Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Dulce casă de Tillie Cole

   Titlu: Dulce Casă

   Autor: Tillie Cole 

   Editura: Litera 

   Nr. Pagini: 329

   Traducere: Irina Stoica 

   Punctaj: 5⭐/5⭐


,,Îndrăgostiţi loviţi de soartă.
Nu m-am putut abţine și îmi scăpă un chicotit la acel gând
-De ce naiba râzi acum, Shakespeare? mă întrebă Romeo, din zâmbetul lui larg radiind fericire pură.”


   Molly Shakespeare este o tânără sclipitoare, cu toate că viața nu a fost deloc blândă cu ea. La doar douăzeci de ani, se aruncă direct în valurile agitate ale vieții din Statele Unite, la Universitatea din Alabama.

   Citește clasici și iubește să învețe, este incredibil de inteligentă și știe ce își dorește de la viață. Numai că este singură pe lume, iar traiul ei nu a fost niciodată cel mai strălucit. 

   Astfel, Molly ajunge într-un loc nou, plin de oameni noi care, aparent, iubesc fotbalul foarte mult. Și mai exact, unde toți iubesc jucătorii de fotbal. 

   Aici îl cunoaște Molly pe Romeo Prince, vedeta echipei de fotbal american a universității. El este primul care îi atrage acesteia atenția în prima lor seară în frăția universității, el este cel mai dorit băiat și cel mai atrăgător. Însă asta nu înseamnă nimic pentru Molly. Ea nu iubește fotbalul și nu plănuiește să se lege de oameni care o pot ține blocată într-un singur lor. Pentru că Molly a învățat întotdeauna să fugă. Iar aceasta știe că anii petrecuți în Alabama sunt temporari.

   Numai că destinul nu ascultă planurile nimănui, iar atunci când Romeo începe să se ciocnească de ea cu fiecare ocazie, Molly începe să simtă pentru acesta ceva ce nu credea că va mai simți prea curând.


   Jucătorul blond, cu păr lung și piele bronzată, vedeta care apare la toate știrile sportive locale, nu pare deloc persoana potrivită pentru Molly Shakespeare, fata care urăște să iasă în evidență și care nu are nimic pe lumea asta.

   ,,Esti pur și simplu. Cumva, tu aduci pace în lumea mea complet sucită. Tu mă înţelegi; nimeni n-a făcut-o până acum. E atât de simplu.”

   Însă cele mai strălucite nume și minți ascund mereu cele mai întunecate povești, iar ea și Romeo par să aibă mult mai multe în comun decât această legătură ironică de nume. Să mai spun că al doilea ei prenume este Julieta? Dacă nici acesta nu e destinul...

   Însă, în cele din urmă, vor avea oare cei doi destinul tragic al celebrilor Romeo și Julieta?


   Tillie Cole este una dintre scriitoarele mele preferate, însă eram obișnuită cu poveștile ei sfâșietoare și, oarecum, mă așteptam la ceva similar și de data aceasta. Numai că Dulce casă a fost o surpriză așa cum am avut la Jennifer L. Armentrout și la Colleen Hoover. Se pare că unele scriitoare pot scrie povești diferite, încadrate în genuri diferite, dar de fiecare dată făcându-o briliant de bine!

   Romeo și Molly Julieta mi-au intrat pe sub piele exact ca protagoniștii poveștilor mele vechi și preferate de dragoste pe care le recomand mereu. Adică mi-au oferit familiaritate unor cărți care sunt scrise genial!

   De la asocierea numelor lor și până la poveștile din copilărie și întâmplările dramatice prin care au trecut, Dulce casă a devenit deja una dintre cărțile pe care cu siguranță le voi recomanda din toată inima! 

   Nu numai că am fost prinsă cu totul în acțiunea dulce din această carte, dar am empatizat cu Romeo și Molly exact cum o făceam la cărțile scrise de Colleen, Jennifer, Cassandra și multe alte autoare de suflet care au un loc atât de special pentru mine!

   Finalul este atât de intrigant, iar tot parcursul lor este mai mult decât delicios și "hot", este emoționant și plin de intrigi. Dulce casă este o altă carte de la Tillie Cole pe care, oficial, o iubesc!!!

   E tardiv să mai încerc să compar cu A thousand boy kisses și cu A wish for us, pentru că am avut o cu totul altă experiență și, deși a fost complet diferită, toate aceste povești merită cu vârf și îndesat o șansă!!! 

   Mai ales pentru întâmplarea din a doua parte a cărții...credeți-mă, trebuie să o citiți! 

   Iar dacă nici această recenzie nu vă convinge, nu știu ce o va face... 

   Până data viitoare, mulțumesc că îmi citiți recenziile, dragilor! Vă doresc lecturi magice și dacă nu vă plac clasicii, măcar oferiți o șansă acestui Romeo! 

   Cu dragoste, 

   Ruxandra de la Angels From Books


Aveți aici bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Găsiți cartea la editura Litera.
Puteți achiziționa cărțile scrise de Tillie Cole de pe site-ul editurii, de pe CartepediaLibrex sau de pe Libris
Lectură plăcută, dragilor! 😊


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii