Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Bound by Blood Anthology by Cora Reilly

  Titlu: Bound by Blood Anthology


   Autor: Cora Reilly


   Editura: Independently Published


   Nr. Pagini: 224


   Punctaj: 5/5


   Seria Born in Blood:

   0.5) Luca Vitiello (recenzie)

   1) Bound by Honor (recenzie)

   2) Bound by Duty (recenzie)

   3) Bound by Hatred (recenzie)

   4) Bound by Temptation (recenzie)

   5) Bound by Vengeance (recenzie)

   6) Bound by Love (recenzie)

   7) Bound by the Past (recenzie)

   7.5) Bound by Blood Anthology 


   ”No matter how much we all teased each other, we stuck together. I'd never appreciated family more than I did now.”


   După o întreagă serie cu dramele mafiei, după atâtea cupluri și căsătorii aranjate, gloanțe primite, trădări și iubiri epice, Bound by blood Anthology este finalul perfect pentru seria Born in Blood, o serie 
minunată, plină de drame și de scene incendiare.

   Fiecare cuplu este adus pe rând în prim plan cu cele mai frumoase povești ale lor, aducând totul la un final frumos și mult așteptat.



   Aria și Luca, împreună cu mica familie pe care și-au creat-o, Valentina și Dante, cu toate trădările lor, Matteo și Gianna, cu greșelile și încercările pe care le-au experimentat, Lily și Romero cu jurămintele pe care le-au încălcat și, în final, cu Growl și Cara și cu toată drama prin care au trecut.


   Toți se află în această antologie și ne lasă cu câte o poveste despre fericire și despre iubire care ne arată că în cele din urmă, chiar și cele mai reci inimi sunt capabile de iubire.



   Avem parte chiar și de o mică scenă cu două personaje pe care le vom întâlni în Camorra, acolo unde va începe o altă aventură!


   O mulțime de volume, povești și personaje atât de diferite, toate împreună, formând o familie, încălcând orice jurământ pentru a-i proteja pe cei pe care îi iubesc, finalul perfect pentru o serie epică, pentru destinul unor bărbați din mafia și ale femeilor pe care ei le iubesc.


   Bound by blood s-a terminat, însă povestea copiilor lor continuă, iar mafia italiană nu rămâne niciodată fără drame demne de așternut pe hârtie...


   Dragii mei, antologia aceasta cred că a fost finalul perfect pe care îl putea avea această serie minunată! Știu că erau câteva persoane care îmi spuneau că abia așteaptă să ajung la antologie și mă gândeam că probabil vor fi câteva povești din perspective diferite, ceva ce se va repeta, dar nu mă așteptam că îmi placă atât, atât de tare!

   Am fost șocată de povestea cu Matteo și Gianna, am fost înduioșată de scenele cu nașterea copiilor și de toate discuțiile lor, de felul în care au devenit cu toții o familie. Cred că imaginea asta de grup este finalul perfect, după atâtea drame și atâtea volume, după toate prin care au trecut personajele noastre dragi.

   Mi-a plăcut că Growl și Cara au apărut și ei, însă cel mai mult m-a fascinat capitolul cu cele două personaje noi din Camorra pe care nu le cunoșteam și despre care abia aștept să citesc, cât de curând!

   Am fost puțin șocată și nemulțumită de direcția poveștii din familia lui Dante, însă nu vă pot spune prea multe fără să vă dau spoilere, dar vă spun doar atât: și asta se leagă de Camorra, următoarea serie după Bound by blood!

   Cum am spus, Bound by Blood Anthology este modul perfect în care Cora Reilly putea încheia această serie și ador pur și simplu fericirea personajelor și faptul că am făcut cunoștință pentru prima oară cu mafia, și nu oricare mafie, ci mafia italiană!


   Dacă citiți cărți în engleză, trebuie neapărat să îi dați o șansă seriei Bound by Blood și vă asigur că nu veți regreta! Până data viitoare, vă las cu această recenzie și, sper, cu dorința de a cunoaște familia Vitiello! Nu uitați să dați o șansă fiecărei cărți! Vă doresc lecturi magice, dragilor!

  Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks  

Cartea este citită pdf în engleză și, din păcate, nu a fost tradusă și în română.
Site-ul de unde descarc eu pdf-urile pentru E-book este Z-Library



Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii