Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Finalul de Elle Kennedy

   Titlu: Finalul


   Autor: Elle Kennedy


   Editura: Epica Publishing House


   Nr. Pagini: 348


   Traducere: Sorin Petrescu


   Punctaj: 2.5/5


   Seria Off-Campus:

   1) Pactul (recenzie)

   2) Greșeala (recenzie)

   3) Adevărul

   4) Scopul

   5) Finalul


   ”Go for a walk. Explore a new neighborhood, try a new restaurant. Just keep making memories and sharing experiences. Good or bad, they bring you closer together.”


   Cu toții am auzit de Off-Campus, seria care a făcut furori pe bookstagram, Tik Tok și în întreaga lume a cititorilor de pretutindeni. După cele patru volume, Elle Kennedy a decis să scrie un final acestei serii. 


   Așa că îi avem aici prezenți pe nimeni alții decât Hannah și Garrett, Logan și Grace, Dean și Allie, Tucker și Sabrina, cele patru cupluri pe care cu toții le știm și pe care mulți cititori și multe cititoare îi îndrăgesc!


   În Finalul suntem martori la epilogul care marchează cele patru povești de dragoste ai celor mai celebri hocheiști! Poveștile lor au început când erau studenți la Briar, însă acum luăm parte la evoluția lor și la noile aventuri care îi așteaptă. 



   Două nunți, un copil, o cerere în căsătorie, iar poveștile lor de iubire nu se încheie aici. Deși Finalul este pentru noi ultimul act al seriei Off-Campus, pe protagoniști îi așteaptă o întreagă viață plină de iubire, căci Elle Kennedy s-a asigurat de acest lucru!


   Neînțelegeri, aventuri, noi premiere și întâmplări îi așteaptă pe cei patru hocheiști celebrii și pe soțiile lor și înțelegem că nici măcar viața personajelor fictive nu este una perfectă, căci perfecțiunea și fericirea sunt subiective.


   "Finalul , Off-Campus, vă oferă răspunsuri la o întrebare arzătoare: unde au ajuns astăzi eroii noștri? [...] Noi povești și nenumărate motive să strângeţi cartea la piept! Fiţi alături de personajele voastre preferate care, odată ce se maturizează, descoperă că marile decizii pot avea consecințe pe măsură... dar, cu puţin noroc, aduc și mari satisfacții."


   Se pare că în sfârșit am terminat seria Off-Campus! Deși mi-aș dori ca această opinie să fie un pozitivă, nu va fi așa. Știu că mulți au iubit seria asta și chiar și eu am dat câte patru stele volumelor anterioare. Asta tocmai pentru că sunt acele lecturi simple și ușoare cu care îți trece timpul, nicidecum pentru că sunt niște romance-uri bune.


   Pentru mine seria aceasta a fost o serie pe care mi-am dorit-o pentru că toți o citeau. A meritat? Din păcate, nu. Nu m-am împăcat cu poveștile puerile scrise în stil Wattpad. Atenție, aici mă refer la toate acele povești pe care le știm toți, cele la care nu te poți abține să nu te încrunți, cele care îți scot la iveală toate grimasele posibile. Știu că există povești minunate acolo, însă eu nu mă refer la acelea.


   Am simțit că citesc o serie pentru adolescenți, Off-Campus nefiind deloc dedicată adolescenților! Ba chiar pentru prima oară în viața mea de cititor am uitat numele personajelor, iar eu nu pățesc asta niciodată. În afară de Dean Di Laurentis și Allie, nimeni nu a reușit să mă cucerească cu adevărat. Și al patrulea volum, cel al lui Tucker, este drăguț, însă Dean va rămâne singurul pentru care a meritat să citesc această serie.


   Cum am spus, știu că mulți au iubit seria, însă pentru mine nu a funcționat la fel. Cred că acest volum a fost scris așa cum spune expresia aceea care mie nu îmi place deloc "de umplutură". Nu consider că mai era nevoie de un epilog, însă autorii adesea au tendința de a lungi seriile inutil.


   Poate că pentru voi va fi altfel, tocmai pentru că eu mă simt ca fiind excepția de la regulă în cazul acestor cărți, așa că știți sfatul pe care vi-l dau mereu: Dați o șansă tuturor cărților care vă ies în cale, pentru că nu știți de ce surprize ați putea avea parte! Noi nu suntem la fel și gusturile noastre sunt atât de diferite încât nu pot decât să vă dau acest sfat. Până data viitoare, până la următoarea recenzie, vă doresc lecturi magice, dragii mei cititori!



Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Găsiți cărțile scrise de Elle Kennedy la editura Epica Publishing House
   Le puteți achiziționa de pe site-ul editurii cât și de pe CartepediaLibrex și Libris
Lectură plăcută, dragilor! :) 

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii