Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Începutul de Lexi B. Newman

   Titlu: Insula delincvenților


   Autor: Lexi B. Newman


   Editura: Stylished


   Nr. Pagini: 383


   Punctaj: 4.5


   Seria Insula delincvenților:

   1) Începutul 

   2) Întoarcerea (recenzie)

   3) Renașterea (recenzie)


   ,,Îl simt alunecând în subconștientul meu, iar eu sunt atât de pregătită să mă predau lui, încât acest lucru reușește să mă înspăimânte. Sentimentele mele au o intensitate înfiorătoare. M-ar putea face zob când mă aștept cel mai puțin, m-ar putea distruge în atât de multe feluri. ”


   KJ. Collins este o adolescentă problematică, iar după ce amenință un coleg cu o armă, aceasta este aruncată de mama ei direct pe insula delincvenților, la centrul de reeducare J. R. S. Maui, loc care este departe de a se compara cu o vacanță pe o insulă exotică.


   Când KJ. ajunge aici, înțelege că totul va fi un infern. Obligați să poarte aceleași haine, cu dușuri la comun, pedepse, mâncare proastă și nopți petrecute la carceră, acesta devine cel mai mare coșmar al ei.


   Primul lucru pe care îl aude este acesta: să nu ai încredere în Drake Monroe și să nu îi rămâi niciodată datoare! Dar KJ. are un caracter rebel, iar ea iubește să trăiască viața periculos, așa că atunci când îl vede pe Drake, unul dintre cei mai arătoși tipi din Maui, ea sare la propriu pe el.


   Dorind să demonstreze că Monroe nu o sperie ca pe restul oamenilor de acolo, aceasta îi aterizează în poală și face show printre rândurile deținuților adolescenți.



   După ce sunt închiși amândoi, între ea și Monroe se precipită lucrurile și realizează că se simte atrasă de cel mai rău dintre cei răi. Zi de zi, KJ. alege să intre în belele și să întoarcă toți paznicii împotriva ei. Ea uită deja numărul orelor petrecute la cerceră și continuă să se furișeze din cameră pentru a-l vedea pe Drake de fiecare dată când are ocazia.

   Ea face toate astea în ciuda protestelor colegelor ei de cameră care au avertizat-o de la bun început că Monroe îi va fura mințile și apoi o va distruge. Drake Monroe este cel care are cele mai multe relații în afară, este cel care îți poate face rost de orice, iar astfel, jumătate din Maui îi este datoare.

   Totul se complică atunci când Alrick, paznicul tânăr care apare de fiecare dată între ea și Monroe, dezvoltă o obsesie pentru ea. Cel mai rău este că toți cei din Maui știu că Alrick este un violator și multe fete au trecut prin mâinile lui. Numai că KJ. are o dorință nebunească de a atrage asupra ei pericole ce i-ar putea distruge viața.

   ,,-Nu inteleg dacă ești proastă de-a binelea sau dacă îți place să trăiești periculos, mormăie la un moment dat. Sau dacă... te-ai îndrăgostit și de el, nu doar de Monroe.

 Ultima variante mă face să-mi pun mâinile în cap de groază. Chiar dacă refuz să cred asta, ghemul din pieptul meu mă face să fìu nesigură.”



   Numai că lucrurile se complică atunci când KJ. află că între Drake Monroe și Mason Alrick există o legătură încă dinainte ca aceștia să ajungă la Maui. Iar curând, cei doi îi intră în minte și o bulversează atât de rău, încât nu știe ce să mai creadă. Cine este cu adevărat violatorul colegelor ei de cameră?

   La mijloc există o minciună...însă cine este cel care o spune? E nevoie de timp pentru ca KJ. să își dea seama cât de mult s-a înșelat. Iar acum, în cine mai poate avea ea încredere?

   ,,-Lumea vorbește, mormăi. Crezi că, dacă i-ați dezbinat o să le și închideți gura?

-Cred că vorbești în continuare prostii, mi-o retează senin. Nu te juca cu nervii mei, KJ. Nu e o mișcare

 inteligentă.

 -Nu mi-e frică de tine, Alrick.

 Afirmația mea nu e întocmai adevărată. Mi-e frică de el, dar intenția mea este să-l fac să creadă că nu mi-e. Timpul petrecut aici m-a învățat că persoanele ca el vor ca victimele să fie speriate. Să le fie teamă de ei.”



   Până în ziua în care KJ. va afla tot adevărul, viața ei va fi deja schimbată. Îndrăgostită de bărbatul de care nu se aștepta vreodată că se va îndrăgosti, amenințați de prezența celui mai rău din Maui, având deja prea multe de pierdut, ei primesc o ultimă lovitură.

   Însă întrebarea este: cine este de fapt cel mai rău? Alrick sau Monroe? Care este trecutul lor și cum îi vor distruge viața lui KJ.? Finalul ne aduce cu el o dezvăluire și o dramă care se putea întâmpla numai pe Insula delincvenților, locul din care nimeni nu a scăpat vreodată.

   Până acum.

   Experiența mea cu autorii români nu a fost tocmai una fericită, de aceea cred că înțelegeți de ce îmi era teamă să încep această carte, de la un autor cu care nu făcusem cunoștință până acum, dar de care auzisem multe lucruri bune. Nu era prima oară când se întâmpla așa și aș fi fost dezamăgită, în ciuda părerilor bune pe care le auzisem.

   Numai că Lexi B. Newman a venit ca un șoc după atâtea cărți slabe scrise de autori rămâni. Auzisem multe lucruri de Insula delincvenților și am zis să bifez și autorul român al penultimei luni a anului. Așa că am început primul volum și am fost pur și simplu șocată!

   Pe lângă faptul că povestea m-a prins din primele cincizeci de pagini, pe lângă KJ. care îmi plăcea foarte mult, aveam deja parte încă de la început de foarte mult umor! Dar ăsta era numai începutul. Nu mă așteptam la tot ce avea să urmeze.

   Dintre Alrick și Monroe, tot ce pot spune este că i-am plăcut mult pe amândoi. Am fost și eu la fel de vrăjită ca și KJ., însă nu vă voi spune care dintre ei este personajul negativ și care este cel pozitiv. Tot ce pot spune este că cel pozitiv mi-a plăcut enorm de mult, cu toate că nu scot din calcul posibilitatea ca în volumele viitoare să se schimbe totul încă o dată!

   Cartea scrisă de Lexi B. Newman a fost o continuă intrigă, o continuă acțiune incertă pe care am parcurs-o împreună cu amica mea, adrenalina. Mi-a plăcut foarte mult că de fiecare dată când credeam că am aflat adevărul, ceva se schimba în poveste, iar apoi bănuiam ce se va întâmpla fix cu o pagină înainte. 

   Finalul m-a lăsat în același șoc, curioasă și nerăbdătoare să aflu ce se va mai întâmpla mai departe cu KJ., unul dintre cele mai nebune personaje pe care le-am întâlnit vreodată! Mă bucur că acest volum mi-a depășit așteptările și mă bucur că am mai descoperit un autor român bun și tot ce sper este ca și restul volumelor din Insula delincvenților să fie cel puțin la fel de bune!

   Probabil mă așteaptă o întreagă călătorie cu această serie și sper ca și în continuare să am parte de suspans, întorsături de situație și de scene tensionate și înfocate între personaje!

   Sper că v-am făcut curioși cu această recenzie, iar până data viitoare, vă doresc lecturi cât mai magice, dragii mei!


Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Puteți achiziționa cărțile scrise de Lexi B. Newman de pe site-ul editurii Stylished, acolo unde sunt publicate.


Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii