Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Luca Vitiello by Cora Reilly

   Titlu: Luca Vitiello


   Autor: Cora Reilly


   Editura: Independently Published


   Nr. Pagini: 269


   Punctaj: 5/5


   Seria Born in Blood:

   0.5) Luca Vitiello 

   1) Bound by Honor (recenzie)

   2) Bound by Duty (recenzie)

   3) Bound by Hatred (recenzie)

   4) Bound by Temptation (recenzie)

   5) Bound by Vengeance (recenzie)

   6) Bound by Love (recenzie)

   7) Bound by the Past (recenzie)

   7.5) Bound by Blood Anthology (recenzie)


  ”Cruelty runs in his veins...”


   Luca Vitiello este un bărbat care ar putea fi descris de mulți ca și monstru, o mașinărie de ucis, un bărbat cu sânge rece, cel care a omorât primul lui om la 11 ani, cel care și-a omorât verișorul cu mâinile goale, o bestie.

   Copilăria lui a fost îngrozitoare, înconjurată de moarte, sânge, bătăi și durere, bântuit de moartea mamei lui și de cruzimea tatălui său, avându-l mereu doar pe Matteo, fratele lui.



   Pe măsură ce a crescut, Luca a învățat cum să fie un bărbat perfect pentru rolul de Capo, un bărbat care nu se lasă manipulat de emoții și de sentimente, un bărbat fără slăbiciuni.


   Dar a cunoscut-o pe Aria Scuderi, cea care i-a dat viața este cap și care a dovedit că în spatele măștii lui sângeroase se ascund o inimă și un suflet.



   Această nuvelă este despre ei, despre viața lui Luca și a Ariei din perspectiva lui, de la ziua în care ea i-a fost promisă, până la ziua în care au înțeles că se iubesc. Deși este o repovestire a primului volum, dintr-o perspectivă diferită, este minunat să îi întâlnim gândurile și emoțiile lui Luca Vitiello, cel care pentru mulți ar părea un personaj din piatră, cât și schimbarea lui.


   Se spune că în venele lui curge cruzimea, dar aparențele sunt vitale pentru un bărbat ca el, care trăiește în lumea mafiei și care conduce o mulțime de oameni ce văd în el un model.


   Dar oare cum a reușit Aria să treacă peste cruzimea lui și peste toate actele de violență pe care este silit să le facă? Poate oare iubirea să șteargă cu buretele tot sângele vărsat de omul pe care îl iubești?


   Știți deja cât am adorat seria asta și cât de repede am citit-o! După ce am terminat și antologia, am așteptat o perioadă până să mă întorc la prima nuvelă a seriei, căci știam că se vor repeta poveștile și voiam să revin la Luca atunci când mi se făcea dor de el!

   Și așa am și făcut. Am citit câteva cărți și serii și m-am întors la prima mea dragoste din familia Vitiello, la cel care mi-a câștigat inima încă de prima dată! Știam că probabil mare parte din nuvelă va fi repovestirea primului volum, dar din perspectiva lui, dar am adorat faptul că au apărut și scenele din copilăria lui Luca și a lui Matteo!

   Mi-a plăcut să văd schimbarea lui Luca și felul în care gândea, felul în care iubirea lui pentru Aria creștea cu fiecare capitol și diferența uriașă dintre Luca cel de la final și Luca cel crud de la început pe care probabil că toți l-am fi urât, dacă rămânea așa.

   Nuvela a făcut să îmi fie deja dor de povestea asta și m-a dus cu gândul la Camorra, însă vreau să mai aștept până încep o altă serie despre mafia italiană, pentru că știți că le voi citi la foc automat și vreau să am timp pentru a face acest lucru.

   Nu cred că este o ordine corectă pentru a citi nuvelele, fie că le citiți la final, cum am făcut eu, fie că le citiți în ordinea de pe Goodreads, cu toate că v-aș recomanda să lăsați Luca Vitiello la final și să vă bucurați de frumusețea primului volum care este mult mai complex decât nuvela, fără să știți dinainte ce se întâmplă.

   Aici se încheie aventura mea cu familia Vitiello și cu primele mele personaje din mafia și sper că v-am făcut curioși de toate aceste povești pline de suspans, adrenalină, dragoste și scene incendiare! Până data viitoare, vă doresc să cunoșteți și voi un personaj din familia Vitiello și vă doresc lecturi magice, dragilor!


 Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Cartea este citită pdf în engleză și, din păcate, nu a fost tradusă și în română.
Site-ul de unde descarc eu pdf-urile pentru E-book este Z-Library



Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii