Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Hideaway de Penelope Douglas

   Titlu: Hideaway

   Autor: Penelope Douglas

   Editura: Epica Publishing House

   Nr. Pagini: 559

   Traducere: Sorin Petrescu

   Punctaj: 5⭐/5⭐

   Seria Devil's Night:

   1) Corupt (recenzie)

   2) Hideaway

   3) Kill Switch

   4) Nightfall


,,Singurii care te pot răni sunt cei pe care-i iubești.”


   În urmă cu șase ani a avut loc Noaptea Diavolului, însă pe Kai nu îl mai interesează de Rika, iubita lui Michael care a fost principala țintă a răzbunării lor până acum, căci totul s-a schimbat.

   Acum, după toată nebunia din Corupt, Damon care aproape că le-a adus sfârșitul este cel pe care îl vânează și a cărui urmă este imposibil de depistat. Însă, mai mult de atât, Damon vine la pachet cu Banks, singura fată care i-a stârnit vreodată interesul lui Kai. Ultima oară a văzut-o acum șase ani, când a înțeles că între ei există o atracție uriașă.

   Apoi totul s-a schimbat, iar acum, după atâția ani, Banks apare din nou în peisaj, iar totul între ei este la fel de periculos și de incendiar ca atunci. Totul a început cu hotelul Papa, iar astăzi Kai este gata să pună totul la bătaie ca să pună mâna atât pe Banks, cât și pe Damon.

   Însă de ce își dorește el atât de mult să îl găsească pe Damon? Și ce legătură are Banks cu cel pe care acum Kai îl urăște? Cândva ei erau Călăreții și Noaptea Diavolului era a lor, însă nimic nu durează pentru totdeauna, iar acum Noaptea Diavolului se apropie din nou...și dacă acesta e semnalul perfect pentru a scoate demonii din ascunzătorile lor?

   ,,-În umbrele orașului există un hotel numit Papa. Dărăpănat, pustiu și întunecat, locul a fost abandonat demult și înconjurat de un mister uitat. Dar nu-i așa că tu, Kai Mori, crezi că povestea despre un al doisprezecelea etaj ascuns e adevărată? Crezi în existența unui oaspete sumbru care a intrat în acest hotel, dar n-a mai ieşit niciodată. Crezi că eu pot să te ajut să-i găsești ascunzătoarea și să ajungi la el. Tu si prietenii tăi n-aveţi decât să încercaţi să mă speriați, să mă strângeţi cu ușa. Chiar dacă mă lupt să ascund tot ce simt când mă priveşti - tot ceea ce am simţit încă de când eram adolescentă - am senzaţia că lucrul pe care îl cauţi e mult mai aproape de tine decât ţi-ai fi putut închipui. N-o să-I trădez niciodată. Așa că vezi-ti de treabă! În Noaptea Diavolului, tu vei fi cel vânat.”

   ,,-Habar n-ai ce caut eu, little girl. Nu știi în ce a trebuit să mă transform ca să supravieţuiesc trei ani în închisoare, trei ani ispăşiți pentru o fărădelege pe care aș comite-o iarăși, cu dragă inimă. Nimeni n-ar trebui să vadă fiinţa care am devenit. Vreau hotelul acela, vreau să-l găsesc pe el și vreau ca toate astea să se termine. Îmi vreau viaţa înapoi. Dar, cu cât stau mai mult în preajma ta, cu atât mai mult îmi dau seama că acest nou eu e cel care am fost menit să devin. Haide, puștoaico! Nu fi laşă! Mă găsești sus, acolo, pe deal. Sunt multe căi de a intra în casa mea, dar să te văd cum o să mai ieşi...”

   Hideaway este doar începutul dramelor dintre cei patru călăreți. Iar secretul este că Hideaway este și mai wild decât Corupt...

   Aproape că uitasem de seria asa și nici nu îmi vine să cred că au mai tradus-o în română! Am atâtea cărți cumpărate sau primite fizic, încât nu m-am îndurat să continui seria asta pdf în engleză, nu a fost o prioritate. Și, recunosc, uitasem ce se întâmplase în primul volum.

   Însă mi-am recitit recenzia și mi-am amintit, am început acest volum și am aterizat fix în mijlocul nebuniei. Hideaway este și mai nebunesc, și mai ciudat și chiar și mai dark decât Corupt. Tocmai când credeam că dintre toți, Kai e cel mai liniștit. Deși acela cred că e Will, dar cine știe și volumul lui ce dubioșenii mai ascunde...

   Mi-a plăcut ideea poveștii dintre Kai și Banks și, cred că e printre puținele dăți când îmi place așa mult o carte, dar nu îmi plac protagoniștii aproape deloc. Mi-a plăcut Kai, dar fizic nu a fost pe gustul meu, Banks era prea băiețoasă, dar povestea lor a fost foarte bună. Însă nu pot să nu mă gândesc cât de nesănătoși la cap sunt toți. Poate că trebuie să mă obișnuiesc mai bine cu dark romance-ul.

   Deja mi-am dat seama că Penelope Douglas e foarte bună la genul dark romance și, de fapt, e foarte talentată în general, fiind una dintre scriitoarele mele preferate. Sunt foarte curioasă de restul seriei, dar, ca și până acum, prefer să aștept să le am fizic în română, decât să continui pdf.

   Abia aștept volumul lui Damon și chiar și pe al lui Will care a reușit să pară destul de rezervat până acum. Oare tot ce e mai bun e păstrat la final? Cine știe...

   Până atunci, sper că v-am făcut curioși de seria asta wild, sper să vă placă Penelope Douglas și sper să oferiți o șansă călăreților pentru că merită! Mulțumesc că mi-ați citit recenzia, dragilor, vă doresc lecturi magice și fascinante, la fel de fascinante ca noaptea diavolului!

   Că doar cu noaptea diavolului a început totul...

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Găsiți romanele scrise de Penelope Douglas la editura Epica Publishing House
   Le puteți achiziționa de pe site-ul editurii cât și de pe CartepediaLibrex și Libris
Lectură plăcută, dragilor! 😊

Semnat, Ruxandra de la Angels From Books

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii