Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Zâmbesc din nou de Mona Kasten

   Titlu: Zambesc din nou

   Autor: Mona Kasten

   Editura: Bookzone

   Nr. Pagini: 397

   Traducere: Iulia Dromereschi

   Punctaj: 5⭐/5⭐

   Seria Again:

   1) Un nou început (recenzie)

   2) O nouă șansă (recenzie)

   3) Simte din nou (recenzie)

   4) Zâmbesc din nou (recenzie)

   5) Visez din nou (recenzie)


   ,,Tu și eu și dorințele mele. O poveste fără sfârșit.”


   Everly Penn s-a îndrăgostit iremediabil încă din prima clipă de cea mai nepotrivită persoană din viața ei. De Nolan Gates, profesorul ei de la seminarul de literatură. Cine ar fi crezut că facultatea va veni cu o astfel de dramă sentimentală?

   Sentimentele lui Everly au devenit și mai profunde de cand ea și Nolan primesc părți din manuscrisul lui Dawn, protagonista volumului anterior, o scriitoare extraordinar de talentată, cea care a reprezentat la început motivul discuțiilor celor doi.

   Însă de la manuscrisul lui Dawn, discuțiile au mers mult mai departe. Astfel, Everly și Nolan s-au trezit pierzând nopțile cu discuțiile lor interminabile care, însă, niciodată nu au ajuns într-o direcție care să îi dea de bănuit că Nolan îi împărtășește sentimentele.

   Ai fi putut jura că ocheadele pe care Everly i le aruncă în timpul cursurilor și fiecare zi în care vine mai devreme la ore pentru a-și bea cafeaua împreună cu el sunt simple coincidențe. Asta ar fi putut să creadă și Nolan. Însă lucrurile s-au complicat în momentul în care acesta a înțeles că oroarea din spatele textelor ei de la curs își au rădăcina nu numai în talentul ei, ci în povestea vieții ei.

   Everly are traume adânc înrădăcinate în toată ființa, traume care nu îi dau pace. Mai rău, aceasta este pe punctul de a afla că declanșatorul tuturor acestor traume se va întoarce în viața ei. Iar Nolan este singurul în care are încredere, singurul căruia începe să îi povestească totul despre întunericul cu care se luptă dintotdeauna. 

   Însă, în ciuda sentimentelor lor, în ciuda tuturor lucrurilor pe care le au în comun și care îi leagă, mai există o asemănare între cei doi. Amândoi sunt bântuiți de trecutul lor. Deci, cum ar putea Nolan să îi alunge demonii lui Everly, când ai lui nu l-au părăsit niciodată? Și cum vor mai putea oare Nolan Gates și Everly Penn să mai zâmbească din nou când viața pare atât de întunecată?

   Nolan Gates...un nume și un personaj de care m-am îndrăgostit cu mult înainte să știu că vor apărea aceste volume și în română. Cu mult înainte să știu măcar că Nolan are propriul lui volum! 

   Nolan a fost  preferatul meu încă de când a apărut prima oară în volumele anterioare! L-am adorat și mi-a plăcut atât de mult cum a fost construit personajul! Am adorat stilul lui de predare și îmi amintesc cum atunci zisesem că mi-aș dori un profesor exact ca Nolan...

   Ei bine, se pare că am cunoscut un astfel de profesor, unul dintre cei mai frumoși oameni pe care i-am cunsocut vreodată. Însă asta nu mă face să îl iubesc pe Nolan al meu cel ficțional mai puțin! Am iubit povestea lor, deși Everly nu este protagonista ideală. A făcut multe greșeli și mi-aș fi dorit să fie mai hotărâtă, ca să nu trebuiască Mona Kasten să lungească fiecare decizie din viața ei... 

   Însă chiar și așa, Zâmbesc din nou este un volum foarte bun! Întreaga serie a fost extraordinar de bună și nu voi înceta să spun că seria Again mi-a întrecut așteptările încă de la început! 

   Mi-a plăcut felul în care Nolan și Everly au atâtea în comun și am adorat să reîntâlnesc toate celelalte personaje, fie chiar și episodic! Ce aș putea spune mai mult? Mona Kasten m-a cucerit din prima clipă, iar acum că avem un volum și cu dragul de Nolan Gates, eu mă declar un cititor fericit! 

   Acestea fiind spuse, nu v-ați dori și voi să faceți cunoștință cu personajele minunate ale Monei Kasten? Sunt convinsă că Nolan vă va fura inima. Dacă nu cu felul lui de a fi, măcar cu gusturile lui literare minunate! Până data viitoare vă doresc lecturi magice, dragilor!


Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Seria este publicată și o puteți găsi la editura Bookzone.
De asemenea, le puteți achiziționa de pe site-ul editurii.
Lectură plăcută, dragilor! 😊

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii