Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Renașterea de Lexi B. Newman

   Titlu: Renașterea


   Autor: Lexi B. Newman


   Editura: Stylished


   Nr. Pagini: 383


   Punctaj: 5/5


   Seria Insula delincvenților:

   1) Începutul (recenzie)

   2) Întoarcerea (recenzie)

   3) Renașterea 


,,Când m-am îndrăgostit prima oară, simțeam că totul prinde viață. Acum constat că prima și ultima mea dragoste e un coșmar, de fapt.”


   Odată cu incendiul de la J.R.S Maui, totul a fost distrus. Însă nu putem spune că viața lui Drake Monroe s-a încheiat acolo. Deși ne-am fi așteptat ca el să rămână în instituția pe care a incendiat-o, cumva, Monroe găsește mereu o portiță de scăpare.

 

   Acum, el s-a internat în spitalul Kula, un loc special pentru cei care au probleme psihice. Locul în care Holly a stat închisă opt ani. Închis aici, Drake are tot mai multe coșmaruri cu prima lui iubire, cea care s-a sinucis din cauza lui.

 

   Deși Monroe a purtat masca unui monstru, acum este dezbrăcat de toate secretele lui și ne este arătat ceea ce au ascuns acestea în tot acest timp: o inimă frântă, însângerată. Holly a fost iubirea vieții lui, iar el a căutat-o în fiecare femeie.

 

   Dar niciodată nu a mai iubit, iar când a crezut că a făcut-o, el nu a fost iubit înapoi. Așa că acum, când coșmarurile sunt tot mai violente, Drake s-a internat în Kula cu o nouă identitate, având-o și vorbind doar cu psihiatria lui.

 


   Marele Monroe nu mai are pe nimeni. Asta până când o cunoaște pe Charlie, o tânără roșcată internată de multă vreme aici, un nou infern pentru Drake, o nouă asemănare izbitoare cu K.J și cu Holly, o nouă aducere amintire a celei mai mari suferințe a vieții lui.

 

   ,,Ea este cea care mă ridică. Îmi cuprinde chipul între palme și mă sărută dulce pe buzele care acum au gustul ei. Și acum mă întreb. Cum am putut vreodată să cred că aș putea să o înlocuiesc.”


   Bântuit de vină și remușcări, Drake găsește alinare în prezența lui Charlie, iar ușor ușor, aceasta îi întoarce sentimentele. S-ar părea că pentru prima data de la Holly încoace, Drake poate avea o relație normală. Numai că sanatoriul și Charlie ascund niște secrete care s-ar putea să îi distrugă sănătatea mintală lui Drake.

 


   Trecutul se lovește fulgerător de prezent, și, cel mai rău e că cei mai mari dușmani ai lui Drake apar în viața lui din nou. Istoria este pe cale să se repete. Acum când Drake este cel mai aproape de fericire, trebuie să ia o decizie. Și oare își va putea apăra sufletul pereche de cei pe care cândva i-a numit prieteni?

 

   ,,Nu contează ce trecut am, ce păcate am adunat de-a lungul celor douăzeci și trei de ani ai mei și nici ce păcate urmează să mai adun, atâta timp cât o iubesc așa cum n-am iubit niciodată. Știu sigur că acum aș face pentru ea orice.”


   Șoc după șoc, secret după secret, toate sunt dezvăluite și îi lasă pe Drake și Charlie dezgoliți de scutirile pe care le poartă de mult prea mult timp. Poate iubirea lor să reziste celor mai mari amenințări care au existat vreodată în viața lui Drake Monroe?

 

   Superb! Pur și simplu superb! Nu aș fi crezut vreodată în primul volum că voi ajunge la acest final, că după toate prin câte au trecut personajele și, în același timp și eu, împreună cu ele, totul va ajunge la un astfel de deznodământ.

 

   Am plâns foarte rău la final și mi s-a rupt tot sufletul pentru Drake, dragul meu Drake Monroe pe care nu l-aș fi văzut vreodată atât de distrus, de bun și de frumos în toată suferința lui. Nu mă așteptam ca acest volum să fie despre el, însă acum, după ce am terminat seria, a devenit volumul meu preferat!


   Câte aventuri, câte scene pline de suspans pe care abia puteam să le citesc, câtă dragoste, câte drame și câtă nebunie am întâlnit în această poveste!


   Îmi e foarte greu să îl privesc pe Monroe ca pe o persoană bună, așa cum îmi e imposibil să înțeleg cum poți ierta o astfel de persoană după tot ce a făcut. Însă aceste cărți au darul de a se juca cu mintea cititorilor și de a le întoarce sentimentele pe toate părțile.


   Au fost câteva secvențe la care mă așteptam, însă nu au lipsit întorsăturile șocante de situație nici din acest volum, iar acum, după ce am terminat seria, realizez că povestea asta mi-a marcat sufletul. Pot să număr pe degete de câte ori am pățit asta cu cărțile scrise de autori români și mă bucur din suflet că i-am oferit o șansă acestei scriitoare talentate!


   Finalul a fost pe cât de neașteptat, pe atât de frumos și emoționant și am terminat această poveste cu ochii în lacrimi, privind în ceață cum întorceam și ultima pagină. Tot ce pot spune este că recomand din toată inima Insula delincvenților și sper ca lumea să ofere șanse și autorilor români, pentru că și printre aceștia se află talente uriașe!


   Vă las cu K.J Collins și cu Drake Monroe, personajele mele preferate care sper să e joace și cu emoțiile voastre la fel cum au făcut-o cu ale mele. Nu uitați să oferiți șanse tuturor cărților care vă ies în cale, iar până data viitoare, vă doresc lecturi magice, dragilor!



Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Puteți achiziționa cărțile scrise de Lexi B. Newman de pe site-ul editurii Stylished, acolo unde sunt publicate.


Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii