceilalți că acesta merită salvat sau îl vor abandona? Seth nu i-a abandonat în trecut dar acum, greșeala lui pare de neiertat...Vor reuși oare să îl salveze? Și vor putea face asta fără să stârnească furia zeilor?

O altă carte scrisă de J. Lynn care mă lasă într-un imens suspans. După Mai fierbinte ca focul am decis să nu mai încep vreo serie de-a ei care nu este tradusă complet dar nu  i-am putut rezista lui Seth. Cum am spus și la Întoarcerea, ador ironia și aroganța lui. Am adorat toate personajele din mitologia greacă din acest volum ( În afară de Herc :) ), mi-au plăcut întâlnirile lui Josie cu zeițele și, desigur, am adorat relația și scenele dintre ea și Seth. Ce nu-mi plăcut este fost faptul că finalul te lasă cu sufletul la gură iar acum trebuie să aștept următorul volum, însă, Titanii merită citită și cred că oricine se va îndrăgosti de Seth încă din primele pagini.

Citiți Întoarcerea și Puterea pentru că volumul trei este în curs de traducere la editura Corint în colecția Leda Edge și, cu siguranță, nu este o serie pe care să o ratați!

Puteți găsi primele două volume pe Elefant.ro