Recenzie-Mă pierd în tine de Jasinda Wilder

1) Mă pierd în tine
   2) Mă regăsesc în noi (recenzie)
   3) Falling under
   4) Falling away
   5) Falling for Colton

Prima dragoste a mea a fost Kyle; era fratele mai mic al lui Colton Calloway.
   Kyle a fost primul din toate punctele de vedere. Apoi, într-o furtunoasă seară de august, a murit, și odată cu el a murit și cea care am fost eu. Colton nu m-a învățat cum să trăiesc. Nu mi-a vindecat suferința. Nu m-a făcut să-mi revin. M-a învățat cum să sufăr mai mult, cum să îndur totul, și, în cele din urmă, cum să mă vindec.

Kyle Calloway era cel mai bun prieten al lui Nell Hawthorne. Iubirea lor era iubirea pură a doi copii, iubire ce s-a transformat într-o pasiune mistuitoare de adolescenți. Nell și Kyle erau legați de amintirile unei vieți întregi, de momentele minunate pe care le-au trăit în copilărie și de încrederea dintre aceștia. Când cei doi au trecut de la stadiul de cei mai buni prieteni la stadiul de cuplu, iubirea dintre ei a continuat să înflorească din ce în ce mai mult și mai frumos.

Dar ca orice lucru care înflorește, cândva trebuie să se și ofilească, însă dragostea lor nu s-a ofilit, ci a fost făcută țăndări, a fost zdrobită. Când totul era frumos, cei doi au plecat într-o frumoasă vacanță după ce au împlinit vârsta de optsprezece ani. Tocmai când au ajuns, Kyle și-a luat inima în dinți și a cerut-o de soție de Nell, fiind sigur că ea este iubirea vieții lui. Speriată, Nell nu a știut ce să îi răspundă iar ezitarea aceasta avea s-o coste mult. Cei doi se certau în ploaie, refuzând să intre în casă, până ce un fulger a fost cel care i-a distrus. Kyle a murit iar inima și sufletul ei s-au sfărâmat în mii de bucăți, în fața ei derulându-se la infinit scena morții lui și remușcarea violentă care îi spune că dacă ar fi acceptat, Kyle ar fi trăit, ar fi mers în casă și nimic din toate astea nu s-ar fi întâmplat.

Următorul pas este înmormântarea lui Kyle unde Nell este distrusă, cu inima sfâșiată iar acolo îl întâlnește pe Colton Calloway, fratele mai mare cu cinci ani al lui Kyle. După ce prezența lui Colton o alină, distrăgându-i atenția de la suferință, când acesta o sărută, Nell este zguduită de vină și știe că nu ar trebui să facă asta în niciun caz tocmai cu fratele lui Kyle. După cea mai grea zi din viața ei, Nell fuge de Colton și se baricadează în lumea ei unde durerea și remușcarea sunt singurele emoții iar ea vrea să le simtă din plin.

Doi ani mai târziu, Nell plutea prin aceeași durere iar singurul mod de a-și reprima durerea era alcoolul și faptul că se tăia pe mâini. Dar într-o zi, în Central Park îl întâlnește iar pe Colton care cânta cu chitara pentru a câștiga bani iar dintr-un motiv oarecare, Nell începe să îl acompanieze vocal. Colton știa ce e suferința întrucât și fosta sa iubită murise, a fost dislexic și nu a putut să își ia diploma, s-a încurcat cu diverse anturaje,a participat la bătăi iar în final, și-a deschis un atelier auto și a început să cânte melodiile pe care le compunea singur pentru a-și câștiga banii.

Când el o reîntâlnește pe Nell, știe că ea nu a trecut peste durere și decide să rămână în viața ei, întrucât în ultimii doi ani nu și-a putut lua gândul de la ea și de la acel sărut de pe terasă. Când Colton află că Nell umblă cu Dan Sirkorsky, un bătăuș profesionist, acesta o urmărește pe Nell pâna la apartamentul ei și aude că Dan încerca să o violeze. Cu toate că Dan era un bătăuș cu o experiență uriașă, acesta nu știa de anii în care Colton a câștigat bani din bătăi, fiind cel mai bun dintre cei mai buni. După ce Colton o salvează pe Nell și îl bagă în comă pe Dan, o comă din care nu o să mai iasă niciodată, ceva înăuntrul ei se crapă iar recunoștința și sentimentul de a fi protejată sunt primele emoții pe care ea le simte după o perioadă foarte lungă.

Când Colton realizează că Nell se taie, el știe că nu va mai pleca din viața ei până nu o va vindeca, pâna nu o va ajuta să treacă peste toată suferința. Colton o duce în atelierul lui, îi cântă și se luptă cu toate fantomele trecutului ei întunecat. Atunci când durerea pune stăpânire pe ea și încearcă să fugă, el este acolo de fiecare dată lipind încă o bucățică din inima ei. Dacă Kyle a iubit-o de când erau copii, Colton o va iubi până la finalul vieții, cu toate că Nell știe că în felul lui, oriunde s-ar afla, și Kyle o va iubi toată viața.

Când încep să cânte amândoi în bar, fac cea mai minunată pereche iar vocea lui Nell este asemenea vocii unui înger pentru Colton iar el știe că începe s-o iubească.  Cu timpul, Nell învață și ea să iubească din nou iar atunci când Colton o roagă să nu se mai rănească singură, el îi destăinuie adevărul despre trecutul lui, despre tatăl lui și despre femeia pe care a iubit-o iar suferința îi apropie și crează o legătură specială între ei atunci când Nell înțelege că și el a fost un suflet distrus. Diferența dintre ei este că el s-a vindecat și o poate învăța și pe ea cum să facă asta.

Timpul trece iar iubirea lor crește cu fiecare clipă. Însă atunci când viața lui Nell este dată peste cap de o veste neașteptată, primul ei instinct este să fugă. Fuge de Colton, fuge de dragostea lor și fuge de realitate. Viața lui Nell este pusă în pericol iar Colton pleacă în căutarea ei. Îl va mai lăsa Nell în viața ei? Și oare este iubirea lor atât de puternică încât să înfrunte orice? Printre acorduri de chitară și de suferință, Nell trebuie să aibă încredere în Colton și să se vindece în sfârșit. Dar oare este ea capabilă de acest lucru după ce viața a îngenunchiat-o din nou iar durerea a reapărut?

Îmi amintesc și acum cât de mult am plâns la această frumoasă și dureroasă poveste de dragoste. Am simțit suferința lui Nell atunci când Kyle a murit iar scena morții sale m-a tulburat atât de rău făcându-mă să mă întreb dacă Nell va putea vreodată să se vindece. Când a apărut Colton m-am îndrăgostit de el și de chitara lui imediat. Un aspect minunat al acestei cărți sunt zecile de melodii amintite printre capitole și datorită Jasindei Wilder, acestea sunt și acum, după atâția ani, în telefonul meu.

Relația lor a fost una înduiosătoare, care emană iubire adevărată și care provoacă compasiune, relația a doi oameni distruși care se vindecă și care înfruntă viața cu ajutorul iubirii lor. Mi-a plăcut de Colton în fiecare clipă, mi-a plăcut de mecanicul Colton, de dislexicul Colton, de iubitorul Colton și de Colton cel care o vindecă pe Nell.

În ochii mei, într-o uriașă contradicție, Nell a fost totodată întruchiparea suferinței și a slăbiciunii cât și a persoanei puternice care încă are forță să lupte. Mă pierd în tine este o carte care sensibilizează până la lacrimi și care se strecoară în inima cititorului împreună cu Kyle și cu iubirea lui sinceră, împreună cu Nell și toți demonii trecutului ei și împreună cu Colton și bunătatea și forța sa.

Dacă vreți o poveste sfășietoare de dragoste care să ajungă la sufletele voastre și să vă zguduie realitatea, Mă pierd în tine este cartea perfectă iar totul se continuă într-o manieră care încheie povestea lor perfect, în cel de-al doilea volum, Mă regăsesc în noi!

Volumele sunt publicate la editura Epica Publishing House

Le puteți achiziționa de pe pagina editurii sau de pe Libris.ro