Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Focul care ne unește de Brittainy C. Cherry

   Titlu: Focul care ne unește 

   Autor: Brittainy C. Cherry 

   Editura: Librex 

   Nr. Pagini: 318

   Traducere: Carmen-Iulia Bourceanu

   Punctaj: 5⭐/5⭐

   Seria Elemente:

   1) Aerul Pasiunii/Respirația dragostei (recenzie)

   2) Focul care ne unește 

   3) The Silent Waters

   4) The Gravity of Us


   A fost odată un băiat pe care l-am iubit... 

   Dacă Alyssa ar compune o piesă, exact așa ar începe, iar el ar fi acolo, în ultimul rând, ascultând-o.

   Logan Francis Silverstone a crescut printre urlete, țipete și droguri, într-un mediu ostil și dur, departe de orice căldură și orice lumină. Iar Alyssa Marie Walters a fost mereu steaua lui luminoasă. Focul dintre ei a fost întotdeauna unul mistuitor, din clipa în care au decis că vor fi cei mai buni prieteni pentru totdeauna, până când s-au îndrăgostit nebunește și până când Logan a distrus totul.

   Când crești în haos, devii haos, iar Logan a greșit cândva atât de rău, încât haosul lui a înghițit tot castelul pe care îl construise cu Alyssa atât de greu, bucățică cu bucățică. Erau atât de diferiți că te-ai fi întrebat ce pot avea în comun cineva care vede lumea în culorile curcubeului și cineva care și-a trăit mereu viața în alb-negru.

   ,,Era o onoare să asist la un așa moment. Îi curgeau lacrimi din ochii închişi și umerii i se legănau înainte şi înapoi în ritmul sunetelor pe care le interpreta. Artiştii au ceva aparte. Parcă simt altfel lucrurile, mai intens. Ei văd lumea în culori, pe când alţii o văd doar în alb și negru. Până să o cunosc pe Alyssa, și lumea mea fusese în alb și negru."

   S-ar fi zis că aveau tot ce și-ar fi dorit, își găsiseră sufletul pereche și cel mai bun prieten în aceeași persoană, numai că demonii care s-au agățat de Logan în copilărie nu l-au părăsit niciodată, iar într-o seară, o decizie pripită a distrus totul.

   Nu au mai contat nici Alyssa, nici Kellan, fratele lui, nici Erika, sora Alyssei și iubita fratelui lui, nici măcar mama lui. Mai simplu spus, Logan a dispărut și a luat totul cu el, iar lumea Alyssei și-a pierdut culoarea și focul dintre cei doi s-a stins.

   A fost odată un băiat pe care l-a iubit și nu a mai existat nimeni altcineva după...

   Până într-o zi...

   ,,Lo al meu...Cea mai dureroasă slăbiciune a mea.”

   ,,High a mea minunată...Cea mai puternică euforie a mea.”

   Am iubit primul volum din toată inima, chiar dacă am plâns continuu în timp ce îl citeam, intrând, astfel, în topul meu de cărți care mi-au frânt inima. Aproape că uitasem de seria asta și, cum nu citesc niciodată cărți pdf cum o făceam la început, din cauza celor o sută și ceva de cărți necitite din bibliotecă, uitasem complet de restul volumelor.

   Însă, acum că Librex a reluat seria, mi s-a făcut tare dor de stilul autoarei și am pus mâna pe volumul doi! Ce pot spune este că acesta este complet diferit de tot ce am citit în primul volum, însă este la fel de minunat și l-am iubit din suflet!

   Logan este baby și mai, mai că îmi doream să intru în carte să îi dau câte una când vedeam ce prostii și greșeli colosale face, dar mi-a plăcut atât de mult cum a fost construit. Mi se pare că Logan și Alyssa sunt complet diferiți de cele două personaje din primul volum, ceea ce face ca această serie să fie cu atât mai unică și originală. 

   Îmi place la nebunie ideea elementelor care stă la baza seriei, chiar dacă poveștile volumelor nu se leagă între ele. Mi-era dor de o astfel de poveste care să mă țină în suspans, să mă impresioneze, să îmi umple folderul cu citate de poze și să mă facă să iubesc așa mult un autor!

   Știam că Brittainy C. Cherry este talentată, dar nu îți poți face o idee după o singură poveste citită. Acum este clar că e o scriitoare bună și abia altept să citesc restul volumelor! M-am simțit ca la început, când descoperisem cărțile romance și nu mă mai puteam opri din citit, deci, cam atât de mult am iubit cartea asta! Iar titlul din engleză și trimiterile către High and Lo? Superb!

   Așadar, sper că v-am făcut curioși, sper să îi dați și voi o șansă acestei scriitoare și seriei ei minunate și sper să vă placă cel puțin la fel de mult cum mi-a plăcut mie! Vă doresc lecturi magice, dragilor!

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Seria este publicată la LIBREX

 O puteți achiziționa de pe CartepediaLibrex și Libris.ro

Lectură plăcută, dragilor! 😊

Semnat, Ruxandra de la Angels From Books

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii