Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Ispita jucătorului de Jennifer L. Armentrout

   Titlu: Ispita jucătorului 

   Autor: Jennifer L. Armentrout

   Editura: Bookzone

   Nr. Pagini: 315

   Traducere: Mihaela Apetrei

   Punctaj: 3👼/5👼

   Seria Frații Gamble:

   1) Ispita cavalerului de onoare (recenzie)

   2) Ispita jucătorului 

   3) Ispita bodyguardului (recenzie)


  ,,El este obișnuit să dea lovitura și pe teren...și în afara lui. Asta până când o întâlnește pe ea.”


   ,,Chad Gamble este vedeta echipei de baseball Nationals, mereu pe coperta tabloidelor pentru aventurile sale de-o noapte.

   Bridget Rogers este o roșcată inteligentă care nu credea că i-ar putea cădea vreodată în plasă.”

   După ce se întâlnesc într-un club, iar seara nu se sfârșește cu bine, Chad și Bridget sunt convinși că nu se vor mai întâlni niciodată. Asta până când drumurile lor se intersectează și descoperă că acest niciodată este cam imposibil. 

   Dintr-o încurcătură nefericită, cei doi sunt surprinși de paparazzi într-o ipostază compromițătoare. Fiind un jucător de succes Chad știe că imaginea lui va fi distrusă și se vede nevoit să îi propună lui Bridget o înțelegere. 

   După lungi discuții și decizii pe care se văd obligați să le ia, cei doi ajung la un numitor comun. Chad trebuie să pretindă că ea este iubita lui pentru a-și salva reputația și contractul de milioane de dolari. Iar Bridget...ei bine, cea care se ocupă de imaginea lui Chad o are la mână cu ceva, iar aceasta nu pare să aibă de ales. 

   Totul trebuie să dureze doar o lună, timp în care nici măcar nu trebuie să-l atingă pe Chad, dar de ce să nu încerce? Oare va reuși Bridget să reziste o lună dând tuturor impresia că este iubita lui Chad Gamble fără a cădea în plasa lui?

   Până la urmă, nu toată lumea îi iubește pe frații Gamble. Sau, cel puțin, aproape toată lumea...

   Spun aproape, pentru că eu nu am căzut în plasa asta, iar seria fraților Gamble nu a fost deloc pe gustul meu. Însă, trebuie să recunosc că acest volum nu a fost deloc dezastruos, ba chiar fiind cel mai reușit dintre toate cele trei.

   Nu mai spun că l-am citit din greșeală ca fiind al treilea volum, făcând confuzie între acesta și al treilea, însă nu a contat prea mult. Nu pot spune că mi-am luat vreun spoiler masiv.

   Mi-a plăcut ideea acestui volum, mi-au plăcut replicile mult mai mult decât în restul volumelor, nemaifiind problema traducerilor ușor jenante. În câteva cuvinte, e mult mai bun. Însă nu este o poveste care să te cucerească prea mult și să te dea pe spate.

   Însă, Jennifer este una dintre scriitoarele mele preferate, deci, mă bucur, totuși, că am și una dintre primele ei serii, motiv pentru care vă spun clar să nu vă ghidați legat de această autoare după această serie. Seriile ei fantasy și seria Wait for you sunt absolut minunate și le recomand din suflet, le veți adora!

   Însă asta nu înseamnă că dacă mie nu mi-a plăcut prea mult această serie în mod special, nu vă va plăcea nici vouă această serie. Eu spun mereu să dați o șansă oricărei cărți! Așadar, mulțumesc că mi-ați citit recenzia! Vă doresc lecturi minunate, dragilor!


Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Cărțile sunt publicate și le puteți găsi la editura Bookzone.

De asemenea, le puteți achiziționa de pe site-ul editurii.

Lectură plăcută, dragilor! 😊
Semnat, Ruxandra de la Angels from books.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii