Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Spațiul dintre noi de Harville Hendrix și Dr. Helen LaKelly Hunt

   Titlu: Spațiul dintre noi 

   Autor: Harville Hendrix și Dr. Helen LaKelly Hunt

   Editura: Pagina de psihologie

   Nr. Pagini: 112

   Traducere: Dana Ioana-Chiriță

   Punctaj: 5👼/5👼


,,Orice om are o galaxie întreagă inlăuntrul său. El însuși este o reflexie a spaţiului nesfârşit și necunoscut care se învolburează în jurul sistemului solar personal.”


   Descoperirea cărții Spațiul dintre noi a avut loc în căutările mele după titluri ale lui Harville Hendrix. Aflasem de acest autor după ce l-am tot auzit menționat de Niculina Gheorghiță în emisiunile sale, fie la podcasturile unde a apărut aceasta, ceea ce m-a condus către această lectură.

   În timp ce avansam printre paginile cărții, am observat o asemănare cu cărțile lui Stephen R. Covey, în special prin modul în care fiecare capitol invită la interacțiune, oferind cititorului șansa de a-și scrie răspunsurile la întrebările scriitorilor chiar pe paginile cărții.

   Informațiile și practicile expuse în Spațiul dintre noi mi s-au părut extrem de valoroase și prețioase. Cartea, deși este atât de scurtă, aduce în prim-plan informații noi, afirmații și metode perfecte pentru repararea relațiilor interumane. Exact ca în pilda cu jucăriile. Nu aruncăm, ci reparăm.

   Am aflat de puțin timp despre terapia Imago și conceptele similare prezentate în carte mi-au stârnit un interes special și mi-au confirmat faptul că Hendrix este cu adevărat un autor bun. Că doar nu degeaba l-o menționa Niculina Ghoerghiță atât! 
 
   A fost fascinant să regăsesc mare parte dintre informațiile aflate de la ea printre rândurile acestei cărți. Veți întâlni aici exerciții, întrebări, afirmații, metode și mici secrete, într-un cuvânt, cheia către a crea un spațiu interuman plin de iubire, pace și înțelegere. 

   Cine ar fi crezut că spațiul dintre noi poate influența totul? În acest spațiu există o energie și poate fi comparat, așa cum spun cei doi scriitori, cu un râu. Rămâne de văzut dacă avem grijă sau dacă turnăm deșeuri în râul nostru. Deci, cum să nu adori metaforele lui Harville Hendrix?


   Am fost atrasă de modul în care autorii au reușit să îmbine teoria cu practica, oferind exerciții și întrebări care au stârnit reflecții, zic eu, destul de profunde. Cert este că deja mă gândesc ce cărți scrise de Hendrix să mai vânez!

   Recomand cu mare drag Spațiul dintre noi tuturor celor în căutare de cărți de dezvoltare personală și relațională. Este o lectură care nu doar informează, ci și transformă, căci asta se întâmplă când Niculina Ghoerghiță apare în viața ta cu informațiile și recomandările ei. Schimbă vieți.

   Așadar, un mare da pentru acești autori, pentru această carte din care am salvat nenumărate părți, fiind convinsă că va trebui să revin la ele!

   Harville Hendrix devine, deci, un autor care a urcat pe lista noastră de scriitori, iar Spațiul dintre noi este doar una dintre cărțile care își merită locul în bibliotecile noastre! Vă încurajez să vă aventurați în această lectură captivantă și să explorați recomandările oferite de Niculina Gheorghiță, pentru că merită, merită, merită! 

  Mulțumesc că mi-ați citit recenzia, dragilor! Vă doresc lecturi magice!

   Prin această carte, partenerii de cuplu vor conștientiza faptul că spațiul dintre ei este un spațiu sacru și vor fi mai atenți la ceea ce gândesc, vorbesc și fac în relația de cuplu. Informațiile sunt extrem de prețioase și ne ajută să dobândim siguranță, armonie și iubire în viata de cuplu. Spor la a fi conștienți de spațiul sacru dintre voi. – Niculina Gheorghiță, psiholog clinician, terapeut relațional Imago si autor

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Seria este publicată la Editura Pagina de Psihologie

 O puteți achiziționa de pe site-ul editurii sau de pe CartepediaLibrex  și


Lectură plăcută, dragilor! 😊

Semnat, Ruxandra de la Angels From Books

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii