Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Marea Monștrilor de Rick Riordan

   Titlu: Marea Monștrilor 


   Autor: Rick Riordan


   Editura: Arthur, colecția Excalibur


   Nr. Pagini: 275


   Traducere: Alex Moldovan


   Punctaj: 5/5


   Seria Percy Jackson și Olimpienii:

   1) Hoțul Fulgerului (recenzie)

   2) Marea Monștrilor 

   3) Blestemul Titanului (recenzie)

   4) Bătălia din Labirint (recenzie)

   5) Ultimul Olimpian (recenzie)


”Percy smiled. He knew the stakes were high. He knew this day could go horribly wrong. But he also knew that Annabeth was on that ship.If things went right, this would be the best day of his life.”


   Tocmai când viața lui Percy era liniștită, în ultima zi de școală se întâmplă tot ce a reușit Percy să evite un an întreg. Aflat în sala de sport cu amicul lui, Tyson, Percy este încolțit de monștri meniți să îl distrugă.


   Ceea ce părea a fi un simplu joc se transformă într-o luptă din care cu greu pare că vor mai scăpa. Însă un semizeu nu poate avea o moarte atât de banală, iar atunci când Percy și Tyson scapă cu viață dintr-o explozie neașteptată în urma bătăliei, aceștia înțeleg că ceva nu este în regulă.


   Annabeth apare de nicăieri și îl anunță pe Percy că Tabăra Semizeilor se află în pericol și nimeni nu știe ce să facă. După ce pinul care proteja Tabăra a fost otrăvit de dușmanul zeilor, Percy a început să aibă vise bizare cu Grover, prietenul lor plecat într-o misiune destinată satirilor.


   Amenințările vin din toate părțile, iar Annabeth, Percy și Tyson se văd nevoiți să plece într-o misiune secretă și interzisă pe Marea Monștrilor, pentru a-și salva prietenul și întreaga Tabără. 



   Dușmanul lor ar face orice pentru ca Profeția să se adeverească, așa că cei trei prieteni vor întâmpina monștri și încercări din care nu ar trebui să scape cu viață. Cu toate acestea, există zei care îi vor ajuta și care le vor arăta calea de ieșire din haosul înspre care se îndreaptă.


   Aventuri, trădări, magie și secrete care ies la iveală vor apărea în viața micilor semizei, iar sufletele lor vor fi puse la grele încercări. Totul pentru a salva Tabăra Semizeilor, locul lor special, casa lor și a tuturor copiilor pe care i-au conceput zeii.


   Oare va reuși Percy Jackson și de data aceasta? Și oare are el norocul zeului după care a fost numit, Perseu, cel care nu pierdea nicio bătălie?


    Cât de magic, cât de frumos! Și acest volum, ca și primul, a fost minunat și mi-a plăcut la nebunie! Percy Jackson mi-a intrat în suflet și acum simt că fac parte din lumea lor, printre semizei, printre profeții și mitologie.


    Trebuie să menționez că preferatul meu este Chiron. Atât de mult îmi place de el și îmi dă același sentiment al profesorilor și adulților din Harry Potter, ca Sirius și Lupin. Cred că Percy Jackson nu ar fi fost la fel fără personajul acesta, așa cum nu ar fi fost la fel fără acest trio minunat: Percy, Grover și Annabeth!


   Și de această dată povestea a fost magică, deși la fel de simplă și cu același stil de scriere dedicat copiilor, dar l-am iubit la fel cum am făcut-o și cu primul volum și am trăit fiecare aventură cu cei trei semizei dragi care fac ca această poveste să fie atât de minunată!


   Mitologia greacă va fi mereu o slăbiciune a mea, pentru că mă fascinează și pentru că aș citi mereu despre ea și despre toate legendele care au dat naștere atâtor povești superbe pe care le-am citit și sunt sigură că mai sunt o mulțime care așteaptă să fie descoperite!


   Cum am spus și în prima recenzie, sper ca indiferent de vârsta voastră să îi dați lui Percy Jackson o șansă și să pătrundeți în lumea creată de Rick Riordan în care vă veți simți încă o dată copii. Cred că lecturile de acest gen au un strop de sclipire care ne dovedesc că merită citite!


   Până data viitoare, vă doresc să aveți parte de lecturi magice, dragilor! Nu uitați să citiți tot ce vă pică în mână, nu uitați să dați o șansă tuturor cărților pe care le întâlniți!

   



Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Seria Percy Jackson este publicată la Editura Arthur.
O puteți achiziționa de pe site-ul editurii, de pe CartepediaLibrex sau de pe Libris
Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii