Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Zeul dorinței de Katee Robert

   Titlu: Zeul Dorinței 

   Autor:Katee Robert 

   Editura: Bookzone 

   Nr. Pagini: 398

   Traducere: Oana Badea 

   Punctaj: 4.5⭐/5⭐

   Seria Dark Olympus:

   1) Zeul infernului (recenzie)

   2) Zeul dorinței

   3) Wicked beauty

   4) Radiant Sin

   5) Cruel seduction

   6) Midnight ruin

   7) Dark restraint

   8) Sweet Obsession

   9) Tender Cruelty

   10) Untitled

,,Chiar sunt cel mai norocos nenorocit din Olimp.”


   Totul în orașul Olimp este periculos, toți zeii sunt parșivi, iar intențiile ascunse sunt prezente pretutindeni între relațiile zeităților. Însă numai câțiva zei poartă cu ei un pericol și induc teamă aparte oriunde merg, iar Eros este unul dintre ei. 

   Fiul Afroditei este asasinul ei personal, iar aceasta este motivul pentru care zeul este întotdeauna singur. Cu toții se feresc de furia celor doi, și nimeni nu îndrăznește să chestioneze crimele făcute în numele Afroditei. Așadar, nimeni nu se stinge de Eros. 

   Însă atunci când în turnul Dodona, la una dintre petrecerile organizate de zei, apare tocmai Eros rănit, Psyche nu se poate abține să nu îl ajute. Fiică Demetrei este exact ca surorile ei, exact ca Persefona, răzvrătită în fața celor Treisprezece, dar atrasă de întunericul lumii din Olimp. Și, asa cum era de așteptat, cei doi ajung imediat în lumina reflectoarelor.

   Astfel, cea care acum se afla la rând pentru titlul de Hera, devine ținta principală a Afroditei. Însă ceva din Eros nu îl lasă ca de data aceasta să urmeze ordinele mamei sale. Ceva din sufletul lui întunecat nu îi îngăduie să îi aducă mamei sale inima celei care i-a bandajat rănile la petrecerea din turn.

   Așa că le rămâne un singur plan: să o lege pe Psyche de el, astfel încât Afrodita să nu o mai poată atinge. Însă cum vor face acest lucru?

   Ei bine, ceva ne spune că Psyche va avea același destin ca sora ei, Persefona.

   Și tocmai acesta este motivul pentru care Psyche va afla că sub masca de asasin a lui Eros se află, de fapt, un suflet de copil îngenunchiat de cruzimea Afroditei.

   Și poți oare repara un copil de zeu distrus care astăzi este zeul cruzimii... dar și zeul dorinței?

   Ei bine, nu mă așteptam ca și acest volum să fie la fel de bun ca primul. Seria aceasta a venit ca o totală surpriză și nu îmi vine să cred cât de dor îmi era de niște cărți cu zei. Cu toate că am tot citit Lore Olympus...

   Însă îmi era dor de o serie exact ca aceasta. În acest volum, Psyche și Eros sunt mult mai diferiți de acei zei despre care am citit de atâtea ori, însă era de așteptat să trebuiască să mă pliez pe genul lui Katee Robert.

   Poate că Hades și Persefona sunt preferații mei, însă și acest volum m-a ținut că pe ace și m-a făcut să citesc pe nerăsuflate povestea până la ultima pagină! Ce să mai...are talent și scriitoarea asta. O adăugăm pe lista de autori buni. 

   Deși speram la un final mai dramatic, tot parcursul celor doi zei m-a făcut să îi îndrăgesc foarte mult, cu tot cu aroganțele lor demne de nebunescul Olimp. Cred că știam deja că am o slăbiciune pentru fiicele Demetrei. 

   Poate că sunt subiectivă, fiind fană a legendelor grecești și cunoscând toți zeii, dar sunt sigură că oricine ar fi atras de aceste cărți și de personajele construite pe baza celor mai controversați zei. 

   Însă acest lucru rămâne de văzut. Vă las pe voi să participați la petrecerea din turnul Dodona și sper să vă placă cel puțin la fel de mult cum mi-a plăcut și mie! 

   Mulțumesc că îmi citiți recenziile, dragilor! Vă doresc lecturi magice și o toamnă minunată tuturor!


   Cu dragoste,

   Ruxandra de la Angels From Books

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Cartea este publicată și o puteți găsi la editura Bookzone.

De asemenea, o puteți achiziționa de pe site-ul editurii.

Lectură plăcută, dragilor! 😊


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii