Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-O minciună nevinovată de K.A.Tucker


   Titlu: O minciună nevinovată

   Autor: K.A. Tucker

   Editura: Epica Publishing House

   Nr. Pagini: 361

   Traducere: Gabriela Stoica

   Punctaj: 5/5

   Seria Ten Tiny Breaths:
   1) Zece respirații scurte (recenzie)
   2) O minciună nevinovată
   3) În patru secunde ai pierdut totul (recenzie)
   4) Cinci motive să o iei de la capăt (recenzie)

   Livie Cleary este sora lui Kacey Cleary, cea care a îndemnat-o să facă ore de consiliere psihologică cu doctorul Stayner, un psiholog ieșit din tipare care o îndeamnă pe Livie să își trăiască viața de studentă, abordarea lui față de trecutului ei fiind total diferită de ceea ce se aștepta ea. Livie a ajuns la Princeton și tot ce își dorește este să învețe pe rupte pentru a a se pregăti de facultatea de medicinăși să își ia toate examenele dar în planul ei nu se încadraseră până atunci petrecerile, bărbații, shot-urile de vodcă cu jeleu sau orice altceva ce i-ar putea distrage atenția. Pentru că și doctorul Stayner o încurajează să iasă din rutina pe care și-a planificat-o, Livie merge la prima ei petrecere studențească împreună cu Kacey. 

   Acolo, Livie îl cunoaște pe Ashton, un bărbat minunat, atrăgător, sigur pe el, simțindu-se atrasă de el instantaneu, cu toate că ea nu ar recunoaște asta, în ciuda tensiunii , chimiei și scânteilor aprinși între ei încă de la prima privire pe care și-au aruncat-o.

   După o petrecere de zile mari, a doua zi, Livie se trezește lângă un bărbat superb și fermecător pe care ea nu îl cunoștea și care dormea complet gol lângă ea. În treacăt, Livie observă tatuajul pe care acesta îl are pe fesa stângă- Irlandeza. Tatuajul părea proaspăt făcut iar amintirile din seara trecută o lovesc pe Livie cu viteza unui camion. Bărbatul este tocmai Ashton și își amintește că a avut primul sărut cu el noaptea trecută și...atât. Cu o mahmureală și un gol imens în memorie, Livie vrea să știe ce înseamnă tatuajul lui Ashton și cum au ajuns ei acolo.


   După acest episod, Livie știe că trebuie să își vadă de viața ei și să învețe dar drumul continuă să i se intersecteze cu al lui Ashton. În curând, ea îl cunoaște pe Connor din Dublin iar acesta reprezintă idealul de tip pentru Livie, având toate calitățile unui bărbat potrivit pentru ea, cu excepția uneia: Connor nu e Ashton, de la care Livie nu își poate lua gândul. Uriașa coincidență este că Ashton și Connor sunt cei mai buni prieteni iar Livie știe că nu poate evita ca acesta să îi iasă în cale și știe că nu ar trebui să se încurce cu el. Ashton reprezenta toate însușirile care ar fi trebuit să o sperie pe Olivia, acesta fiind foarte popular și fiind, de asemenea, căpitanul echipei de canotaj.


   Ashton îi transmite semnale mixte, fiind uneori sigur că ceea ce îi trebuie ei este un bărbat cum e Connor, alteori, fiind incapabil să nu flirteze cu ea și să nu petreacă timp cu ea. El îi dezvăluie adevărul despre copilăria lui, faptul că și-a pierdut mama și că nu s-a înțeles niciodată cu tatăl lui iar ea realizează că Ashton se luptă din greu cu fantomele trecutului și că sub masca de bărbat popular și sarcastic se ascunde o persoană asemănătoare ei. Cu toate că acesta o avea pe Dana iar Livie este prinsă într-un triunghi amoros cu el și cu Connor, Ashton reușește să îi fie alături în cele mai grele momente și devine o parte foarte importantă din viața ei, strecurându-se în inima ei, puțin câte puțin


   Dar trecutul lui Livie este întunecat iar amintirile ei au fost închise mereu într-un colțișor al inimii ei, departe de emoții, departe de dorința de a se lăsa pradă durerii și suferinței. ,, Întotdeauna te voi face să fii mândru de mine, tati”- acestea sunt ultimele cuvinte pe care Livie i le-a spus tatălui ei. Au trecut șapte ani de la moartea părinților ei iar amintirile încă sunt apăsătoare, sufocante, făcând-o pe Livie să își dorească să evadeze.

   Când trecutul își făcea din nou simțită prezența, Livie primește o lovitură imensă. Tot ceea ce știa ea, convingerile ei, adevărul, inima ei, se fac țăndări. Atunci când trecutul lui Ashton începe să concureze cu trecutul ei, Livie este înspăimântată și se simte trădată. Tot ceea ce îi rămâne ei sunt alegerile. Dar de unde poate să știe care alegere este cea corectă? Dragostea dintre ea și Ashton părea puternică...dar dacă trecutul este mai puternic?

   După ce am citit Zece respirații scurte și am aflat că mai urmează încă trei volume, am răsuflat ușurată iar apoi am realizat care era problema. Așteptarea. A trebuit să aștept mult până a apărut O minciună nevinovată, să nu mai zic de ultimele două volume dar așteptarea a meritat. Am adorat această carte și mi-era puțin teamă că nu s-ar ridica la nivelul așteptărilor mele din moment ce îmi plăcuse atât de mult primul volum.

   Mi-a plăcut enorm de Ashton și îmi amintesc și acum că atunci când am citit cartea nu îl puteam agrea pe Connor care era în ochii mei întruchiparea unui tocilar. Nu știu de ce mi-l imaginam așa dar probabil că Ashton îmi cucerise deja inima. A fost total atipică întâlnirea celor doi cât și a doua zi, după petrecere, au fost niște scene pline de umor și de tensiune iar atracția dintre ei era aproape palpabilă între paginile cărții. L-am adorat pe Ashton. Și am adorat alintul de ,, Irlandeză”

   Știam că și Livie a rămas cu traume după accidentul părinților ei și grație doctorului Stayner, Livie are parte de toate peripețiile studenției. Doctorul a fost un personaj delicios, arma lui fiind bazată pe psihologia inversă. Mi-a plăcut enorm dragostea lui pentru cele două surori și dedicația pentru meseria sa și probabil că nu ar fi fost o carte la fel de interesantă fără micile intervenții unde apărea și el. 

   Mi-a plăcut, de asemenea, toată atmosfera și toate scenele ce țineau de distracția și nebunia pe care o presupune studenția. Nu mă așteptam la întorsătura de situație din final iar uimirea și surpriza ultimelor câteva zeci de pagini au plasat cartea asta într-un loc plin de sclipici în inima mea. S-a dovedit că Ashton avea propriii demoni ai trecutului dar numai împreună puteau să îi înfrunte. Ten Tiny Breaths este o serie care merită cu adevărat, fiecare volum având ceva aparte iar O minciună nevinovată este, fără doar și poate, o carte minunată plină de sarcasm și de distracție!

Seria este publicată la editura Epica Publishing House

O puteți achiziționa de pe site-ul editurii sau de pe Libris.ro
Lectură plăcută, dragilor! :)








Trimiteți un comentariu

0 Comentarii