Advertisement

Responsive Advertisement

Top 7 autori preferați și recomandările mele


   Pentru că știți deja că în topul cărților mele preferate se numără cărțile scrise de Cassandra Clare, J.K. Rowling, Sarah J. Maas, astăzi vreau să vorbesc despre autorii pe care nu i-am mai amintit de ceva vreme sau pe care nu i-am amintit niciodată.


   Unii dintre ei vor fi autori pe care i-am descoperit la început de drum, când abia pășeam prin universul cărților (și care au rămas în inima mea până astăzi), alții vor fi autori pe care i-am descoperit în ultimii doi ani. 


   Lectură plăcută și nu uitați că îmi puteți lăsa și voi în comentarii recomandările voastre și autorii voștri preferați!


1) Josephine Angelini

Recomandare: 

Seria Starcrossed

1) Predestinați (recenzie)
2) Regatul umbrelor (recenzie)
3) Profeția (recenzie)


   De această scriitoare am aflat cu mulți ani în urmă și, deși am citit numai trei cărți scrise de ea, mi-a plăcut la nebunie stilul ei de scriere și povestea pe care a abordat-o în seria Starcrossed (Predestinați), o serie ce are la bază mitologia greacă, protagoniștii fiind chiar descendenți ai zeilor. Am citit povestea lui Lucas și a lui Helen într-o perioadă în care eram foarte fascinată de această lume și tocmai îmi comandasem Legendele Olimpului, ca apoi, într-o zi, să vină mama cu această serie pe care, evident, am iubit-o și de care îmi pare rău că nu este atât de populară pe cât ar merita.

   Povestea dintre Lucas și Helene este una inedită, cu o mulțime de obstacole care vă vor purta pe meleaguri magice, de la o lume fantastică, pe malul râului Styx, până departe, chiar în vremea celebrilor zei.

Legende din Olimp, zei, Josephine Angelini, Starcrossed, Lucas Delos și Helen Hamilton, Rao


   

2) Jasinda Wilder

Recomandare: 

Seria Falling

1) Mă pierd în tine (recenzie)
2) Mă regăsesc în noi (recenzie)
3) Falling under
4) Falling away
5) Falling for Colton

   Cred că pot să număr de cât timp citeam când am descoperit Mă pierd în tine și Mă regăsesc în noi. La acea vreme, nu citeam și nici nu cumpăram cărți în engleză, așa că primele două volume sunt singurele pe care le-am citit, însă, au fost atât de sfâșietoare, de frumoase și de minunat scrise, încât nu aș putea să nu spun ceva despre ele. Povestea ar părea un romance tipic, dar acțiunea ia o întorsătură zguduitoare, în așa fel încât totul se schimbă. Triunghiul Nell, Kyle și Colton este probabil cel mai trist triunghi amoros din câte am cunoscut ( asta dacă se poate măcar numi așa).

   Aflându-se în topul cărților care mi-au frânt inima, Mă pierd în tine cred că va fi mereu una dintre cele mai triste cărți pe care le-am citit. Plănuiesc să citesc și restul seriei și mai ales, romanul Răniți scris de aceeași autoare pe care îl avem și noi publicat la editura Epica!


Recenzii și recomandări Jasinda Wilder-Kyle, Nell, Colton










3) Guillaume Musso


Recomandări:


-Chemarea Îngerului (recenzie)

-Mâine (recenzie)

-După șapte ani (recenzie)

-Fata de hârtie (recenzie)

-Viața secretă a scriitorilor (recenzie)



   Guillaume Musso este unul dintre cei mai buni autori pe care i-am citit vreodată, întrucât cărțile sale sunt o combinație de genuri, iar stilul lui este unul unic, diferit, atât de specific lui încât sunt de părere că dacă cineva mi-ar da o carte de-a lui nesemnată, aș ști că el a scris-o.


   Povestea mea cu Guillaume Musso este una oarecum ironică, pentru că regret și acum că au trecut enorm de mulți ani până să îi dau o șansă, nici nu pot spune câți *șase-feeling guilty*. Nu știu de ce l-am evitat atât, însă pot spune că îmi pare rău că nu am citit mai devreme cărțile sale, tocmai pentru că sunt minunate, poveștile sale sunt de fiecare dată diferite, ideile lui sunt atât de originale și de superbe, mereu altele, dar mereu în același stil cu care m-am învățat și la care nu aș mai renunța vreodată.


   Ca și recomandări, am ales cărțile pe care eu le-am citit până acum de la el, toate fiind demne de cinci steluțe și am în plan să citesc cât mai curând: Fata din Brooklyn, Central Park, Un apartament la Paris, iar apoi, pe rând, fiecare titlu rămas până voi ajunge să le citesc pe toate, căci merită cu adevărat!


Guillaume Musso-recenzii, recomandări, fata de hârtie, mâine, chemarea îngerului, după șapte ani










4) Jamie McGuire


Recomandări:


-Seria Frații Maddox

1) Dulcea uitare (recenzie)

2) Dulcea eliberare (recenzie)

3) Beautiful Sacrifice

4) Beautiful Burn

5) A beautiful Funeral


-Seria Beautiful

1) Fericirea începe azi

2) Fericirea mea ești tu

2.5) Iubirea doare


-Toate Luminițele (recenzie)

-Șoapte de iubire (recenzie)


   Fericirea începe azi și Fericirea mea ești tu fac parte din aceeași perioadă în care descopeream pentru prima dată cărțile romance și știu că pur și simplu m-au fermecat. Aici este prezentă povestea lui Abby și a lui Travis Maddox, o poveste frumoasă, adolescentină, însă ceea ce este și mai palpitant pentru un fan al acestei scriitoare este că seria Frații Maddox se bazează pe povestea fiecărui frate în parte. Pentru mine, fan al seriilor de acest gen în care fiecare carte prezintă povestea unui alt cuplu de personaje întâlnit anterior, acest lucru a făcut ca Jamie McGuire să se numere printre autorii care mi-au marcat intrarea în acest univers.


   Poveștile de dragoste frumoase, emoționante, însă cu o bombă lansată de fiecare dată în mijlocul acțiunii au făcut ca în mintea mea să se creeze un tipar care a fost zguduit atunci când am citit Șoapte de iubire și Toate Luminițele. Șoapte de iubire, scrisă în colaborare cu Teresa Mummert este un adevărat șoc, iar finalul ascunde o întorsătură de situație de zile mari la care nu m-aș fi așteptat niciodată, oricâte cărți de acest gen aș fi citit. Povestea lui Avery și a lui Josh vă va fermeca, însă Toate Luminițile va sparge orice tipar care se formase în jurul acestei scriitoare. 


   Toate Luminițele este povestea unei tinere care ascunde în inima ei multe secrete, însă care este mult mai puternică decât m-aș fi așteptat. Jamie McGuire a reușit să treacă de la romance la thriller într-un mare fel și pot spune că restul cărților ei se află pe lista mea și sunt sigură că le voi citi, în special pentru a face cunoștință cu restul fraților din familia Maddox!


Jamie McGuire, recenzie, Fericirea începe azi, romance thriller










5) Laini Taylor


Recomandări:


-Seria Născută din fum și os

1) Născută din fum și os

2) Vremuri de sânge și străluciri de stele

3) Visuri de îngeri și monștri


-Seria Strange the dreamer

1) Visul își alege visătorul (recenzie)

2) Muza coșmarurilor


   De Laini Taylor am auzit cu mulți ani în urmă, când la noi era tradusă numai Născută din fum și os și îmi amintesc și acum cât de mult timp am așteptat să avem toată seria și nu cred că am cuvinte potrivite pentru a explica felul în care această serie m-a schimbat, felul în care m-am regăsit în Karou. Cred că atunci începea dragostea mea pentru îngeri și pentru poveștile cu înaripați, iar această poveste este una dintre cele mai bune, cele mai complexe și cele mai dragi povești dintre toate pe care le-am citit până în această clipă. 


   Mi-am propus să o recitesc, pentru că simt că o voi înțelege altfel de această dată, însă știu că de oricâte ori aș reciti-o, niciodată nu își va pierde farmecul. Mulți ani mai târziu, a apărut la noi Visul își alege visătorul, pe care am citit-o anul trecut și în care am regăsit-o pe Laini Taylor atât de mult, fără a observa până în acel moment cât de diferit este felul ei de a scrie față de restul autorilor. De curând s-a anunțat publicarea celui de-al doilea volum și în română, Muza coșmarurilor, și nu știu dacă sunt pregătită să aflu care este destinul lui Lazlo și care va fi sfârșitul poveștii sale...


Laini Taylor-Strange the dreamer, născută din fum și os, karou, akiva, romance, recenzie










6) Sylvain Reynard


Recomandare:


Seria Infernul lui Gabriel

1) Infernul lui Gabriel (recenzie)

2) Extazul lui Gabriel

3) Izbăvirea lui Gabriel

4) Gabriel's promise


   Cu toate că nu am citit și restul seriilor sale, în tot acest timp l-am considerat cel mai bun scriitor bărbat în materie de cărți ale acestui gen, predominând chiar și peste alte genuri, asta până când a apărut Musso în peisaj. Însă Sylvain Reynard a fost o surpriză, o lecție și o întreagă aventură. Pe lângă faptul că romanele sale sunt foarte lungi, o încântare pentru sufletul meu bibliofil, faptul că scriitorul acestei serii este un bărbat a fost un element asurzitor în fiecare capitol, în fiecare pagină, în absolut fiecare secvență, deoarece pentru prima oară am putut vedea totul din perspectiva unui bărbat, prin ochii și prin inima lui, iar rezultatul a fost superb.


   În 2020 a apărut și al patrulea volum, însă mi-e teamă de faptul că ar putea fi prea mult. Seria s-ar fi putut încheia la al treilea volum, fără alte adăugări sau prelungiri care foarte posibil, pot schimba povestea. Totuși, în ultima vreme mă obsedează ideea de a cumpăra această serie în engleză, pentru că în română am un singur volum, iar dacă tot aș face asta, de ce să nu dau o șansă și seriei The Florentine? Sunt convinsă că Sylvain Reynard este la fel de strălucit și pe partea de fantasy!


Infernul lui gabriel, erotism, Julianne,Sylvain Reynard, erotic










7) Becca Fitzpatrick


Recomandare:


Seria Hush Hush

1) Hush hush

2) Crescendo

3) Silance

4) Finale


   Spuneam de dragostea mea pentru îngeri...Patch Cipriano a fost primul care mi-a furat inima și care m-a purtat în povestea sa cu Nora, un înger păzitor și un om, ce final ar putea avea cei doi? Uitându-mă în urmă, eram atât de mică atunci când am citit seria și realizez că îmi doresc atât de tare să o recitesc, în engleză de această dată. Hush hush este singura serie pe care a scris-o Becca Fitzpatrick, dar chiar și așa, cu o singură serie, în ochii mei este o sciitoare magnifică, iar Patch a fost mereu pentru mine idealul unui înger dintr-o carte. Poate reușesc să îl detronez cu propria mea carte...


Însă până atunci...


Becca Fitztpatrick-Patch Cipriano, Nora, îngeri, angels, recenzie











   Aceștia au fost unii dintre autorii mei preferați pe care nu îi amintesc chiar atât de des și, după cum ați putut observa, mare parte dintre ei sunt scriitori care pentru mine au reprezentat începutul în această lume a cărților. După cum ați văzut, multe titluri nici nu au recenziile scrise, tocmai pentru că le-am citit cu mult timp înainte de a avea blogul, însă pe parcurs, în timp, le voi reciti și voi adăuga recenziile care lipsesc. Nu toți au atât de multe cărți publicate, dar vă asigur că fiecare în parte merită o șansă pentru talentul și poveștile cărora le-au dat viață!


   Nu uitați că puteți lăsa și voi recomandări în comentarii, sper că acest articol a fost util, interesant și sper că v-am ajutat cu câteva idei și recomandări. Sunt multe cărți și serii publicate cu ani în urmă care merită citite și uneori simt că noutățile le-au acaparat, așa că am simțit că acest articol le-ar mai scoate puțin la lumină. :)


 Până data viitoare, lectură plăcută, dragilor!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii