Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Bound by the Past by Cora Reilly

   Titlu: Bound by the Past


   Autor: Cora Reilly


   Editura: Independently Published


   Nr. Pagini: 246


   Punctaj: 4/5


   Seria Born in Blood:

   0.5) Luca Vitiello (recenzie)

   1) Bound by Honor (recenzie)

   2) Bound by Duty (recenzie)

   3) Bound by Hatred (recenzie)

   4) Bound by Temptation (recenzie)

   5) Bound by Vengeance (recenzie)

   6) Bound by Love (recenzie)

   7) Bound by the Past

   7.5) Bound by Blood Anthology (recenzie)


   ”Will his betrayals from the past destroy everything?”


   În primul volum despre Dante, am aflat despre iubirea lui pentru prima sa soție, despre jurămintele lui și despre iubirea sa pentru Valentina, a doua lui soție pe care a învățat să o iubească, oricât de complicat părea acest lucru.

   Acum, însă, în a doua parte a poveștii lui, este vorba despre trecut și despre fiecare trădare a lui Dante Cavallaro și trebuie să vă pregătiți, pentru că Dante este un om de cuvânt, dar ar trăda de zeci de ori pentru oamenii pe care îi iubește și pentru familia sa.


   Reluând povestea primei sale căsnicii, iar apoi pe cea a pierderii femeii pe care el o considera iubirea vieții lui, până la nunta lui cu Valentina, trecem atât prin povestea pe care o știm deja, dar și prin tot ceea ce a urmat de la Bound by Duty încoace.

   Viața lui Dante alături de soția lui nu este una ușoară, dar este frumoasă, este incendiară, este tot ceea ce credea că nu va mai trăi vreodată, chiar dacă asta înseamnă amenințare, pericol și posibila trădare împotriva mafiei pentru cea pe care o iubește și pentru copiii lor.

   Rând pe rând, ne sunt prezentate trădările lui Dante, toate având la bază un singur sentiment. Toate trădările lui Dante Cavallaro sunt făcute în numele iubirii, mai mult sau mai puțin.


   O cunoaștem pe sora lui Dante și sacrificiile pe care el le-a făcut pentru ea, iar mai târziu pentru copiii ei, cunoaștem întreaga familie Cavallaro, o familie unită, într-un mod emoționant. Dar cel mai controversat aspect al acestei cărți este că dragostea dintre ei este la fel de mare ca și în familia Vitiello, dar nu uităm nici măcar o clipă de rivalitatea dintre aceștia.

   De când a început războiul între ei, relațiile sunt complicate iar trădările curg una după alta, oricât de ironic ar fi că toți fac tot posibilul să îi protejeze pe cei dragi. Oricât de absurd este războiul, orgoliile bărbaților sunt mult mai mari, iar Luca și Dante nu vor ceda.


   Cu fiecare personaj nou, cu fiecare poveste nouă, apare o nouă trădare. Dar oare merită? S-ar spune că Dante a pierdut numărul trădărilor, însă fiecare îi este înrădăcinată în suflet, iar fiecare în parte a avut un scop bine definit. Dante le-ar face pe toate încă o dată, dacă ar fi nevoit.

   Scene pline de cruzime, emoții puternice, iubiri bolnave și vărsări de sânge, toate fac parte din lumea mafiei italiene, acolo unde nu îți poți permite să iubești, dar acolo unde toți se lasă corupți măcar o dată de o dragoste epică și inocentă.


   Povestea lui Dante Cavallaro este una profundă, plină de lupte împotriva inamicilor, dar și împotriva propriilor emoții. Câte trădări poate suporta o inimă? Câte trădări poți face până când se vor întoarce cu toții împotriva ta?

   Dragostea le dictează ce să facă, dar tot ea este cea care ajunge să le destrame și să le zdrobească familia. Când nepoata lui este răpită, Dante trebuie să ia o decizie și să o recupereze pe fiica surorii lui. Dar dacă va fi prea târziu?

   Încă o trădare, încă o iubire bolnavă, încă o dată Dante trebuie să își încalce cuvântul. Ce se va alege de tot ce a construit?

   Iată că am ajuns în cele din urmă și la ultimul volum al acestei serii...Ce aventură! Nu m-aș fi așteptat ca Born in Blood să se transforme într-una dintre cele mai bune și frumoase serii pe care le-am citit, dar încă de când l-am cunoscut pe Luca Vitiello am știut că nu am șanse de scăpare.

   La început, când l-am cunoscut pe Dante Cavallaro, nu știam ce să cred despre el. Îmi plăcea de el, dar nu era Luca, nu era Matteo, era mult mai rece și părea chiar și mai crud decât restul bărbaților despre care citisem, deci cum puteam să îl am la suflet?

   Dar la fel ca orice Capo, consilier, soldat și bărbat nemilos din mafia, și Dante are o inimă, iar ușor, ușor, a început să îmi placă de el. Oricât de lentă a fost cartea asta, trecând prin toate celelalte povești încă o dată, chiar și prin părți din Bound by Love, am iubit povestea asta, ca și pe celelalte, mai ales că toate, spre final, fac trecerea către Camorra.

   Știu că acesta este ultimul volum, ceea ce înseamnă că Luca Vitiello și Bound by Blood Anthology, cele două nuvele care fac cât două cărți sunt singurele pe care le mai am din această serie și sper să nu îmi fie prea dor după, deci probabil că nuvela lui Luca va rămâne pe bară puțin, până mai citesc și alt gen.

   A fost o întreagă aventură cu aceste povești și tot ce mai pot spune este că vi le recomand, sper să adorați familia Vitiello și Cavallaro cel puțin la fel de mult cum am făcut-o și eu și sper să nu vă dezamăgească, având în vedere poveștile controversate, comportamentul asupra femeilor, căsătoriile aranjate și toate aspectele care fac ca această lectură să nu fie chiar pentru toată lumea.

   Până data viitoare, până la următoarea recenzie, vă doresc lecturi magice, dragii mei, să vă bucurați de ce a mai rămas din vacanță și nu uitați de unul dintre cele mai importante sfaturi pe care eu le-am auzit vreodată: Carpe diem! Trăiți fiecare clipă, indiferent că vă trăiți cea mai frumoasă zi a vieții, indiferent că este doar o altă zi pe care o petreceți citind!


Cartea este citită pdf în engleză și, din păcate, nu a fost tradusă și în română.
Site-ul de unde descarc eu pdf-urile pentru E-book este Z-Library



Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii