Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Povești tulburătoare de iubire din vechii București de Dan-Silviu Boerescu



   Titlu: Povești tulburătoare de iubire din vechii București

   Autor: Dan-SilviuBoerescu

   Editura: Neverland

   Nr. Pagini: 262

   Punctaj: 4⭐/5⭐


,,Numele tău rămâne neîntinat, nimeni nu știe ce s-a întâmplat...gura care-a putut să-ți facă o asemenea propunere va fi închisă pentru totdeauna. Vezi dar cât te iubesc...dacă plătesc amorul meu cu viaţa-să plătesc cu el un moment de fericire, îi scria Eminescu muzei.”


   Cred că toți românii au auzit de Zaraza, de povestea de dragoste dintre Eminescu și Veronica Micle, de membrii familiei Bibescu  și de celebrele povești de dragoste românești. 

   Însă nu mulți au auzit despre iubirea vieții lui Dimitrie Bolintineanu, despre Mite Kremintz, despre acele povești care au strălucit cândva, iar apoi s-au stins și nimeni nu a mai vorbit despre ele. 

   Ei bine, în această carte avem cele mai tulburătoare povești de iubire din vechii București, cele mai încântătoare personalități și aventurile lor! Poate că nu mulți au auzit de ele, însă știm cu toții că amorezii, protagoniștii lor, nu și-ar fi dorit vreodată ca aventurile lor să fie povestite între paginile unei cărți! 

   Dar iată că avem aici cele mai controversate povești de iubire, cele mai ascunse, cele mai scandaloase, triste și dramatice povești dintre cei ale căror nume ar trebui să le cunoaștem cu toții! Până la urmă, nu este iubirea cel mai puternic sentiment existent? 

   Oare nu iubirea e cea pentru care s-au iscat războaie și bătălii? Acum avem în față poveștile de iubire care s-au petrecut pe meleagurile țării noastre! 

   Mi-a plăcut la nebunie să citesc această carte, mai ales pentru că simt în ultima vreme o atracție pentru clasic, secole trecute, povești vechi și cam tot ce reprezintă dovada vie și crudul adevăr că m-am născut cu un secol mai târziu decât ar fi trebuit...

   Am văzut prima oară cartea asta într-un vlog la Andreea Balaban și am pus-o pe listă, iar acum că am citit-o, pot spune că am ajuns să mă pierd printre scrisorile dintre Eminescu și Veronica și caut cu o mare curiozitate și alte cărți similare cu cea de față.

   Poate că nu este vorba despre cele mai cunoscute personalități, dar este vorba despre vechi povești de iubire care au existat cândva. Iar dacă astăzi s-au stins deja de multă vreme, nu înseamnă că nu au strălucit cândva! 

   Am adorat faptul că limbajul este unul pur românesc, parcă demn de aceste povești antice și chiar uitate! Deși uneori detaliile biografice erau prea lungi și plictiseau, am încercat să trec peste și să mă axez doar pe informațiile ce țineau de aventurile și poveștile de iubire care astăzi parcă nici nu au existat.

   Dacă sunteți pasionați de tot ce este vechi și aspirați către a afla cât mai multe despre timpurile trecute, Povești tulburătoare de iubire din vechii București este cartea perfectă pentru voi! Până la urmă, nu toate războaiele și marile bătălii s-au dat în numele iubirii?

   Vă mulțumesc dacă ați citit până aici, dragilor! Vă doresc lecturi magice! 

Aveți aici bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks
Găsiți cartea la editura Neverland.
Puteți achiziționa cărțile scrise de K. A. Tucker de pe site-ul editurii, de pe CartepediaLibrex sau de pe Libris

Lectură plăcută, dragilor! 😊

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii