Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Jocul vieții și cum să îl joci de Florence Scovel Shinn


Titlu:Jocul vieții și cum să îl joci 

Autor: Florence Scovel Shinn

Editura: For you 

Nr. Pagini: 151

Traducere: Livia Maria Florea

Punctaj: 5⭐/5⭐


,,E pace pe pământ pentru acela care le trimite oamenilor gânduri de bunăvoință.”


   Jocul vieții și cum să-l joci este secretul care se află în spatele acestui dar uriaș pe care noi îl numim ,,viață”. Cartea lui Florence este, pentru cei care o iubesc pe Louise Hay la fel de mult ca mine, o micuță capodoperă!

   Am aflat de această scriitoare și de cartea ei dintr-un podcast în care era invitată Niculina Gheorghiță și, ca de fiecare dată, am rămas cu o listă de cărți recomandate de acest om frumos. Însă, ceea ce m-a făcut să îmi doresc imediat această carte a fost comparația făcută între Florence și Louise...

   Asta ca să aflu după că Florence Scovel Shinn este cea care se află în spatele învățăturilor și celebrelor afirmații ale lui Louise Hay. Am regăsit asemănarea dintre stilurile lor, asemănarea care este enorm de izbitoare. Am citit, am salvat citate, am luat notițe și mi-a râs sufletul printre afirmațiile din această carte.

   Deși sunt doar 151 de pagini, Florence te face să simți că sunt mult mai multe, pentru că învățăturile de aici sunt ca un curs de introducere în noua ta viață. Dintre toți scriitori și toate cărțile citite de mine care se învârt în jurul acestui gen, Louise Hay a fost mereu preferata mea, iar acum că am descoperit că Florence e cea care a inspirat-o, aceasta a urcat exact lângă Louise în topul meu.

,,Prin cuvintele tale te vei salva, prin cuvintele tale te vei condamna."

   Si cred că este de menționat faptul ca Florence a publicat în 1925 această carte, ceea ce este atât, atât de uimitor pentru cineva care gândea asa acum o sută de ani.


    Cred că deja ați înțeles că această carte schimbă vieți, iar pentru mine va ajunge în Topul cărților mele pentru suflet!

   Mi-a plăcut atât, atât de mult, am salvat aproape toate paginile și mă pregătesc să recitesc toate citatele cu care au am rezonat și care mi-au plăcut atât, atât de mult! Sper ca și pentru voi Jocul vieții și cum să îl joci să aibă cel puțin același impact pe care l-a avut și asupra mea!

   Până data viitoare, sper să puneți mâna pe această carte de la Editura For You, căreia îi mulțumesc din suflet pentru exemplar! Sper să gândiți, vorbiți și trăiți frumos!

   Mulțumesc că mi-ați citit recenzia, dragilor, chiar dacă este una mai scurtă! Până data viitoare sper să descoperiți această lectură și sper să aveți parte de lecturi cât se poate de magice! Vă doresc tuturor lecturi minunate, dragilor!

   Nu uitați să mai citiți și cărți pentru suflet, din când în când...



Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Găsiți cartea publicată la Editura For You, acolo unde veți găsi o mulțime de alte cărți de spiritualitate, vindecare și dezvoltare personală!
Le puteți achiziționa de pe site-ul editurii, de pe LibrisCartepedia și Librex
Lectură plăcută, dragilor! 😊

Semnat, Ruxandra de la Angels From Books

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii