Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-12 zile de Radu Cinamar

   Titlu: 12 zile

   Autor: Radu Cinamar

   Editura: Daksha

   Nr. Pagini: 215

   Punctaj: 5⭐/5⭐

   Seria Transylvanian Secrets:

   1) Viitor cu cap de mort (recenzie)

   2) 12 zile

   3) Misterul din Egipt: primul tuner

   4) Pergamentul secret. Cinci tehnici inițiatice tibetane


,,Peste puţin timp vei constata că în viaţă nimic nu este întâmplător, ci toate evenimentele se corelează și se sincronizează într-un mod care de multe ori este uimitor pentru omul obişnuit. Este o mare artă să observi aceste sincronicităţi care apar în viaţă și mai apoi să le înţelegi cauza ascunsă. În același timp dacă reușeşti aceasta este un semn distinct al faptului că ai evoluat.


   După succesul primului volum din seria Misterul din Bucegi, Radu Cinamar habar nu avea că îl așteaptă ceva mult mai măreț și mult mai magic decât ceea ce a trăit în expediția cu Departamentul Zero. Însă destinul lui abia acum începea să fie scris. 

   Contactat prin editorul său de către un străin, după telefoane și discuții lungi, scriitorul ajunge să îl cunoască pe Elinor și pe Repa Sundhi, un lima tibetan care nu întâmplător apare în viața acestuia. Că doar, așa cum spune și acesta, nimic nu este întâmplător...

   După ce aprofundează şi mai mult tainele acestei lumi ascunse, după ce tibetanul discută cu el și îi dezvăluie secretele despre Yidami, translatație, karmă, reîncarnare, dimensiuni diferite, civilizații străvechi și multe altele, vine rândul lui Elinor să îi vorbească acestuia despre alchimie.

   Ușor, ușor, viața autorului se schimbă, însă nimic dintre toate acestea nu aveau să îl pregătească pentru întâlnirea pe care avea să o aibă. Trecând prin Munții Apuseni, ajungând în Tibet, la primul tunel, Radu Cinamar este pe cale să trăiască una dintre cele mai uluitoare întâmplări din viața sa.

   Și oare ar fi zis el că îl așteaptă evenimente mai magice și mai zguduitoare decât cele din Bucegi, din vara lui 2003? Cert este că totul avea să vină ca un fulger... 

   Sunt complet îndrăgostită de aceste cărți! Nu numai că le-am citit, dar m-am pierdut printre căutări, videoclipuri și documentare, printre informații "secrete" și destăinuiri similare cu cele ale lui Radu Cinamar. Și cum ai putea să nu te îndrăgostești pur și simplu de această lume? 

   Toată această serie este despre fața nevăzută a lumii, despre lumea invizibilă care așteaptă să fie descoperită, despre fenomene uluitoare și răspunsuri la întrebări pe care ni le-am pus dintotdeauna! Dar nu vă gândiți că Radu Cinamar vă aduce toate răspunsurile. Nicidecum! Altfel, ar fi fost mult prea ușor. 

   Am început acest volum, deși simțeam deja că primul fusese too much, cu mult prea multă informație de asimilat, însă în câteva ore l-am terminat și pe acesta și m-am trezit căutând pe internet restul cărților scrise de autor. 

   Aceste prime două volume au stat ani de zile în bibliotecă, însă cred că fiecare carte are timpul ei, mai ales acest gen de cărți. Iar acum simt că parcă e timpul să citesc tot ce a scris Radu Cinamar! 

   Ce am citit în 12 zile reprezintă o încântare. Toate informațiile noi, toate informațiile pe care le știam, tot ce am regăsit aici mi-au trezit o sete de cunoaștere și o speranță că totul este adevărat. Că doar...nu ar fi lumea un loc trist dacă nimic din ce scrie în aceste cărți nu ar exista, de fapt? Și, până la urmă, dacă nu ar fi, nu s-ar povesti! 

   Fascinant, uluitor, incredibil, minunat şi cred că mai am câteva adjective care să descrie acest volum! Am citit cu piele de găină, imaginându-mi tot ce descria Radu Cinamar, mai ales ajutându-mă de această copertă minunată. 

   215 pagini au fost prea puține pentru dorința mea de a afla mai multe, așa că plec în căutarea celorlalte cărți, iar vouă vă recomand din toată inima ce a scris Radu Cinamar! Desigur, cu mențiunea că nu sunt pentru oricine aceste cărți. Sunt cărțile care își aleg cititorii. 

   Așadar, mulțumesc că mi-ați citit recenzia, dragilor, vă doresc lecturi pline de magie și de mister!


Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Cartea este publicată la Editura Daksha.
   O puteți achiziționa de pe site-ul editurii, de pe  CartepediaLibrex și Libris
Lectură plăcută, dragilor! 😊

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii