Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Zeul Infernului de Katee Robert

   Titlu: Zeul Infernului 

   Autor: Katee Robert 

   Editura: Bookzone 

   Nr. Pagini: 398

   Traducere: Oana Badea 

   Punctaj: 4.5⭐/5⭐

   Seria Dark Olympus:

   1) Zeul infernului

   2) Zeul dorinței

   3) Wicked beauty

   4) Radiant Sin

   5) Cruel seduction

   6) Midnight ruin

   7) Dark restraint

   8) Sweet Obsession

   9) Tender Cruelty

   10) Untitled


,,-Dar acum eşti liberă.
-Ştiu că sunt liberă, spun eu, respirând sacadat. Şi fiindcă sunt liberă, am ales asta. Ne-am ales pe noi.”


   Viața Persefonei Dimitriou era perfectă. Trăia în frumosul Olimp condus de către Cei Treisprezece zei, alături de surorile ei și de mama sa, Demetra. Dar oricât de frumos ar fi traiul în Olimp, Persefona are un plan bine pus la punct de a fugi departe de toată această lume după ce trece ziua ei și împlinește 23 de ani. 

   Ei bine, cel puțin, avea un plan până ce Demetra să o promită atât de meschin lui Zeus. Cunsocut ca cel mai dur soț, se vehiculează în tot Olimpul că Zeus și-a ucis fiecare soție, iar Persefona nu are de gând nici să devină noua Hera, nici să îl lase pe Zeus să pună mâinile pe ea.

   Așa ca la petrecerea anunțării căsătoriei lor, zeița fuge disperată de-a lungul râului Styx, trecând podul, acolo unde o întâmpină întunecatul Hades, conducătorul lumii de jos.

   Până acum, Hades era un mit, iar bărbatul minunat din fața ei nu are cum să fie acel Hades din poveștile tuturor, acel Hades urât de către Cei Treisprezece. Însă nici nu mai contează acum când cea mai mare amenințare pentru Persefona este Zeus. Nimeni nu poate fi mai îngrozitor decât el. 

   Cu picioarele sângerând, tremurând după trecerea Styx-ului, Persefona de prăbușește în brațele lui Hades, știind că oamenii lui Zeus nu vor trece niciodată de această parte a râului. 

   Vedeți voi, există o istorie sângeroasă și un tratat care desparte lumea de sus și lumea de jos de acest râu, iar cele două părți menționate nu mai sunt în siguranță o dată ce au trecut în partea opusă.    Persefona știe că nimeni nu va veni după ea aici. Iar Hades știe că nimic nu putea spori ura dintre el și Zeus mai tare decât această întâmplare. 

   Odată ce Persefona decide să rămână de bunăvoie în lumea de jos până la ziua ei, tratatul nu este încălcat. Iar ca Zeus să fie scos din minți, cei doi trebuie să lase impresia că între ei se întâmplă mult mai multe lucruri... 

   Și de ce să nu profite amândoi de acest plan? Persefona şi Hades fac o înțelegere, iar timp de trei luni se vor putea bucura unul de prezența celuilalt, mai ales că spionii lui Zeus vor merge să raporteze tot ce văd în casa zeului. 

   Însă lucrurile se complică, iar Persefona realizează că planul ei nu mai este lucrul pe care și-l dorește cel mai mult pe lumea asta. Oare așa se simte când te îndrăgostești de Zeul Infernului

   Nu mă așteptam niciodată ca această carte să fie atât de bună! Sunt ani de zile de când am salvat pdf-urile în engleză pe Pocketbook-ul meu, însă abia acum am ajuns să încep aceasta serie și, neașteptat, chiar în română.

   Trebuie să spun că traducerea este impecabilă și nu eram deloc pregătită pentru o carte de acest gen, tradusă deloc jenant, cu un limbaj aproape perfect pentru acest gen literar. 

   Mereu Legendele grecești au fost o mică obsesie pentru mine, așa că de fiecare dată când văd o poveste care îi are ca și protagoniști pe celebrii zei din Olimp, aceasta ajunge pe rafturile mele! 

   Persefona cea răzgâiată și rebelă, obraznică și puternică din această carte mi-a plăcut foarte mult. Cu toate că de multe ori era ,,too much". Sunt destul de sigură că Persefona nu era portrerizată în legende cum e varianta ei din Neon Gods. Însă e destul de clar că Katee Robert a adaptat-o acestui gen...

   De Hades nu prea am ce spune atât de extravagant încât să înțelegeți cât de mult mi-a plăcut de el. Orice Hades e un crush pentru mine...Iar acest Hades este exact acel personaj masculin perfect care se aseamănă cu preferații mei din cărțile mele preferate. 

   Toată tevatura din turnul Dodona m-a scos din sărite, ceea ce mă face încă o dată să spun cât de bine a scris Katee Robert această carte și cât de bine a creat personajele. 

   Deși anumite secvențe și trăsături ale lui Hades mi-au adus aminte de Fifty Shades of Grey, există o anumită notă originală în Neon Gods, mai ales că finalul este unul neașteptat. Puteam să jur că se va continua totul în volumul doi și tocmai din acest motiv a părut puțin grăbit totul în deznodământ, însă acesta e doar un aspect micuț. 

   Ceea ce contează e că Zeul Infernului este una dintre cărțile din acest an care m-au ținut captivă între pagini până la final. Și de ce să nu fiți și voi absorbiți de o poveste care are loc pe malul râului Styx, în lumea de jos, acolo unde Zeul întunericului pândește? Sunt convinsă că veți adora această poveste. Pe Hades sigur îl veți adora! 

   Mulțumesc că mi-ați citit recenzia, dragilor! Vă doresc lecturi magice tuturor! 

   Cu dragoste,

   Ruxandra de la Angels From Books


Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Cartea este publicată și o puteți găsi la editura Bookzone.

De asemenea, o puteți achiziționa de pe site-ul editurii.

Lectură plăcută, dragilor! 😊


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii