Recenzie-(1) Predestinați de Josephine Angelini

Editura: Rao

Traducere: Rudmila-Rodica Ivan

Seria Starcrossed:
1) Predestinați
2) Regatul umbrelor (recenzie)
3) Profeția (recenzie)

Am fost curioasă să aflu cum vor fi aceste cărți atunci când am aflat că este vorba de o poveste cu zei și pot spune că este o serie minunată care merită citită la toate vârstele, mai ales de către iubitorii legendelor și ai zeilor greci.

În această serie este prezentată povestea lui Helen Hamilton, o tânără de șaisprezece ani care locuiește pe o insulă mică din Nantucket. Helen a fost părăsită de mama ei în copilărie și a fost crescută de tatăl ei. Ea șie că este diferită față de ceilalți și toată viața ei a încercat să ascundă asta iar acest lucru devine o problemă atunci când familia Delos se mută pe insulă iar Helen vrea să îl omoare pe Lucas Delos.

Protagonista are vise în care trei femei plâng cu lacrimi de sânge iar aceste femei apar atunci când ea se află în preajma celor din familia Delos, făcându-i să se urască între ei. Cele trei femei sunt Furiile. Dar de ce Helen le poate vedea? Ei bine, atât Helen cât si familia Delos sunt descendenți ai zeilor greci. După războiul Troian, zeii s-au împărțit în case iar din cauza vărsării de prea mult sânge aceștia au fost blestemați să se urască între ei.

În tot acest timp, cei din familia Delos au crezut ca ei sunt singura casă rămasă, dar apariția furiilor face ca totul să se schimbe. Dar ce se întâmplă atunci când Helen și Lucas reușesc să îndepărteze furiile? Faptul că Lucas face un sacrificiu pentru a o salva pe Helen dintr-un accident în care amândoi sunt răniți grav, duce la dispariția furiilor. Ce fac atunci când simt că ura a dispărut iar aceștia încep să se îndrăgească? Din păcate, dragostea celor doi scioni ar putea începe un nou Război Troian. Toate acestea nu sunt singurele lor probleme.Cineva încearcă să o ucidă pe Helen iar aceasta află că mama ei care a abandonat-o apare după tot acest timp și îi dezvăluie un secret uimitor. Helen trebuie să afle cărei case aparține și trebuie să învețe totul despre zei și despre propriile puteri dar aceasta este în mare pericol și tot ce poate face este să stea alături de familia Delos pregătindu-se pentru lucrurile teribile care îi așteaptă. Vor putea schimba destinul țesut de cele trei moire? O poveste frumoasă de dragoste care întâmpină obstacole și care poate deveni ușor o iubire tragică:

,, DESTINUL I-A UNIT. ZEII ÎI DESPART''

Această serie a fost una pe care mi-o doream foarte mult, iar atunci când am început să citesc primul volum m-am îndrăgostit de personaje, de poveste și de felul în care autoarea îmbină vechile povești și legende despre Troia cu propria poveste despre semizei.

Helen este o tânără fascinantă cu o poveste uimitoare care te ține cu sufletul la gură la fiecare pagină, care te face să realizezi cât de importantă este iubirea și câte sacrificii poți face pentru ea. Este inevitabil să nu te îndrăgostești de personaje, de felul lor de a fi, de dreptatea, loialitatea și frumusețea acestora. Pe parcursul cărții Josephine Angelini reușește să transmită emoție, făcându-te să îți dorești să te afli alături de personaje în lunga lor poveste.

Sper că v-am făcut curioși și sper că veți citi această serie minunată.
Găsiți primul volum aici: https://www.cartepedia.ro/carte/fictiune-literatura/literatura-contemporana/josephine-angelini/predestinati-10821.html

Lectură plăcută ! :)