Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Profeția de Jennifer L. Armentrout

   Titlu: Profeția


   Autor: Jennifer L. Armentrout


   Editura: Corint, colecția Leda Edge


   Nr. Pagini: 363


   Traducere: Iulia Dromereschi


   Punctaj: 5/5


   Seria Titanii:

   1) Întoarcerea (recenzie)

   2) Puterea (recenzie)

   3) Lupta (recenzie)

   4) Profeția


   ,,Istoria se repetă...Prețul trebuie plătit...Sfârșitul se apropie, iar profeția se va împlini! ”


   Acum că au aproape tot ce au visat vreodată, Seth și Josie trebuie să mai facă o ultimă mutare. Titanii trebuie îngropați fără a fi omorâți, căci dacă i-ar omorî, echilibrul lumii ar fi distrus încă o dată, iar Seth nu mai este aceeași persoană.

 

   Ucigașii de zei trebuie să dispară și trebuie să găsească o modalitate de a-i îngropa pe Titani, iar asta cât mai repede, până când nu se va ridica Cronos împotriva lor.

 

   Pentru Seth, Josie și copilul lor nenăscut reprezintă totul! Și-ar da și viața pentru ei. Acum fiind zeu, el poate lua o decizie care ar putea rezolva totul. Numai că acesta are două variante. Poate face lumea un loc mai bun sau un loc mai rău, poate fi un model de urmat pentru copilul lui, sau poate fi un antiexemplu egoist.



   Totul stă în mâinile lui și ale lui Josie care trebuie să își îndeplinească destinul, trebuie să sfârșească lucrul pentru care s-a născut. Furioasă pe Apollo și pe deciziile sale, Josie se trezește în punctul în care poate pierde tot. Ea și Seth se află la cumpăna vieții și iubirii lor, iar viitorul se anunță atât de întunecat și de dureros, încât nici măcar dispariția Titanilor nu le-ar mai putea alina inimile.

 

   ,,Am mângâiat-o pe Josie pe obraz. Voiam să-i spun că mă voi întoarce înainte ca ea să se culce, în seara asta, dar adevărul era că nu știam ce vom găsi acolo. Putea fi un sat plicticos sau, mai rău, Titanii ar fi putut să fi ajuns deja."

 

   Pentru a salva întreaga lume, e nevoie de un sacrificiu. Dar dacă sacrificiul este mult prea mult pentru o inimă? Dacă sacrificiul îi va lăsa pe veci îndurerați? Istoria se repetă în cel mai ironic mod, iar decizia stă în mâinile lor.

 


   ,, -Iubirea nu face oamenii mai buni, de obicei. Oamenii vor să creadă asta, dar iubirea face oamenii egoiști, de multe ori. Și pentru noi, zeii, iubirea e otravă, nu dar, a zis, și nu știam cum să îi răspund. Ce ai face pentru a te asigura că se naște într-o lume mai bună. . . copilul tău?

N-am ezitat nicio secundă.

-Aș face orice."

 

   Iar Seth și-a ținut promisiunea...Oare care va fi finalul celor doi? Oare cum se va încheia povestea lor de dragoste după toate prin câte au trecut? Acum, când au totul, între ei intervine profeția și nici măcar zeii nu i se pot împotrivi...


   Nici măcar Apollo...


   Câte emoții, ce mai aventură! Nu pot să cred că în sfârșit am ajuns la final cu Titanii, seria care m-a însoțit în toți acești ani. Dezavantajul unei serii care nu e tradusă complet este așteptarea, dar un mic avantaj este că în tot timpul pe care îl aștepți între volume, simți că pur și simplu crești cu seria respectivă. Iar dacă este o serie de suflet, cum a fost Titanii pentru mine, simți că toată povestea face parte din tine și te însoțește peste tot.


   Cel puțin, așa a fost pentru mine și nu pot să cred că povestea lui Seth și a lui Josie a ajuns la final! Câtă aventură, câtă adrenalină, câte drame, emoții, fericire, lacrimi, câte am experimentat cu această serie minunată!


   Știți deja că Jennifer este una dintre scriitori mei preferați, știți că am crescut și am intrat în universul cărților cu seriile ei și știți că pur și simplu o ador! Deci cum să nu ador și acest volum, acest final incendiar și magic de serie?


   Am iubit tot volumul, tot sarcasmul caracteristic personajelor, am iubit felul în care Seth s-a transformat din arogantul Apollyon într-un zeu dulce și protector, am iubit cum a evoluat iubirea lor, dar cel mai mult am iubit întorsăturile de situație de la final.


   Am simțit că pur și simplu mă purtau cu ele, iar eu suportam schimbările așteptând tot mai mult finalul și sperând la unul fericit! 


   Deși părea aproape imposibil, ultimele o sută de pagini au fost și mai minunate și nu mă așteptam să plâng așa la acest volum. Cred că scenele mele preferate sunt cele două de la final, cea cu Seth și, desigur, cea cu Apollo! Dragul meu Apollo pe care l-am plăcut mereu, oricât de dur i-am judecat alegerile. Scena cu el mi-a rupt sufletul și mi-a frânt inima!


   Pur și simplu acest volum a avut de toate, a fost o îmbinare de genuri și de scene, de la acțiune alertă, drame și scene triste, la scene fierbinți și dulci, apoi la suspans și iar la emoții! Jennifer este o Regină, da, da, cu R mare!


   Vă rog să citiți seria asta...știți ceva? Citiți tot de la Jennifer! Citiți tot, pentru că fiecare carte și fiecare serie este o nouă aventură, pentru că este ireal câte idei diferite și povești inedite și distincte poate avea această scriitoare! Pentru mine, poveștile și personajele ei vor rămâne mereu în inima mea până când le voi reciti cu drag!


   Citiți aceste cărți, dragilor, iar până la următoarea recenzie, vă doresc lecturi și sărbători cât mai magice! Nu uitați că Seth vă așteaptă să intrați în universul lui la fel de magic!



Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks


Găsiți cărțile scrise de Jennifer L. Armentrout la Editura Corint în colecția Leda Edge.
Puteți achiziționa romanele de pe site-ul editurii, de pe CartepediaLibrex sau Libris.
Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii