Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Întoarcerea de Lexi B. Newman

   Titlu: Întoarcerea


   Autor: Lexi B. Newman


   Editura: Stylished


   Nr. Pagini: 302


   Punctaj: 4/5


   Seria Insula delincvenților:

   1) Începutul (recenzie)

   2) Întoarcerea 

   3) Renașterea (recenzie)


   ,,Singurul lucru pe care l-am făcut greșit a fost să o iubesc atât de mult.”


   K.J a făcut tot posibilul să se întoarcă în J.R.S Maui, centrul de reeducare din care a ieșit cu doar o lună în urmă. Gândul că și-a lăsat iubitul acolo, alături de Drake Monroe, este de ajuns să o facă să își dorească să îl omoare pe Drake.


   Dar Mason Alrick se pare că nu mai este aceeași persoană pe care ea a lăsat-o acolo. De când a încheiat o înțelegere cu Monroe pentru a o scoate pe K.J de acolo, viața lui s-a schimbat de la o extremă la alta.


   Șocul pe care îl are K.J atunci când îl vede, nu e nimic pe lângă șocul pe care îl va avea mai târziu, când trebuie să ia cea mai complicată decizie a vieții ei.  La doar șaptesprezece ani, K.J iubește sincer și profund. Dar poate o iubire născută într-un infern ca Maui să reziste în fața timpului și a pericolului care îi amenință.



   ,,Deja simt cum devine cel mai negru coșmar al meu și mai știu că asta o să-mi aducă o groază de probleme. Ai crede că îmi plac problemele, că acestea îmi făc viața mai palpitantă, dar nu-mi plac cele care îl implică pe Monroe. Sunt niște probleme ale căror consecințe sunt greu de suportat.”


   Totul este o continuă întorsătură de situație, totul e plin de secrete și de povesti adânc îngropate care nu ar trebui scoase la iveală. Totul e ascuns, dar nu atât de bine ascuns, căci atunci când K.J află adevărul, e gata să facă orice pentru a-și scoate iubitul din Maui.

 

   Norocul ei este că Miles Brown apare în viața ei exact la timp pentru a o ajuta pe aceasta și pe Mason. Dar cine este acest tip misterios care pare că are tot mai mulți ași în mânecă? Și de ce își dorește atât de mult să o ajute pe K.J?


   Numai că nimic nu e atât de simplu. Și dacă totul nu este decât o cruzime a destinului? Dacă și cei mai mari demoni sunt de fapt variante ale copiilor speriați care au fost cândva și care au fost nevoiți să devină puternici?

 


   Aventura lor este gata să ajungă la sfârșit. Dar...


   Nimic nu este ceea ce pare. Un glonț poate fura o iubire, un incendiu poate distruge zeci de suflete, iar o minciună poate schimba vieți. Ce se va întâmpla cu cei trei oameni distruși care au ajuns să lupte în tabere diferite dar care se aseamănă mai mult decât ar crede?


   Deși primul volum a fost mai delicios, acesta a fost plin de suspans, de adrenalină și de întorsături de situație care m-au șocat de fiecare dată. Ce am învățat despre aceasta serie este faptul că nimic nu este ceea ce pare. Pe cât de mult l-am urât pe Drake Monroe la finalul primului volum, pe atât de confuză m-a lăsat finalului acestuia.

 

   Insula Delincvenților transmite atâtea emoții și atâtea sentimente contradictorii, ascunde atâtea fapte crude printre scenele fierbinți și emoționante, uimește, fascinează și cucerește inimi! În primul volum, l-am adorat pe Drake, acum l-am adorat pe Mason, iar șocul de la început mi-a rupt câteva lacrimi amare. Nu mă așteptam să plâng la seria asta, dar nu mă așteptam nici la atâta dramă.


   Se pare că în final, cu toții sunt niște suflete distruse, pline de cicatrici, îngenunchiați de iubire și blestemați. Maui este infernul, iar protagoniștii sunt îngerii transformați forțat în diavoli. Am citit aceste volume precum am respirat, le-am devorat pur și simplu!


   Deși de fiecare dată înot într-o confuzie contiună legată de cine sunt personajele pozitive și care sunt cele negative, de data asta, l-am adorat și mi-a plăcut de Miles Brown încă de prima oară când a apărut!

 

   Recomand din suflet această serie, numai că simt că retrăiesc experiența de la recenzia de la Corupt. Nu cred că este o serie pe care să o aprecieze toată lumea, este o serie dedicată celor care iubesc acest gen, pentru că, dragilor, Insula Delincvenților este violentă, agresivă, incendiară și scandaloasă!

 

   Așa că ce spuneți să facem o călătorie pe insula unde a început drama lui K.J? Sper că v-am făcut curioși, sper că îi veți da o șansă acestei autoare, pentru că sunt mândră că avem și noi scriitori talentați care reușesc să se strecoare fix în inimile noastre! Până data viitoare, până la următoarea recenzie, vă doresc lecturi magice, dragilor! 



Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Puteți achiziționa cărțile scrise de Lexi B. Newman de pe site-ul editurii Stylished, acolo unde sunt publicate.


Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii