Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Ispita cavalerului de onoare de Jennifer L. Armentrout

   Titlu: Ispita cavalerului de onoare

   Autor: Jennifer L. Armentrout

   Editura: Bookzone

   Nr. Pagini: 196

   Traducere: Oana Badea

   Punctaj: 2👼/5👼

   1) Ispita cavalerului de onoare 

   2) Ispita jucătorului (recenzie)

   3) Ispita bodyguardului (recenzie)



,,Asta e pentru totdeauna.”


   ,,Madison Daniels este sora mai mică a celui mai bun prieten al lui, singura fată de care a jurat să nu se apropie niciodată. 

   Chase Gamble este prima ei pasiune din adolescență, băiatul a cărui atenție și admirație și-o dorea cu ardoare.”

   Toată viața și-au păstrat sentimentele doar pentru ei și au ascuns totul de fiecare dată, până acum, când fratele lui Madison urmează să aibă nunta, iar totul se transformă într-o uriașă încurcătură menită să îi aducă împreună. 

   După ani buni, Chase și Madison se întâlnesc din nou și pică în mijlocul unei întâmplări total incomode când se văd nevoiți să împartă apartamentul nupțial, la nunta fratelui lui Madison. 

   Până acum viețile lor avea un cu totul alt curs, însă odată ce se reîntâlnesc, toate acele sentimente vechi, ascunse într-un sertar al inimilor lor, au renăscut. Și oare cum va decurge o noapte în apartamentul pe care aceștia trebuie să îl împartă? 

   Nu degeaba Jennifer a ales să numească acest volum Ispita cavalerului de onoare... 

   Am fost foarte curioasă de seria asta, din moment ce am toate cărțile traduse de la Jennifer L. Armentrout și nu numai, fiind una dintre scriitoarele mele preferate. Însă aveam câteva semne de întrebare legate de o serie care a fost scrisă acum mai bine de zece ani. Avea să fie bună? Este oare scrisă înainte ca Jennifer să fie populară? 

   Eram sigură că probabil nu se va ridica la nivelul celorlalte povești ale ei. Mai ales că nu știam ce poate promite o poveste de 196 de pagini, tocmai pentru că știam că fiecare volum este despre cupluri diferite, deci ce poveste poate începe și se poate și termina în nici 200 de pagini?

   Ei bine, a fost o experiență, asta pot spune, una nu tocmai entuziasmantă, pentru că aceste cărți nu au fost deloc pe gustul meu. Cred că acest volum a fost cel mai slab. Mi-am promis ca în 2024 să citesc numai cărți de care sunt sigură că îmi plac, dar se pare că a fost o mică scăpare această serie.

   E Jennifer, cum puteam ști? Însă nu am niciun motiv să o critic, având în vedere că este o serie publicată acum mulți ani. Mai mulți decât ar trebui să treacă până să traduci o serie, zic și eu...

   Nu cred că pot face o recenzie prea lungă despre o astfel de carte, așa că sper doar ca vouă să vă placă dacă îi oferiți o șansă, însă dacă vreți cu adevărat niște cărți romance minunate de la Jennifer, seria Wait for you este una dintre cele mai bune serii romance pe care le-am citit vreodată! Vi le recomand din toată inima mea! Nici nu mai zic de cărțile ei fantasy care se rezumă toate la un singur cuvânt: masterpiece! 

   Însă toți începem de undeva, nu-i așa? Mă bucur, totuși, că am oferit o șansă și acestor cărți. Vă mulțumesc că mi-ați citit recenzia, iar până data viitoare vă doresc lecturi magice, dragilor!


Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Cărțile sunt publicate și le puteți găsi la editura Bookzone.

De asemenea, le puteți achiziționa de pe site-ul editurii.

Lectură plăcută, dragilor! 😊
Semnat, Ruxandra de la Angels from books.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii