Recenzie-Cinci motive să o iei de la capăt de K.A.Tucker

Traducere: Gabriela Stoica

Seria Ten Tiny Breaths:
1) Zece respirații scurte (recenzie)
2) O minciună nevinovată (recenzie)
3) În patru secunde ai pierdut totul (recenzie)
4) Cinci motive să o iei de la capăt

O minciună nevinocată îi înfățișează pe Reece MacKay și pe Ben Morris, două persoane a căror poveste începe în Cancun, poveste ce părea a fi o simplă și eșuată aventură. Dar viața face în așa fel încât îi aduce iar împreună.

Reece începe o nouă viață în Miami cu ajutorul tatălui ei vitreg, Jack. Deși este o fire rebelă și înțepată, o femeie copilăroasă cu părul vopsit purpuriu și plină pe pierceinguri, noua ei viață o obligă să se maturizeze, asta dacă vrea să rămână cu jobul pe care i l-a oferit Jack. Deși Reece are doar douăzeci de ani, aceasta a fost măritată iar acum este devastată în urma căsniciei cu Jared pe care a încheiat-o într-un mod memorabil. Acum că a început de la zero, copilaria și trecutul ei pot rămâne în urmă...cu excepția unei singure nopți dezastruoase din Cancun...

Ben a renunțat de curând la jobul său de la clubul de striptease a lui Cain, lucru ce îl aflăm încă din volumul trei al seriei, și vrea să dea o șansă meseriei de avocat, avându-l ca șef pe Jack, tatăl vitreg al lui Reece. Ben este bărbatul care are o reputație interesantă și pe care toate femeile îl doresc iar acesta are grijă ca nici măcar una să nu îi scape. Cu toate acestea, Ben pune ochii pe femeia la care nu poate ajunge, pe fiica vitregă a șefului său care i-a explicat foarte clar că relațiile amoroase între angajați sunt strict interzise. Făcând eforturi pentru a uita dezastrul din Cancun, Reece reușește să se apropie de Ben, cu toate că, trecutul amenință să îi apară în cale mult mai des decât poate ea să facă față. Repetă de fiecare dată că sunt doar prieteni dar chimia dintre ei este aproape palpabilă.

Toate variantele ei par imposibile, cu Ben care îi este din ce în ce mai puțin nesuferit dar care riscă să fie concediat din cauza ei și cu Jared care apare brusc în viața ei. Oare cât va dura până când cei doi vor încălca flagrant regulile ? Se va întoarce Reece la fostul ei soț? Cu zeci de întrebări despre trecutul ei, întrebările unei fetițe abandonate, cu suferința și nebunia ei, Reece este în viața lui Ben exact când acesta are nevoie de ea iar Ben îi întoarce favorul tocmai în momentele în care trebuie să pună la cale planurile ei diabolice împotriva bărbatului care a trădat-o. Și totuși, mai sunt ei simplii prieteni? Și oare își va coborî Ben scutul de burlac în favoarea femeii care pare să îi fie mai apropiată decât orice persoană pe care a cunoscut-o vreodată? Reece pare să îi intre pe sub piele, Ben pare să o facă să uite de umbrele din trecutul ei dar nici măcar unul dintre ei nu vrea să recunoască.

Când am început O minciună nevinovată eram prea entuziasmată de finalul celui de-al treilea volum spunându-mi că și ultimul volum al seriei trebuie să fie la fel de fascinant. Mi-a plăcut faptul că relația lor a prins încet culoare și nu a trebuit să treacă prin clișeica etapă de despărțire și de suferință înainte de a fi oficial împreună. Reece și Ben se comportă natural pe tot parcusul cărții și nu ai cum să nu îndrăgești micile scene de tachinare și de ironii aruncate dintre cei doi.

Am adorat pur și simplu peisajul casei părintești a lui Ben, livada de portocali și toată panorama ce înfățișa un loc cald, primitor și frumos, indiferent de micile inconveniente apărute în finalul poveștii lor. Povestea lui Reece și a lui Ben a prins culoare într-un mod plăcut, lejer, romantic și înfocat și sunt sigură că o să îi iubiți încă de la primele pagini. Recomand seria scrisă de K.A.Tucker  tuturor iubitorilor colecției Epic Love și celor ce îndrăgesc poveștile ce se lasă totodată cu scântei dar și cu dragoste.

Găsiți volumul la Editura Epica

Puteți achiziționa toată seria de pe Libris.ro

Lectură plăcută! :)