Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Bound by Love by Cora Reilly

   Titlu: Bound by Love


   Autor: Cora Reilly


   Editura: Independently Published


   Nr. Pagini: 331


   Punctaj: 4/5


  Seria Born in Blood:

   0.5) Luca Vitiello (recenzie)

   1) Bound by Honor (recenzie)

   2) Bound by Duty (recenzie)

   3) Bound by Hatred (recenzie)

   4) Bound by Temptation (recenzie)

   5) Bound by Vengeance (recenzie)

   6) Bound by Love

   7) Bound by the Past (recenzie)

   7.5) Bound by Blood Anthology (recenzie)


   ”Can their love survive in a world of betrayal and death?”


   În acest volum ne întâlnim încă o dată cu primul cuplu al seriei, Luca și Aria. Ne este prezentată povestea lor și rând pe rând, trecem încă o dată prin toate celelalte volume pe care le-am citit până în acest punct.


   De la întâlnirea celor doi, la relația dintre Gianna și Matteo, la relația dintre Lily și Romero, Growl și Cara, Dante și Valentina, toate ne sunt prezentate încă o dată, cu detalii ce ne arată cât de fragilă poate fi relația dintre Aria și Luca, un Capo a cărui slăbiciune este iubirea.



   S-ar fi crezut că dragostea lor este indestructibilă, dar câte trădări poate suporta o inimă? Când Aria trece peste cuvântul lui Luca, totul între ei se prăbușește, fix când ar fi trebuit să trăiască cel mai frumos moment al vieții lor.


   Cu fiecare capitol, Luca devine tot mai distant, mai rece și mai crud cu femeia pe care a iubit-o atâția ani. Este nevoie de foarte mult timp pentru ca o iubire să se contruiască, dar durează un singur moment pentru ca totul să fie distrus.


   Păreau cuplul de aur, perfect, iubitor, dar totul este umbrit de trădare.


   "Those words on your back, I mean them, Luca. I will follow you anywhere. Your darkness doesn't scare me. I love you, your strength and loyalty, your tenderness and protectiveness. I love your gentle side, but just as much I love your darkness. I'll love you in your darkest hour, I'll love you even when you are weak, and if you need me to be your light, I will. I love every piece of you, Luca.”



   Învârtindu-ne în povestea fiecărui cuplu, urmărim în același timp povestea dintre Luca și Aria, o poveste care se poat sfârși, sau care poate continua simplu, dar asta ține doar de ei. Viitorul lor se arată foarte diferit acum, dar când Aria devine obiectul de șantaj pentru Luca, oare va sacrifica totul pentru ea?

   În plin război trebuie să fie uniți, căci distanța dintre ei i-ar putea distruge. Luca ar avea de ales între Familia și Aria...și oare care ar fi alegerea lui?


   Bratva va fi mereu o amenințare, iar războiul dintre familii abia a început. Tot ce au nevoie este să rămână împreună și să nu lase pe nimeni să intervină între ei. Poate că iubirea este slăbiciunea lui Luca, dar este și unul dintre cele mai bune lucrui care i s-au întâmplat.

   Cu toate astea, un Capo nu își permite să aibă o slăbiciune, așa că trebuie să poarte masca de bărbat al mafiei crud și nemilos. 


   Povestea lor a fost incendiară încă de la bun început, încă de când Luca voia ca ea să fie soția lui, iar ea avea doar cincisprezece ani, încă din noapte nunții lor, până la toate zilele care au urmat, apoi anii în care au fost împreună.

   Familia lor a fost mereu mai importantă decât adevărata Familie, decât mafia italiană. Cu toții și-au încălcat jurămintele, iar toate acestea au fost făcute în numele iubirii, cel mai frumos sentiment care poate exista în lumea lor bolnavă.

   Acum, povestea lor merge mai departe, dând naștere unei noi generații, unor noi povești...


   Habar nu aveam că ne vom întâlni iar cu Luca și Aria, iar atunci când am început volumul acesta, am sperat că va fi tot ca o continuare a poveștii lor, dar pot spune că a fost destul de înceată lectura mea, mai ales că acest volum a venit imediat după primele cinci.

   Nu știam că vom trece încă o dată prin acțiunile din primele cinci volume, iar asta a făcut ca această carte să fie puțin cam înceată și cam plicstisitoare, dar pe la jumătate, când în relația lor are loc o schimbare, totul devine foarte interesant și pot spune că am început să citesc mult mai atentă și mai curioasă de la acel punct, de la acea întorsătură de situație pe care am tot așteptat-o.

   Mă bucur că am citit Bound by Love, cu atât mai mult pentru că am aflat de seria Sins of the Fathers, cea în care vom găsi moștenitorii personajelor din Born in blood! Mi-a plăcut să aflu cum a evoluat viața Ariei alături de Luca și să văd cum s-a schimbat familia lor mai departe de volumele acestei serii.

   Primul volum al lor rămâne preferatul meu, iar acum, când mai am doar ultimul volum al seriei, îmi pare rău că o să mă despart de ei, dar mă bucur că urmează și seria Camorra, pe care știu că o voi adora la fel de mult și mai rămân și cele două nuvele ale acestei serii!

   Am început cu așteptări mari și a devenit una dintre seriile mele preferate pe care o voi recomanda de acum încolo tuturor, indiferent că sunt iubitori de dramă, de cărți fantasy sau de romance, pentru că eu cred că aceste cărți au tot ce le trebuie pentru ca un cititor să se îndrăgostească de poveste și de personaje!

   Până data viitoare, până la următoarea recenzie, eu vă doresc lecturi magice, dragii mei și un început de toamnă minunat!


Cartea este citită pdf în engleză și, din păcate, nu a fost tradusă și în română.
Site-ul de unde descarc eu pdf-urile pentru E-book este Z-Library



Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii